Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
Kozeloz: alt av argumenter er allerede skrevet.
Jeg gidder ikke å gjenta meg for at du ikke gidder å lese igjennom.

Og jeg har aldri sagt at Plan_9 hadde rett i diskusjonen, jeg sa bare at jeg forstod hvorfor han sa du var en bråkmaker. For det er akuratt det du er.

Det er mulig jeg gidder å gi deg alt inn med teskjeer senere, men nå gidder jeg rett og slett ikke.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@31.03.2005, 14.15
Beklager for at jeg synes Crizpy er en idiot, andre som har interesse i en diskusjon uten drittslenging.


EDIT: OH THE SWEET EDIT. Jeg husker vitterlig at du synes jeg hadde eid planni så innihelvete mye. kos at du er enig med planni nå da, når jeg er på kant med deg, denne gangen.  :tommelopp:
199246​
Akk... Det ser ut som de fleste på SG lider av en sykdom. En slags trang til å være "kul". Med kul mener jeg da å være enig med de personene som er "inn" for øyeblikket og være uening/slem mot de som er "ut" for øyeblikket.

Skoen, Neptune, Plan_9 og Crizpy er noen eksempler. Dere kan være helt perlevenner med dem, men så kommer en "kul" fyr og sier at de er teite - og da begynner dere, som de snørrungene dere er, å rakke ned på/plage de.
Grunnen; å være kul og gjøre som de kule gjør. >_<

SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Du har jo kjøpt spillet, jeg antar at intensjonen var å spille det. Hva er poenget med denne setningen, da?
Pop quiz: Hva lærer man på skolen?

Å LESE

Crizpy mente antageligvis at man ikke har noe valg mellom å spille multiplayer eller singleplayer. Det er forståelig, fordi det kan ikke være så vanskelig for Blizzard å presentere WoW på to måter. (Velge mellom single eller multi)
 
hehe :p burde ikke detta emne legges ned a ? siden det var bare jall til og starte med liksom ?
 
Opprinnelig skrevet av Zythius@31.03.2005, 22.17
Akk... Det ser ut som de fleste på SG lider av en sykdom. En slags trang til å være "kul". Med kul mener jeg da å være enig med de personene som er "inn" for øyeblikket og være uening/slem mot de som er "ut" for øyeblikket.

Skoen, Neptune, Plan_9 og Crizpy er noen eksempler. Dere kan være helt perlevenner med dem, men så kommer en "kul" fyr og sier at de er teite - og da begynner dere, som de snørrungene dere er, å rakke ned på/plage de.
Grunnen; å være kul og gjøre som de kule gjør.  >_<
199648​
så enig det går ann å bli ^_^
 
Så uenig som det er mulig å bli. Latterlige mennesker, hele gjengen.

Greit. Dere synes visst at det er ok å være for dum til å skjønne at man ikke har valget å spille et MMORPG i singelplayer. Jeg synes ikke det er ok.

For min del, har jeg aldri likt Crizpy; jeg gadd bare aldri å bry meg om han på forumet. Men hvorfor gidde å skjule avskyen jeg har, når han har startet et korstog mot en venn av meg bare fordi han er teit? Jeg fatter fortsatt ikke hva Luthien har gjort mot ham. Eller når han faktisk klarer å bevise at han er ren drittsekk ved å angripe Nabbe anngående familien hans. Nei, Crizpy, du kan dra til helvete. Jeg takler ikke slike eklinger som deg. Og dere som tror det har noe med hvor kul jeg vil virke for de som synes det samme: Dra til helvete. Heng dere. Dø. Jeg gir faen. Helvetes drittforum ...
 

SHDR

Gullmedlem
Det jeg ikke fatter er hvorfor folk gidder å betale den stive prisen i måneden for et spill som enkelt kunne blitt gjort i Browser med mindre grafikk. Men, jeg forstår meg ikke på MMORPG-er, akkurat som jeg ikke forstår meg på Diablo og andre spill som overhodet ikke krever noe annet enn voldsomme mengder tålmodighet, og som strengt tatt ikke gir spilleren noen belønning i form av annet enn stadig eskalerende statistikker. Det er kanskje den samme tanken som slår folk som ikke vil betale årgerpris i måneden for et spill som faktisk ikke gir noe mer enn for eksempel Diablo. Ideen bak MMORPG er interessant, men gjennomføringen er fortsatt slett: så lenge spillene ikke tilbyr mer avanserte guilds eller politiske faksjoner enn i StarWars Galaxy, og så lenge gameplayverdenen er underlagt GM-er heller enn spillernes utvikling, så blir det uspennende. Kun en jakt etter høyere level og kult ridedyr. Blurgh.

Ah, og Kozelozemozen? Du trenger en klem.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@01.04.2005, 09.49
Så uenig som det er mulig å bli. Latterlige mennesker, hele gjengen.

Greit. Dere synes visst at det er ok å være for dum til å skjønne at man ikke har valget å spille et MMORPG i singelplayer. Jeg synes ikke det er ok.

