Nintendo Wii

Nå har E3 holdt på en stund.
Er det ikke noe nytt fra fronten ang. Revolution?
 

Kilik

Lokal moderator
"Nintendo Sinks Like A Rock" ja...Vel, det var omtrent sånn jeg følte det like etter den skuffende pressekonferansen...De MÅ ha noe stort på lurt. Forhåpentligvis kommer det ut noe i løpet av E3..
 
Uff. Nå har jeg de siste timene ventet, og gidder ikke mer, jeg fortsetter ventingen imorgen.

Hvem var det som sa "Nintendo Sinks Like A Rock"?
 
Om vi tenker litt etter her nå.. altså det må jo være kontrolleren det er noe spesielt med. Alle andre har vist den sammens med maskinene sine og slik har det jo altid vært.

Om Nintendo sin kontroller ser nogenlunde normal ut så kunne di ha vist den men holdt tilbake åssn den fungerte til senere..akkurat som dem ikke har sagt så mye om hva som er inni maskina si.

Om det var gyroskop og en trykk følsom skjerm på den så hadde ikke akkurat det vært så farlig å vise? Så jeg tror det er noe veldig spesielt siden dem holder det tilbake...
 
Det absolutt værste med dette, er at denne revolusjonen ikke er noe spesielt i det hele tatt. Mest sannsynlig..
 
maa si meg enig, kan tenke meg at om ikke dette er noe ekstremt spesielt, saa gaar Nintendo paa veggen. Dette er skummelt :(
 
Opprinnelig skrevet av Alucard@18.05.2005, 23.04
Det absolutt værste med dette, er at denne revolusjonen ikke er noe spesielt  i det hele tatt. Mest sannsynlig..
222891​
Vel da tror jeg den stor N har et problem i fremtiden....
 
Det at ingen bilder av kontrolleren er å finne på internett er veldig rart. DS'en skulle jo være veldig spesiell, bilder av
den kunne vi finne på internett noen dager i forveien. Nintendo har virkelig klart å holde på denne hemmeligheten (eller har de??? Nintendo ON :D )
 
Opprinnelig skrevet av Chelatoth@18.05.2005, 23.08
Dette begynner å bli helt vilt !!!

sjekk ut denne siden Smashbrothers

akkurat samme musikk som på ON videoen.

Blir snart gal  :blunk:
222897​
Woot..
Det er seriøst noen som ler av oss nå.

han derre Reggie ler så han griner på det lille kontoret sitt..
 
Kanskje Nintendo ON er kommandoen vi skal si for å starte maskinen? Kanskje den er stemme aktivert? At en kan bruke stemme slik som vi kan på Nintendo DS?

Hmmm...noe å tenke på.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Alucard@18.05.2005, 22.56
Uff. Nå har jeg de siste timene ventet, og gidder ikke mer, jeg fortsetter ventingen imorgen.

Hvem var det som sa "Nintendo Sinks Like A Rock"?
222881​
Nintendo selv på sine nettsider. Sjekk linken til Kleevah.

Nå har jeg sett de siste minuttene av konferansen på nytt, og synes ikke de hinter om noe mer om Revolution i dag. Døm selv:

"Then beyond this year a revolution awaits. We look forward to seeing you on the showfloor tomorrow, and be prepared to let your right brain run wild. Thank you."
 
We look forward to seeing you on the showfloor tomorrow, and be prepared to let you right brain run wild. Thank you."

Hva mener dem med det? Og når idag skal vi få se hva det er?
 
Hvis det med right brain greiene bare er rettet mot GC og DS spill er man egentlig ikke sikker på at de vil vise noe av Rev i det hele tatt jo..
 
Kanskje vi må sende mail til Rune i VG og få han til å gi oss noe svar før vi kommer til å klikke her slik hjemme......

Om vi bare fikk vite om det ble noe mere idag lissom...at vi ikke sitter her i timer etter timer å venter på noe nytt og så kommer det ikke noe idag...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hmm....dere spekulerer mer rundt denne konsollen enn det ble gjort rundt Roswell i 1947. Det er meningsløst å spekulere slikt spør du meg.

Kanskje den er bensindrevet, og vi kan styre den med tankekraft. Kanskje vi blir sugd inn i maskinen. Nei, jeg tror jeg venter til Nintendo offisielt går ut med hva det dreier seg om. Gidder ikke å tilfredsstille folk som sitter å sprer bullshit rundt på nettet.
 
Jeg leste at det er imorra vi kommer til å se Revolution......vel jeg spiller litt og sjekker innom igjen. Er det ikke noe her da så tar jeg kvelden!

:p