Nintendo Wii

Opprinnelig skrevet av Shigsy@18.05.2005, 19.19
Jeg vet ikke om dette ble nevnt i det enorme innlegget til Chelatoth (mitt svimle hode orker ikke å lese gjennom alt det der), men Psycho Mantis fant noe litt interessant tidligere i dag.

Nintendo Manipulation part 1

Part 2

Part 3

Dette høres etter min mening litt for sprøtt ut. Noen har litt for mye fritid når de klare å komme opp med slike teorier. Allikevel synes jeg det var moro å lese, og det kan jo faktisk stemme.
222652​
Synes det var morsomt at nintendoon.com visstnok var regget av reggie selv :)
 

Lodin

Der Waaaah
Ok, de tre røra øverst på "kontrollen" var ikke med i filmen? Hvorfor har den som evt. har faka bilde satt dem der? :blunk:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
IMPORTANT: The picture of Miyamoto with the ON-glasses on (from the fake NintendoOn video) is fake. It's from a photoshoot in an interview with British mag NGC. The ON machine is photoshopped on it.

CRAP!
 
Opprinnelig skrevet av Kleevah@18.05.2005, 21.16
IMPORTANT: The picture of Miyamoto with the ON-glasses on (from the fake NintendoOn video) is fake. It's from a photoshoot in an interview with British mag NGC. The ON machine is photoshopped on it.

CRAP!
222776​

haha.. tenkte meg det.
Nå kommer vel det en lang blog om en fyr som ikke tror på dette og lager en lang teori om korrupsjon etc.

Ugh..
 
Om jeg hadde finni han som hadde laget det så hadde jeg vært en draps mann nå...

Pokker altså...jeg er så utrolig spendt på hva dem har laget. Er mega redd jeg og alle kommer til å bli utrolig skuffa...men jeg håper!
 
Opprinnelig skrevet av Alucard+18.05.2005, 22.18-->
<!--QuoteBegin-Kleevah
@18.05.2005, 21.16
IMPORTANT: The picture of Miyamoto with the ON-glasses on (from the fake NintendoOn video) is fake. It's from a photoshoot in an interview with British mag NGC. The ON machine is photoshopped on it.

CRAP!
222776​

haha.. tenkte meg det.
Nå kommer vel det en lang blog om en fyr som ikke tror på dette og lager en lang teori om korrupsjon etc.

Ugh..
222778​
[/b]
Hehe ja, de mener sikkert brillene er photoshoppet VEKK til magasinet..
 
Opprinnelig skrevet av Kleevah+18.05.2005, 20.59-->
Mere bensin til bålet...

*bilde*
222755​
[/b]
Det bildet av Miyamoto har jeg sett før et sted, uten Nintendo ON. :p

Redigert: Et lysår for sen. :flau:

<!--QuoteBegin-Sheffield
@18.05.2005, 21.05
Hvis det stemmer at det er et slags VR-opplegg. Hvordan skal da spillene bli, hvordan kan man lage noe annet enn små minispill? Jeg ser ikke helt for meg hvordan dype og komplekse spill, med bøttevis av menyer osv skal kunne spilles med det der. Hjelmen kan da ikke ta til seg det du tenker?
222762​
Jeg ser poenget ditt og er helt enig. Dessuten virker det veldig upraktisk hvis det skulle fungere slik at man må bevege seg i virkeligheten for å bevege seg i spillet. Da må man ha et stort og tomt område å bevege seg over. Hvis ikke kan man risikere å løpe rett i en sofa eller slenge armen inn i en lampe. Nei, håper ikke det har noe med VR å gjøre.
 
Tenk om dem leverer en revolusjon...ja noe så rått at vi kommer til å gå av skaftet! Og tenk på at vi kan laste ned alle di gammle og kule Nintendo spilla ca 20 år bakover i tid.

Det kommer til å bli helt sykt bra...og jeg er IKKE en Nintendo fan boy.
 

Lodin

Der Waaaah
Og så får Nintendo nok en gang skylda, det til tross for at det bare er en masse gærninger som sitter på nettet og sprer rykter. :(
MEGATON!