Jeg leste et intervju med suda (som jeg seff ikke husker hvor jeg leste for det var så lenge siden), men der svarte han på noen spørsmål om "no more heroes" hvor han egentlig ikke svarte så veldig mye for det var så masse hemmelige ting. MEN! han sa at han hadde masse overraskelser og at det ikke var det eneste spillet til wii han holdt på med, men at hovedfokuset var på "NMH" i første omgang.
Han beskrev også, som alle andre spillutviklere, at han syntes det nye interfacet til wii var utrolig interessant og at til tross for at maskinen ikke er like kraftig som 360 og ps3 så ville han heller jobbe med ninty for at de prøver å skape et større og mer interessant marked. Han mente at selvom spillene kanskje virket som spill for de som er mer hardcore gamere trodde han det ville bli interessant å se hvor mange av den nye generasjonen med gamere (dvs familier og folk som egentlig ikke har spilt noe særlig før) ville reagere med et spill de klarer og utvikle.
Det jeg tolker ut av det er at spillet kan virke veldig lett men at for og virkelig spille perfekt må man "trene". Som i det er mange spill man tror man er god helt til man plutselig ser en annen som tar komboer og drit som man ikke visste var mulig. Litt som ragdoll kung fu. Det er jo ikke akkurat et enkelt spill, men man har en tendens til å låse seg litt fast i faste komborekker, uten å vite at man har helt sinnsykt mange forskjellige måter å slåss/spille/styre på.
Han beskrev også, som alle andre spillutviklere, at han syntes det nye interfacet til wii var utrolig interessant og at til tross for at maskinen ikke er like kraftig som 360 og ps3 så ville han heller jobbe med ninty for at de prøver å skape et større og mer interessant marked. Han mente at selvom spillene kanskje virket som spill for de som er mer hardcore gamere trodde han det ville bli interessant å se hvor mange av den nye generasjonen med gamere (dvs familier og folk som egentlig ikke har spilt noe særlig før) ville reagere med et spill de klarer og utvikle.
Det jeg tolker ut av det er at spillet kan virke veldig lett men at for og virkelig spille perfekt må man "trene". Som i det er mange spill man tror man er god helt til man plutselig ser en annen som tar komboer og drit som man ikke visste var mulig. Litt som ragdoll kung fu. Det er jo ikke akkurat et enkelt spill, men man har en tendens til å låse seg litt fast i faste komborekker, uten å vite at man har helt sinnsykt mange forskjellige måter å slåss/spille/styre på.