Nintendo Wii

Dette var kjedelig. Nintendo brukte nesten hele tiden på å skryte av at de grunnla konsollmarkete. Dette er greit i en liten periode av showet, men når det går nesten hele tiden så begynner jeg å bli lei. 4 nye mariospill til GC. Jippi!. Ærlig talt. Same shit new wrapping. De hadde så å si ikke noe interessant å stille opp med. De skrøt av online til både DS og Revolution som i og for seg er fint, men sorry gutta, dere er 2 år for sent. Konkurrentene ligger mye lenger foran dere på dette stadiet.

Jeg har hørt mye om Legend of Zelda twilight orincess. Hvor bra det skal være og hvordan det skal skape nye tvister innenfor rollespillsjangeren. Videonen de la fram viste dette dårlig. Utdatert grafikk og samme bruk av animasjoner og spillbarhet på et spill som så å si ser helt identisk ut med sine forgjengre intreserer ikke meg. Mulig dere her på forumet elsker lange spill som varer i 200 timer og som ikke tilbyr noe nytt innenfor lyd og grafikk. Som en tidligere sa tror jeg neppe at dette spillet hadde blitt like godt motatt hvis det ikke hadde vært Zelda. De bare pratet og pratet i vei om en revolution, men viste de noe? Nei. Det kan da umulig være så hemmelig at det ikke kan bli vist frem på den største spillmessen i verden.

Hvis nintendo ikke finner på noe virkelig revolusjonerende med revolution så velger jeg å forlate dem og franchisemelkingen deres.
 

Lodin

Der Waaaah
Kan ikke akkurat si jeg er overaska at de ikke viste fram noe som helst til den nye maskina. Blir nok ikke mye til 2006 launch på Nintendo nei.
Men men, Zelda ser sinnsykt ut og det var det jeg venta på.
 
planlegger nintendo å si noe mer om Zelda iløpet av e3?
realese date? ser på zelda.com at iløpet av ferien skal det slippes...?=/
 
Altså det er ikke grafikken og muligheter til å koble på masse rart osv som kommer til å være Nintendo's vei.

Det dem kommer til å gjøre anderledes er måten vi skal spille på. Altså det vi venter på er å se kontrolleren og åssn den funker. Først DA kan vi si om det her er bra eller dårlig...
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@17.05.2005, 20.52
Altså det er ikke grafikken og muligheter til å koble på masse rart osv som kommer til å være Nintendo's vei.

Det dem kommer til å gjøre anderledes er måten vi skal spille på. Altså det vi venter på er å se kontrolleren og åssn den funker. Først DA kan vi si om det her er bra eller dårlig...
222232​

Det er akkurat det jeg venter på, men jeg har mine sterke tvil.
 
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@17.05.2005, 20.52
planlegger nintendo å si noe mer om Zelda iløpet av e3?
realese date? ser på zelda.com at iløpet av ferien skal det slippes...?=/
222231​
Det skal være spilbart, så vidt jeg vet. Gamespot skal ha noe om det på direkten på torsdag, og jeg er rimelig sikker på at det vil være en demonstrasjon av det.
 
Opprinnelig skrevet av Sulky@17.05.2005, 20.38
Dette var kjedelig. Nintendo brukte nesten hele tiden på å skryte av at de grunnla konsollmarkete. Dette er greit i en liten periode av showet, men når det går nesten hele tiden så begynner jeg å bli lei. 4 nye mariospill til GC. Jippi!. Ærlig talt. Same shit new wrapping. De hadde så å si ikke noe interessant å stille opp med. De skrøt av online til både DS og Revolution som i og for seg er fint, men sorry gutta, dere er 2 år for sent. Konkurrentene ligger mye lenger foran dere på dette stadiet.

Jeg har hørt mye om Legend of Zelda twilight orincess. Hvor bra det skal være og hvordan det skal skape nye tvister innenfor rollespillsjangeren. Videonen de la fram viste dette dårlig. Utdatert grafikk og samme bruk av animasjoner og spillbarhet på et spill som så å si ser helt identisk ut med sine forgjengre intreserer ikke meg. Mulig dere her på forumet elsker lange spill som varer i 200 timer og som ikke tilbyr noe nytt innenfor lyd og grafikk. Som en tidligere sa tror jeg neppe at dette spillet hadde blitt like godt motatt hvis det ikke hadde vært Zelda. De bare pratet og pratet i vei om en revolution, men viste de noe? Nei. Det kan da umulig være så hemmelig at det ikke kan bli vist frem på den største spillmessen i verden.

Hvis nintendo ikke finner på noe virkelig revolusjonerende med revolution så velger jeg å forlate dem og franchisemelkingen deres.
222224​
Altså, selv om dette er første gangen Nintendo lager en online-tjeneste, betyr ikke det at deres tjeneste kommer til å henge etter de andres.

De nye Mariospillene har jeg egentlig ikke noe til overs for, men Mario Strikers så skamfet ut, og jeg hater fotball.

