No More Heroes (Wii)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Jesus Krist. Ikke at det noensinne var noen tvil (med tanke på hvor godt jeg likte Killer7), men dette er nå definitivt must-buy. Radikal stil og en god teft for interessant gameplay var varemerkene til det spillet, og det ser ikke ut til at Suda har forfalt noe siden da. :)
 
#64
Hvis dere er sugne på fler klipp, så kommer det nesten daglig nye på gametrailers.com... I allefall flere ganger i uken. Lite tips, bare.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#65
Ute i Japan i dag, forøvrig. Aner ikke hvor importvenlig det er, men kan kjøpes hos play-asia
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Det kan du takke de nye amerikanske digitale rettighetsreglene for. Omtrent umulig åmarkedsføre selv en game genie der borte nå og da virker det ikke som de vil satse i Europa heller. De er rett og slett blitt ulovlige for denne generasjonen konsoller. :(
 

Kilik

Lokal moderator
#71
Spillet lanseres 29. februar i Europa. Overraskende kort tid etter den amerikanske releasen til å være et Wii-spill...
 
#72
Jeg bruker Wii, så jeg kan ikke legge ut link. Leste det på Gonintendo.

Den europeiske versjonen vil ikke ha rødt blod. Istedenfor vil det bli som i den japanske versjonen(grønt blod?)
Da Rising Star ble spurt om det hadde noe med bannlysningen av Manhunt 2 så svarte de "kanskje"
 

Lodin

Der Waaaah
#73
Nei, det de svarte var at de hater europerere. Ganske enkelt, stammer du fra Europa? Da hater Nintendo deg! Det er ganske trist åssen de driver på.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#76
Men ifølge GamaSutra er NMH det nest-bestselgende Wii-spillet i Japan. Dette er da basert på tallene til japanske Amazon.


Noen kommentarer, random forum dude?
SITAT
Apparently, their target group is such a staunchy basement-dwelling hikikomori demographic that they won't go to a brick and mortar store even to meet the game's creator (and get toilet paper from him). Maybe the miniskirt girl should be 7 years younger and with less miniskirt, more pantsu.[/b]
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Med tanke på at fyren har en tendens til å stille opp i fullt bryteutstyr med maske og det hele og antaste fansene sine så skjønner jeg godt at de er skremt. Må mer til enn gratis dasspapir da gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Suda og Wada (høres ut som superhelter) har prøvd å oppklare litt i sensurdramaet. Ifølge dem er det et annet studio som tar seg av å amerikanisere den amerikanske versjonen ved å slenge på blod og gørr. De føler at vi europeere heller fortjener den autentiske japanske utgaven av spillet så vi får en direkte oversettelse. Istedetfor blod får vi svart røyk og gullmynter. :v:
gnæh
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#79
ja, jeg leste det selv, men det jeg ikke skjønner er hvorfor trailerne har blod i seg, og alle filmer hvor de viser gameplay har det.
Jeg synes forsåvidt ikke at blod er så viktig, men det er kjipt når man vet at noen får med blod, mens vi, europeere ikke får det :argh:

Hater å være fra europa.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Trailerne på nettet er fra den amerikanske versjonen. Etter å ha titta litt på åssen det ser ut i den japanske (masse hjemmelaga filmer på youtube nå) begynner jeg kaaanskje å tro på Suda. Det virker som de bare har gjort den svarte røyken rød og fjerna gullmyntene i den amerikanske versjonen enn omvendt. Det er logisk siden de krever mest mulig realisme mens vi i Europa er mer åpne for et stilisert Mario Gaiden. Travis blør forøvrig når han blir truffet.
Hvis det viser seg at andre ting og er endra for at yankeesene skal få en mer mainstream opplevelse skal jeg ikke klage. :ermm: