Nintendo Wii

Opprinnelig skrevet av Riku@18.05.2005, 17.24
Nå får jeg enda høyere forventinger.. - -; Ikke si sånt! >.<;
222617​
"I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait
until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that
looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t
make up your mind on the first day of E3." - aries


Enda mer spekulasjoner :p
 
Har på følelsen at dette kan bli stort.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Wow, mye bullshit å filtrere på en gang. Videoen er møkk, den har ikke noe med nintendo å gjøre.

Jeg tror tallet 2 og hjernepraten i Reggies PR-stunt har å gjøre med måten man bruker sine to hender i samspill med konsollen. Av en eller annen grunn har ingen nevnt at hendene styres av omvendte hjernehalvdel. Venstre halvdel styrer høyre hånd, og vice versa. Jeg tror ikke på noe VR-greier, da denne maskinen visstnok skal være den billigste av de tre maskinene. VR-teknologi er fortsatt sviiiinedyrt.
Med mindre de har funnet en ekstrem billig måte å konstruere en troverdig opplevelsesplatform på, tror jeg folk må senke forventningene litt. Store sjanser for at det er håndkontrolleren/e som er revolusjonen.

Kanskje vi får se venstre del av kontrollsystemet idag?
 

Lodin

Der Waaaah
Tviler på det, men med dagens teknologi skulle det ikke være umulig å selge et par 3D briller med et gyroskop\vater rimlig.
Ja ja, bare å sette seg tilbake å vente på revolusjonen.
 
Nova, jeg vet at den videoen er fake. Jeg siktet til det Chelatoth sa.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg skrev innlegget mitt før jeg så hva du hadde skrevet. Alt som blir skrevet er ikke ment til deg, din skitne Hasselhoff. :)
 
Jeg vet ikke om dette ble nevnt i det enorme innlegget til Chelatoth (mitt svimle hode orker ikke å lese gjennom alt det der), men Psycho Mantis fant noe litt interessant tidligere i dag.

Nintendo Manipulation part 1

Part 2

Part 3

Dette høres etter min mening litt for sprøtt ut. Noen har litt for mye fritid når de klare å komme opp med slike teorier. Allikevel synes jeg det var moro å lese, og det kan jo faktisk stemme.
 
Ehmm.. nå må jeg prøve å ikke da dette helt alvorlig, men det er mange ting som ikke kan være tilfeldigheter. Jeg mener, han som opprettet domenet www.nintendoon.com var en viss Reginald F (ellerno), og Han fyren på den pressekonferansen heter jo Reggie Fills. Er dette en tilfeldighet.

Synes også at det er rart at under gamcuben den ON videon var det bilde av en box like stor som Revolution.. woow..
 
Hvis alt som denne fyren med blogen har sagt stemmer er jeg villig til å strekke spekulasjonene så langt at han selv også er innblandet i komplottet som den som knyter trådene sammen. Hjelper internettfolka og forventningene på gli.
 

Lodin

Der Waaaah
Om ikke annet vil det i såfall sparke arslet til Microsoft lang vei når det gjelder undergrunns markedsføring. I love bees meg i øret. :ler:
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@18.05.2005, 18.52
Dette KAN vise seg å være den aller mest bad-ass viral marketing kampanjen noensinne. *Setter seg ned med Nintendo-presskonferasen*
222673​

Veit du hvor jeg kan se pressekonferansen?

edit: Takk Ice.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Lodin@18.05.2005, 19.02
Om ikke annet vil det i såfall sparke arslet til Microsoft lang vei når det gjelder undergrunns markedsføring. I love bees meg i øret.  :ler:
All your bees are belong to us. Never send a man to do a woman's job.
 
Opprinnelig skrevet av Chelatoth@18.05.2005, 17.13
30. And does anyone else think the music during this video sounds very much like something Nintendo would play during one of their promos?
222612​
Musikken i Nintendo On-videoen er jo faktisk hentet fra filmen Welcome to the Jungle, med tidligere sjefswrestler The Rock, så der røk den kredibiliteten...
 
Det er ikke uvanlig at man låner andres musikk til trailere i filmverdenen.
To Tårn trailern brukte f.eks musikk fra en annen film . Husker ikke navnet.
 
Requiem for a Dream. Jeg vet det, og jeg vet også at videoen er "falsk" (ingenting er sikkert lenger). Jeg ville bare påpeke at Nintendo mest sannsynlig ikke ville dra noe musikk fra en slik film. Selv om de har brukt Arnolds Conanfilmmusikk til Zelda-traileren et par ganger... Hmmm...