Og når det gjelder Zelda: For det første så er det ikke et rollespill, men et action adventure, sånn ca. Jeg skjønner ikke hva du mener er så utdatert med grafikken. Bortsett fra noen stygge teksturer ser det hele svært bra ut i mine øyne. Samme gameplay stemmer til en viss grad. Animasjonene så jeg heller ikke noe galt med denne gangen. I GDC-traileren merket jeg flere rare animasjoner, men så ikke noe til dette denne gangen. Det skal nevnes at jeg bare har sett traileren én gang, så har ikke fått tatt en nøye kikk på den. Når det gjelder gameplayet: Selvfølgelig ødelgger ikke Nintendo grunngameplayet i Zelda, det fungerer utmerket fra før av, og fansen (inkludert meg) hadde blitt sure hvis gameplayet fikk en drastisk endring. Det ser allikevel ut til at serien ikke står stille. Kamper på hesteryggen er et eksempel på nyheter innen gamepaly. Og ikke minst, det at Link er en varulv ser ut til å bringe frem ny og interessant slåssing. Det er et lite klipp i traileren hvor Link slåss som ulv, og det ser veldig bra ut.

Ellers er jeg ganske enig i det du skriver.
 
En latterlig pressekonferanse!!! Nå må de ta seg sammen ellers så er det det spikeren i kista for Nintendo! Er vel knapt flere enn oss her inne som gidder å kjøpe den nye konsollen i konkurranse med de andre.

Og av spill jeg skal ha til Gamecube i år er vel kun Legend of Zelda!

Herregud, de visste frem Scooby Doo på en pressekonferanse!! Jeg ler enda!!
 
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@17.05.2005, 20.52
planlegger nintendo å si noe mer om Zelda iløpet av e3?
realese date? ser på zelda.com at iløpet av ferien skal det slippes...?=/
222231​

E kan tro Zelda slippes slutten av året. :tommelopp:
Tror nok Nintendo drøyer så mye lengre.
 
Føler at Nintendo pisker seg selv på rompa når de gir mulighet for å oppdatere konsollens ram. Tidligere har de vært veldig konsollbaserte, uten ekstrafunksjoner, men nå kan man oppgrafdere den som en PC?
- Nettopp dette mange var redde for før man fikk vite detaljene om xbox. "At det skulle være som en PC fra MS, men mulighet for oppgradering osv. Folk ble lettet da det ikke var tilfellet.

- men kanskje tidene har snudd.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Variabel+17.05.2005, 21.16-->
<!--QuoteBegin-United
@17.05.2005, 21.03
Er vel knapt flere enn oss her inne som gidder å kjøpe den nye konsollen i konkurranse med de andre.
Jo, jeg.
222250​
[/b]
Jeg tror han snakka om oss her inne, som i innen forumet.

Jeg synes Revolution ser fet ut, jeg vil helst kjøpe den så fort som mulig. Xbox360 ser lite interessant ut, siden den bare er utviklet for kraft, akkurat som den første som i mine øyne hadde en kjedelig spillsamling. PS3 er også fokusert på kraft, men må i tillegg være et mareritt for utviklerne.
 
De har jo sagt at det vil være spillbare Revolution spill på messa. Så vi får nok mer info om det i morgen. Og som nevnt, kontrollene vil bli ganske like siden den spiller av GC spill. Nedlasting av backcatalog er jo utrolig kult. Og siden det er SD flash card støtte, så kan man jo ta de med seg overalt omtrent. Eller kanskje det blir en liten harddisk? Det er kanskje heller tvilsomt når man tenker på størrelsen. Og så var det det med revolusjonerende... Jeg håper det er mer enn bare størrelsen.
Alt i alt, så virker dette som en veldig kul konsoll.
 
Opprinnelig skrevet av Kalvik@17.05.2005, 21.22
Føler at Nintendo pisker seg selv på rompa når de gir mulighet for å oppdatere konsollens ram. Tidligere har de vært veldig konsollbaserte, uten ekstrafunksjoner, men nå kan man oppgrafdere den som en PC?
- Nettopp dette mange var redde for før man fikk vite detaljene om xbox. "At det skulle være som en PC fra MS, men mulighet for oppgradering osv. Folk ble lettet da det ikke var tilfellet.

- men kanskje tidene har snudd.
222252​

Jeg er så jævlig groggy i dag. Ta det som en kasse salt.
 
Opprinnelig skrevet av Eyreon@17.05.2005, 21.32
De har jo sagt at det vil være spillbare Revolution spill på messa. Så vi får nok mer info om det i morgen. Og som nevnt, kontrollene vil bli ganske like siden den spiller av GC spill. Nedlasting av backcatalog er jo utrolig kult. Og siden det er SD flash card støtte, så kan man jo ta de med seg overalt omtrent. Eller kanskje det blir en liten harddisk? Det er kanskje heller tvilsomt når man tenker på størrelsen. Og så var det det med revolusjonerende... Jeg håper det er mer enn bare størrelsen.
Alt i alt, så virker dette som en veldig kul konsoll.
222262​
Har de sagt at Revolution vil være spillbar? :blunk: Kan ikke huske jeg har hørt noe om det. Når det gjelder det å kunne laste ned eldre Nintendo-spill til maskninen, så er det ikke bare snakk om NES- SNES- og Nintendo 64-spill, men også GameCube-spill, så da må nesten konsollen ha en ganske saftig HDD.
 
Sånn som det går nå kan det virke som om jeg kan kjøpe alle konsollene på lanseringsdagen. Xbox 360 kan jeg kjøpe til høsten, PS3 kan jeg kjøpe til våren neste år, og Revolution kan jeg antakelig kjøpe en eller annen gang neste år, men sjansen for at den kommer noenlunde samtidig med PS3 er heller liten.
 
har hørt "den vil være 3-4 ganger raskere enn gamecube. vi er mer opptatt hvordan den blir brukt"
gjelder nintendo nye maskin.... er det bekreftet hvor kraftig den vil være ?
under xbox 360 og ps3 eller like ELLER kreftigere ?