Nintendo Wii

Kilik

Lokal moderator
Her er svaret på hvordan man spiller klassiske spill. Riktignok et mock-up fra IGNs side, men dette er nok ikke langt fra fasiten:



Forhåpentlgvis vil dette skallet bli inkludert i Revolution-pakken, så man kan spille multikonsoll-spill og andre tradisjonelle spill uten å være nødt til å punge ut for tilbehør.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Og dere kan ta dere faen på at noen lager en pistol med slot for kontrolleren.

GLEDER MEG SÅ AVSINDING MYE! :sikle:
 
Jeg synes at den nye Revolution-kontrollen virker kul. Men jeg vet ikke om den vil passe så bra til alle spill, men det er vel da det GameCube-skallet kommer inn, som Kilik viste bilde av.

Blir tøft å prøve den, ja.
 
Jeg håper i allefall at nintendo denne gangen kommer med like mange knapper på "skallet" som kontrollene til konkurrentene, med det mener jeg komplett antall skulderknapper og intrykkbare analoger. Vil ikke at Revouliton-spillene skal mangle finesser fra X360 og PS3.
 
OLD!
 
Hey, endelig litt nyheter. :tommelopp: I et intervju Nikkei Business gjorde med Iwata kom det frem at Nintendo ønsker å lansere Revolution nesten samtidig i alle deler av verden, akkurat som Microsoft nå gjør med Xbox 360. Han nevnte også at Revolution vil slippes en gang i løpet av neste finansår, altså etter mars 2006. SPOnG mener dog at de har fått fatt i en langt mer nøyaktig lanseringsdato, og hevder at ifølge deres kilder vil Revolution slippes verden over i juni 2006, med mulighet for at den kan treffe Europa "så sent som" juli. Nå er jo ikke SPOnG kjent for å være den mest troverdige siden på nettet, men de har hatt rett noen ganger før, så man kan alltids håpe. Iwata kommenterte også at han ville se på Revolution som en total flopp hvis den ikke selger bedre enn GameCube.

In other news: En journalist fra det populære britiske multiplattform magasinet EDGE var blant de få som fikk testet Revolution-kontrollen i forkant av TGS, og i nyeste utgave har de visstnok en omfattende artikkel om TGS hvor Revo-kontrollen har blitt viet en del plass. Her er noen utdrag fra artikkelen som jeg fant på nettet:

“Unthreatening and uncomplicated, it begs to be picked up. And when it is its almost impossible to put down.”

“There’s a soft rubbery finish on the pad and buttons surface, meaning although the handset looks hard, sharp-edged and slippery, the sensation of holding it is effortless”

“This controller makes you fell like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there”

“The controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3D controls of the last two generations has been”

“There’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need to be any more playing with a mouse: rest your arm on your knee of sofa (couch) arm, and direct the action with gentle tilts and turns”

“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”.


And tha cover:




Nå vil jeg bare se noen spill til denne tingen. :(
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg kan garantere at Revolution ikke kommer ut her i juli mens alle er på ferie. Det er en grunn til at så og sin ingen storspill kommer ut midt på sommeren. Jeg tipper den ikke dukker opp i Europa før etter skolestart.
 
Ja, jeg reagerte også på de lanseringsdatoene til SPOnG. Både juli og juni er sommermåneder, og det er ikke uten grunn at det som oftest er total spilltørke på den tiden..Virker litt rart å lansere en ny konsoll på den tiden av året da spill er minst populært.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
“Unthreatening and uncomplicated, it begs to be picked up. And when it is its almost impossible to put down.”

“There’s a soft rubbery finish on the pad and buttons surface, meaning although the handset looks hard, sharp-edged and slippery, the sensation of holding it is effortless”

“This controller makes you fell like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there”

“The controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3D controls of the last two generations has been”

“There’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need to be any more playing with a mouse: rest your arm on your knee of sofa (couch) arm, and direct the action with gentle tilts and turns”

“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”. [/b]
.... :D

jeg gleder meg for mye.. :tisse på seg:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Mens Epic kun har laget FPS de siste årene. Tror nok det utsagnet trygt kan ignoreres, gitt. :)