[NX] Nintendo Switch med Howie O

Jeg digger alle de 3d Mario-spilla, men jeg har savna Mario-universet som merkelig og bisart framfor sukkersøtt og forutsigbart (som har vært alt etter Mario 64). Elsker alt jeg har sett av Odyssey!
Galaxy 1 forutsigbart? Syntes det var temmelig fresht og konsekvent evnet å overraske.

Men brukbart poeng, uansett. Glemmer aldri følelsen fra Super Mario Bros. 3 og Super Mario World av at *alt* kunne skje.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forslag: Det er fordi man var yngre og mer uerfaren da man spilte de spillene, og ikke like rasjonelt klar over spillmediets begrensninger. Det er bare ett spill som har gitt meg den følelsen i voksen alder, og det er Breath of the Wild. Følelsen av at bare man dytta hardt nok på riktig sted, så kunne man komme seg utenfor spillverdenen og utforske videre. Jfr. da du endelig fant den hemmelige skjermen i The Legend of Zelda, helt øverst til høyre på kartet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da? Stardew Valley er blitt porta til Switch, og en mer naturlig havn for akkurat det spillet (bortsett fra PC) er vel vanskelig å tenke seg. Har bare spilt ei uke, og det eneste jeg har å utsette er at det kan ta ekstremt lang tid å lagre spillet (over ett minutt noen ganger, spillet advarer til og med om at du ikke må slå av mens det holder på), men ellers er det like bra som før. Eurogamer har også endelig omtalt det, og de er stort sett enige med meg, gett. Anbefales hvis du liker spill av typen Animal Crossing, eller hvis du ville likt Harvest Moon hvis det bare ikke var ræva.
 

Lodin

Der Waaaah
I likhet med Skyrim er det noe jeg ville spilla på Switch, men ikke uten mods.

Rogue Trooper ville jeg derimot spille igjen og det er en helt ålreit port av ett tredjeperson skytespill fra 2006. Du er en blå klona supersoldat som blir forådt under under no krigings og døtter microchippene til tre av kompisene dine inn i utstyret sitt så han kan eie. Så går man rogue og eier.
Hele greia er ekstremt generisk, men og ekstremt kompetent. Man løper rundt å skyter folk som høres litt tyske ut og man har en masse våpen som er jævla gøyye.
Legg ut rifla di så den er en turret, sleng ut noen minefelt og gjem deg med pistolen mens du sender ut ett hollogram som trigger fiendene. Det er gloriøst når det funker!
Og det er fortsatt fett, men nå er det litt penere. Som sagt fortsatt samme greia, men eier. Eier.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Atlus kom med en ny Shin Megami Tensei V-trailer i dag, hvor de forteller at spillet vil være eksklusivt til Switch.


Og de påstår det skal slippes i 2018 men det stoler jeg ikke på!
 

Lodin

Der Waaaah
Det kommer dog ann på åssen dongle du har. Ikke alle bootlegene funker det med, men MK8 funker med den offisielle.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Enda godt Nintendo produserte så mange at man slipper å betale ågerpris på eBay for dem.

:penga:

Edit: OK, selv om det ligger ute mange til ågerpris, ser jeg at det ble solgt en i går til budrunde som nådde £ 31, så helt krise er det ikke
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noe annet du fort kan ha gående er Super Mario Odyssey. Hvis du legger ned penger nå (499 smekkers) kan du starte preloadings umiddelbart. Litt i tvil selv, venter på reviewsAHAHAHA særlig. Her er både kroppen, konsollen og spillet klare som egg. SOM EGG SIER JEG.
 

demake

Seksuelt godteri
Under 24 timer igjen. Gleder meg nesten mer til detta enn til botw, og det sier jo litt.
 

Lodin

Der Waaaah
97% hos Metacritic ihvertfall. Blir vel å preloade i dag og håpe på launch ved midnatt.

Sånn ellers funker det vistnok med noen tredjeparty GC-dongler.