Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Crizpy+28.03.2005, 22.15-->
<!--QuoteBegin-Toz
@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​
Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
197312​
[/b]
Selvfølgelig kan det være gøy å spille Singleplayer også, men STORE deler av spillet forsvinner...
Professions f.eks du trenger i løpet av hele spillet items fra forskjellige professions, til f.eks quests, som du da aldri får gjort...
Deu kan glemme Dungeons og Elite Quests, for du kan bare ta dem når du er høyt over den lvlen du burde være, og får da ikke exp av monsterne, og itemene du får er for personer 20 levels under deg...

Molten Core osv kan du bare glemme...
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+28.03.2005, 23.15-->
<!--QuoteBegin-Toz
@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​
Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
197312​
[/b]
Så last ned server-software og gjør det da.Se hvor kjekt spillet er uten at Blizzard arbeider med det, og gir support.
Så klart har du ikke noe valg, det er jo et multiplayerspill. Det er ingen som prøver å lure noen til å tro at det er et singleplayerspill.
 
Opprinnelig skrevet av Toz+28.03.2005, 22.22-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@28.03.2005, 22.15
<!--QuoteBegin-Toz
@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​

Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
197312​
Selvfølgelig kan det være gøy å spille Singleplayer også, men STORE deler av spillet forsvinner...
Professions f.eks du trenger i løpet av hele spillet items fra forskjellige professions, til f.eks quests, som du da aldri får gjort...
Deu kan glemme Dungeons og Elite Quests, for du kan bare ta dem når du er høyt over den lvlen du burde være, og får da ikke exp av monsterne, og itemene du får er for personer 20 levels under deg...

Molten Core osv kan du bare glemme...
197319​
[/b]
Hadde det vært singleplayer hadde spillet vært helt anderledes...
 
Tidligere sa jeg at jeg ikke likte wow, rett og slett på grunn av grafikken. Dette var ut fra det lille jeg hadde sagt.
Vell nå har jeg spilt det litt selv å det virker utrolig heftig.
WoW er bare så mye mindre stivt en det typiske mmorpg.
Det er bare ikke så flatt og tamt. Livelig spill.

:svette:

og, ja. Singelplayer er ikke noe problem.
Bare å gjøre et lite google-søk.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+29.03.2005, 03.41-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@28.03.2005, 23.15
<!--QuoteBegin-Toz
@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​

Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
197312​
Så last ned server-software og gjør det da.Se hvor kjekt spillet er uten at Blizzard arbeider med det, og gir support.
Så klart har du ikke noe valg, det er jo et multiplayerspill. Det er ingen som prøver å lure noen til å tro at det er et singleplayerspill.
197459​
[/b]
Nei, men igjen: siden du ikke har valget, er det da så veldig rart at folk synes det er idiotisk?
Det er mange andre spill som ikke koster penger i måneden, men som blir oppdatert av produsenten.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere fortsetter argumentere som om jeg sier at det er det samma eller bedre å spille offline. Det har jeg aldri sagt.
 
Opprinnelig skrevet av Toz+28.03.2005, 23.22-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@28.03.2005, 22.15
<!--QuoteBegin-Toz
@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​

Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
197312​
Professions f.eks du trenger i løpet av hele spillet items fra forskjellige professions, til f.eks quests, som du da aldri får gjort...
197319​
[/b]
Og hvorfor kan ikke en NPC selge slike items..? :blunk:
 
Fordi du bare kan ha 2 proffesions, derav kun skape de tingene. F.eks Oppskrifter som krever et item mekket fra en fyr med Engineering er ganske vanlig I Blacksmithing, og vice versa. Disse itemsene er ikke mulig å få kjøpt noensteder, og må mekkes av andre.
 
>_<

Jeg mener at det ikke er noe i veien for at en NPC kunne selge de tingene hvis WoW hadde vært et singleplayerspill..
 
Man kan få mekket WoW i singleplayer...
Og ting funkzer vel der som online, det er bare at
de ikke er helt opptildato.
NPCer og shizzle er med der også.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+29.03.2005, 14.42-->
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.03.2005, 03.41
Opprinnelig skrevet av Crizpy@28.03.2005, 23.15
<!--QuoteBegin-Toz
@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​

Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
197312​


Så last ned server-software og gjør det da.Se hvor kjekt spillet er uten at Blizzard arbeider med det, og gir support.
Så klart har du ikke noe valg, det er jo et multiplayerspill. Det er ingen som prøver å lure noen til å tro at det er et singleplayerspill.
197459​
Nei, men igjen: siden du ikke har valget, er det da så veldig rart at folk synes det er idiotisk?
Det er mange andre spill som ikke koster penger i måneden, men som blir oppdatert av produsenten.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere fortsetter argumentere som om jeg sier at det er det samma eller bedre å spille offline. Det har jeg aldri sagt.
197599​
[/b]

Hva er det du breker om, egentlig? Ja, det er rart folk synes det er idiotisk når man får både mer spilletid, og oppgraderinger til spillet på løpende bånd for mye mindre penger enn man måtte betalt for et singleplayerspill, som varer mindre og blahblahblahblah. Bæ.
 
