Nintendo Wii

Lodin

Der Waaaah
Hvis Palm klokka mi ikke er helt feil skulle de ha åpna for drøye 50 minutter sida.
Tar sikkert litt mer tid før det begynner å strømme til med nyheter da.
 
Hmm, det høres riktig ut.
Men skulle ikke denne revolusjonen virke tam og svak ved første blikk, men så POW, så er den der. Tviler liksom litt på om det svake og lamme havner først i nyhetsrekka om du skjønner hva jeg mener.
 
Jeg tror ikke maskinen vil ha en brillesak som man tar på og spiller, det er litt søkt. Han fyren sa jo at SSB kommer på Revolution, hvordan spiller man det med briller, nikker man osv?


Nei, nintendo har fått meg til å lure.
 
Jeg får bare mere å mere vondt i hodet. Håper vi får vite noe snart nå ellers så blir jeg sliten!!

Skal jaggu si Nintendo vet å holde oss på pine benken altså...
 

Lodin

Der Waaaah
Det er first person view på Smash brothers, man ser det med Kirby's egene øyne. :p

Forøvrig har alle disse mystiske kildene på nettet sagt at POWen ikke skal komme før på slutten av messa så det er fortsatt litt tid igjen.
 
Hvilken pinebenk er det snakk om her? For alt vi vet vil vet så venter vi kanskje på noe som aldri kommer til å skje på E3?
 
DET er derfor nintendo er elsket
de er orginale og korte.
var rart egentlig at de andres pressekonferense var 1-2-2/1 time lang
hvor lang var nintendos ? 1 time ?

11am
"Ways of Making You Talk"
The Godfather, Star Wars Battlefront II,
& More!

gamespot har live greier... MEN du må betele ???
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@18.05.2005, 20.07
Spiller liten rolle for nå har strømmen gått i store deler av lokalet E3 holdes i.  :ler:
222734​

Haha.. Bill Gates fant ut hva Nintendo holder skjult så han dro utt pluggen før massen fikk vite om det. Han sitter vel i mørket å tegner en dings helt lik Nintendo sin og kaller den hans.
 
ok, hvem er på e3 av de på spillegal ?
hvem forum er det der det oppdateres, like EVERY 2 min ?
 
Mener og tror at Lakitu befinner seg på E3.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Mere bensin til bålet...


 
Haha.. det var ett fønky bilde.
Synd at folk må tulle slik med oss.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Hvis det stemmer at det er et slags VR-opplegg. Hvordan skal da spillene bli, hvordan kan man lage noe annet enn små minispill? Jeg ser ikke helt for meg hvordan dype og komplekse spill, med bøttevis av menyer osv skal kunne spilles med det der. Hjelmen kan da ikke ta til seg det du tenker?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av herb@18.05.2005, 21.02
OK.. dette så ekte ut. kide ????
gulp...
222758​
IRC... as of yet...