Epic-kisen virka ikke veldig seriøs 
[/b]

[/b]
Enig, etter å ha sett videoen som IGN la ut fikk jeg følelsen av at han egentlig ikke hadde peiling på hva han pratet om. Greit nok, han har noen gode poenger, som for eksempel at kontrollen garantert vil bli brukt av mange utviklere til gimmicky drittspill som bruker den kun for å bruke den. Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor han avskriver kontrollen når han ikke en gang har prøvd den selv. Han uttalte blant annet at den nye kontrollen neppe vil fungere godt til FPS, men skal vi tro alle som har prøvd Metroid Prime 2 tech demoen, tar han skammelig feil. Jeg tviler på at han har brukt særlig mye tid på å tenke på hva slags muligheter kontrollen gir. Litt trist igrunnen, da Epics Unreal Tournament sikkert kunne fungert ypperlig med den nye kontrollen.
Og bare for å nevne dette til slutt: Når Reign i tillegg hevder at grafikk er det viktigste i spill, da begynner jeg virkelig å bli oppgitt. Jeg er ikke av de som sier at grafikk er helt ubetydelig og at jeg overhodet ikke bryr meg om grafikk, for det ville vært en stor løgn. Men viktigst? Nevah!