C

Crizpy

Gjest
Hvorfor får du mer spilletid? kjøper du et singelplayer spill som blir oppdatert av produsenten, men som du ikke må betale for og du spiller det et par år etter du har kjøpt det, så er ærlig talt ikke det dyrere.

blablablablabblbæ
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Singleplayer WoW hadde blitt møkkakjedelig. Hvor blir det da av samarbeidningsaspektene i spillet? Hvor blir da av raid og PvP generelt sett? Hele det "sosiale" aspektet ville jo også blitt borte.

Når du betaler 350 kr for spillet så er det for å dekke produksjonskostnadene til spillet + en inntekt til blizzard selvfølgelig. Månedsavgiften er for drift og videre inntekt. Å si at det burde være gratis fordi man ikke kan spille singleplayer er bare latterlig, uten månedsavgift så lar det seg ganske enkelt ikke gjøre. Man skal se langt etter et selskap som er villig til å tape penger på å holde noe gående.
Selve spillet blir nok gratis etterhvert tenker jeg, slik som AO har blitt. At det koster penger nå er som sagt sikkert fordi at firmaet må få inn pengene som har gått med til utviklingen av spillet. Spillet har vel vært i utvikling i nesten 5 år, så utgiftene deres har nok vært ganske så store :p
 
C

Crizpy

Gjest
Jeg har gjort mesteparten alene hittil og er på level 25.
Eneste jeg har vært i gruppe for å ha gjort, er WC og en egg hunt quest.
Resta har jeg klart selv, og jeg synes ærlig talt det har vært morro å spille det.
men igjen så mener jeg ikke at singelplayer hadde vært fullt like morro.

Det jeg mener er: er det virkelig så idiotiske at folk synes det er dumt at de må betale en gang i måneden?
Det er vel mange som kjøper et spill og regner med at nå har de betalt for spillet, og kan spille det.
Selvfølgelig, de kan spille det den første måneden, men da er det over.
Hva med at det hadde vært på lik linje som diablo2?
Du kunne valgt om du kunne spilt singelaplayer eller ikke.
Er det ikke like morro singelplayer, ja da er det bare å betale de ekstra 100 kronene i måneden, og spille online.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.03.2005, 13.47
Det er vel mange som kjøper et spill og regner med at nå har de betalt for spillet, og kan spille det.

198500​

Idiotsikring frabes; det står på coveret hva det er. Ingen som kjøper spillet regner med det, om de ikke er dumme. Og dumme mennesker driter jeg i hva synes.
 
C

Crizpy

Gjest
Jeg er fullstendig klar over at du synes jeg er en drittsekk\rasshøl\jævla idiot, kozeloz, men vær så snill a.

Det er faktisk ikke alle som studerer den lille skrifta neden i midten av coveret når du kjøper et spill.
Det som jeg som oftest gjør, er å sjekke baksida for bilder og tekst.
Og der står det ingenting.

Hvis du synes jeg er en dum for det, driter jeg i.
 
Var du en av dem? Det trodde jeg faktisk ikke.
Tillat meg å le.
 
C

Crizpy

Gjest
Nei, jeg var ikke det. Jeg var fullstendig klar over at det kosta penger, og siden jeg bestilte over internett, fikk jeg ikke sett coveret.

Tillat meg å le.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Men det er da en gang så at kjøperen er forpliktet til å gjøre seg kjent med produktet før han kjøper det. Dersom man ikke gidder å søke den nødvendige informasjonen da er det ærlig talt deres problem. Det samme gjelder månedsbetalingen, det er ikke godt nok å regne med, man bør vite det før man kjøper et produkt. Det står ganske klart bakpå coveret at "Additional online fees apply". Spør man seg selv hvorfor da så burde det etterhvert dimre for en at dette beistet av et nettverk koster å holde i gang.

Jeg kan være enig i at singleplayer kunne gått ann i en liten periode, men i lengden ville det vært helt forjævelig kjedelig. Det morsomste i spillet er å være på et fult velfungerende party i en elite instance, når man får se hvordan de forskjellige karakterene oppfyller hverandre og spiser seg gjennom det ene beistet etter det andre.
 
C

Crizpy

Gjest
Det står hvertfall ikke bak på coveret mitt.
Altså, pappbiten det spillet ligger inne i.
Den du får se i butikken.

Men det er også litt rart det ikke er spessifisert HVOR mye du skal betale i måneden.
Som vi så i den forige patchen, tillot blizzard seg å forandre på lisensen. Godtok du ikke det så kunne du drite i å få spilt det, og for alt vi vet kunne det brått kosta 350 i måneden.

Selfølgelig satt litt på spissen, men jeg syes fortsatt det burde vært en singelplayerdel for de som ikke har så mye penger\er villig til å betale.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.