No More Heroes (Wii)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Det er ikke slik at impulsene man får til å etterligne spillene man spiller er skremmende i seg selv; det virkelig skremmende er først hvis det ikke går en liten støkk i en når slike tanker melder seg. :)

Forøvrig har jeg et eksempel på positiv påvirkning fra spill: Jeg har lært mye mer om glattkjøring og håndtering av sleng på bil av bilspill enn jeg lærte da jeg drev og tok lappen. :p
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#42
Hva med alle de gode gamle nyhetsartiklene om de som hadde spilt katamary damacy for mye og kjørte på skilter og slikt?
hihiih.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#43
Men er dette ett skummelt spill, hvis du ikke tenker på volden. Jeg snakker om skvetting, truende stemmning og at du får lysten til å slenge fra deg moten? For det takler jeg ikke. Hvis ingen vet, var killer 7 det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Killer7 var vel mer beinfucka enn skummelt, egentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Jeg sitter fast på andre brett. Slå den. :$
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Velkommen til "det tenkte jeg også på"-klubben. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#51
Wow, det der så jævlig kult ut. Liker den visuelle stilen godt, og de cheesy overtonene. Litt ræva framerate, men det blir sikkert fikset på mot slutten av utviklingsperioden. Kanskje dette er spillet som får meg til å revurdere Wii?
 
#53
SITAT(Yetipants @ 12.03.07, 15.32) 56306
Jeg sitter fast på andre brett. Slå den. :$
[/b]
kartet er din venn :angel:
 
#57
SITAT(Yetipants @ 10.03.07, 11.39) 55938
Vel, okay... videoen var konge. Gleder meg stort. Det ser ut som en slags krysning mellom det beste fra GTA og MGS.

Men det intervjuet. Er det bare meg, eller sier Suda i bunn og grunn "jeg er skikkelig imponert over hvor nytt og spennende man må tenke når man skal lage spill til Wii, så istedenfor det bestemte jeg meg for å lage et skikkelig standard voldsspill"? Ikke for det, jeg tror Wii også trenger sånne spill for å skaffe seg markedsandeler, men det virka litt pussig. Så kan det jo også hende at jeg leste feil, at Suda bare ikke er så veldig stø i engelsk, eller noe annet. :p
[/b]
Enten går han for satire, ellers er det en merkelig, merkelig ovesettelse. Jeg går for alternativ A.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58

Lodin

Der Waaaah
#59
En trailer med masse slåssing, la meg linke dere til den. Masse overdrevet blod, baseballspillere og Mr. Six fra Invisibles. Oh jeh. B)

EDIT: Fuckhead! Gametrailers hadde en masse nye klipp ser det ut til. I grunn er jeg ikke så mye i tvil lenger, dette er det nye God Hand.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#60
Og det kommer sikkert til å selge like mye også. Jeg merker jeg ikke har no særlig lyst på dette heller …