For min del, har jeg aldri likt Crizpy; jeg gadd bare aldri å bry meg om han på forumet. Men hvorfor gidde å skjule avskyen jeg har, når han har startet et korstog mot en venn av meg bare fordi han er teit? Jeg fatter fortsatt ikke hva Luthien har gjort mot ham. Eller når han faktisk klarer å bevise at han er ren drittsekk ved å angripe Nabbe anngående familien hans. Nei, Crizpy, du kan dra til helvete.  Jeg takler ikke slike eklinger som deg. Og dere som tror det har noe med hvor kul jeg vil virke for de som synes det samme: Dra til helvete. Heng dere. Dø. Jeg gir faen. Helvetes drittforum ...
199817​
Det der er rent pissprek.
Brenn i helvete sjøl. Du kunne hvertfall fått saken fra 2 sider. Jeg legger ikke ut i det vide og brede her om det der, for det er bare tåpelig.
Og hva har dette med emnet å gjøre? At du endelig inser at du bare har vært ute etter å være uenig med meg? Det er jo en fin måte å diskutere en sak på.
Gratulerer, din jævla idiot. Brenn i helvete.

Zythius og Frenzy: :kos:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jekk ned et par hakk folkens. Ikke bruk personangrep, diskuter uten å bruke hele banneord vokabularet i en setning. Hvis ikke det blir en forbedring så blir emnet stengt.
 
Faktum er at jeg ikke er ute etter å være uenig med deg. Faktum er at jeg er uenig med deg. Det at det var en dritt som var uenig med meg var bare et pluss. Dette emnet kan bare stenges. Møkkaemne. Man kan iallfall prestere å ha gode grunner for å ikke like WoW, som f.eks Shadar og bj0nniz. Ikke bare "se det fra to sider", og så ser du en ikke-eksisterende side.

Jeg forstår hvorfor man ikke liker MMORPG-er, jeg forstår at man finner de kjedelig. Det jeg ikke forstår er idioter som ikke vet at når man kjøper WoW, må man betale i måneden.
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz+01.04.2005, 12.17-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@01.04.2005, 10.16
Kun en jakt etter høyere level og kult ridedyr. Blurgh.
199822​
du har så jævlig rett i det der
199840​
[/b]
Hovedgrunnen til at jeg liker WoW er ikke grindingen for å komme til level 60. Eller å spare penger til å kjøpe mount når jeg er level 40. Jeg liker det fordi det er online. Fordi jeg kan treffe andre, spille med dem og best av alt - rollespille. En hundrings i måneden er ikke vanskelig å gi fra seg og planten ved siden av meg ligner på en mini-dildo. ^_^
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+01.04.2005, 11.23-->
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@01.04.2005, 09.49
Så uenig som det er mulig å bli. Latterlige mennesker, hele gjengen.

Greit. Dere synes visst at det er ok å være for dum til å skjønne at man ikke har valget å spille et MMORPG i singelplayer. Jeg synes ikke det er ok.

For min del, har jeg aldri likt Crizpy; jeg gadd bare aldri å bry meg om han på forumet. Men hvorfor gidde å skjule avskyen jeg har, når han har startet et korstog mot en venn av meg bare fordi han er teit? Jeg fatter fortsatt ikke hva Luthien har gjort mot ham. Eller når han faktisk klarer å bevise at han er ren drittsekk ved å angripe Nabbe anngående familien hans. Nei, Crizpy, du kan dra til helvete.  Jeg takler ikke slike eklinger som deg. Og dere som tror det har noe med hvor kul jeg vil virke for de som synes det samme: Dra til helvete. Heng dere. Dø. Jeg gir faen. Helvetes drittforum ...
199817​
Det der er rent pissprek.
Brenn i helvete sjøl. Du kunne hvertfall fått saken fra 2 sider. Jeg legger ikke ut i det vide og brede her om det der, for det er bare tåpelig.
Og hva har dette med emnet å gjøre? At du endelig inser at du bare har vært ute etter å være uenig med meg? Det er jo en fin måte å diskutere en sak på.
Gratulerer, din jævla idiot. Brenn i helvete.

Zythius og Frenzy: :kos:
199841​
[/b]

<!--QuoteBegin-Kozeloz
@01.04.2005, 11.38
Faktum er at jeg ikke er ute etter å være uenig med deg. Faktum er at jeg er uenig med deg. Det at det var en dritt som var uenig med meg var bare et pluss. Dette emnet kan bare stenges. Møkkaemne. Man kan iallfall prestere å ha gode grunner for å ikke like WoW, som f.eks Shadar og bj0nniz. Ikke bare "se det fra to sider", og så ser du en ikke-eksisterende side.

Jeg forstår hvorfor man ikke liker MMORPG-er, jeg forstår at man finner de kjedelig. Det jeg ikke forstår er idioter som ikke vet at når man kjøper WoW, må man betale i måneden.
199850​


noen få dette meningsløse pisspreiket til å slutte :tommelned:
 
Charlies Angels er jævlig dølt... take a hint modman....
 
Status
Stengt for ytterligere svar.