Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du insinuerer først at du trodde det var gratis, dermed nekter du for det? Hva faen er det du holder på med?

Og ja, godtar du ikke spillprodusentens premisser kan du vel egentlig bare drite i å spille. En måneds spilletid for 400 kroner er rimelig, uansett.
 
C

Crizpy

Gjest
Jeg brukte "meg" som en kunde, da jeg sier at jeg ikke leter etter liten skrift.
Igjen, jeg var fullstendig klar over at det kosta penger da jeg kjøpte det.

Hva faen jeg holder på med? Prøver å se saken litt fra begge sider.
 
Jeg som trodde han så saken (coveret) fra begge sider, jeg.
 
Hvir man i det heletatt kjøper WoW og tror det er et singleplayer spill, da er man så kokende dum at man fortjener et nakkeskudd... Hvem er det egentlig som kjøper spill på random innpuls uten å ha hørt noe som helst om et spill? Kjøper man WoW og tror det er et SP spill har man ikke hørt en dritt om spillet eller vet ikke en gang hva det er... Men WoW er verdens største og mest kjente MMORPG-spill til dags dato, og alle som som kan noe om spill har hørt om det og kjøper man spill på random inpuls burde man kunne noe om spill generellt for å bruke penger på en slik måte. Og ALLE vet at MMORPGs koster penger... Online-spill og MMORPGS er to vidt forskjellige ting... BLÆH!!
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Agahnim+30.03.2005, 14.39-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@30.03.2005, 14.05
Det står hvertfall ikke bak på coveret mitt.
198514​
Nei, det står forran. :ler:
198644​
[/b]
Les litt bakover, så ser du at jeg har skrevet det!
Det regna jeg også med at du hadde fått med deg kozeloz.
Eller kanskje du gjorde det, men trangen til å slenge litt mer dritt ble for stor?

:ler:
 
nja , vis du har spillt mye mmorpg så er det vel kanskje ikke det da.
men det er Warcraft style ;) det som gjør det fun. Trenger jo ikke betale med visa kort lengere da. finnes jo Game cards , de har det på freerecordshop vertfall.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+30.03.2005, 16.50-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@30.03.2005, 14.39
<!--QuoteBegin-Crizpy
@30.03.2005, 14.05
Det står hvertfall ikke bak på coveret mitt.
198514​

Nei, det står forran. :ler:
198644​
Les litt bakover, så ser du at jeg har skrevet det!
Det regna jeg også med at du hadde fått med deg kozeloz.
Eller kanskje du gjorde det, men trangen til å slenge litt mer dritt ble for stor?

:ler:
198713​
[/b]
Det står frempå coverene, begge to; refererer du til at du kjøpte det på internett? Sto det ingenting om hvilket stort slemt spill det var du kjøpt, som tar pengene dine hver måned? Å dakar. Herrejesus slutt å være så jævlig lavmål. Det står på fremsiden av coveret, og om man har hørt om spillet burde man også ha hørt om månedsavgift. Gi faen i å forsvare dumhet, dummen.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+31.03.2005, 02.57-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.03.2005, 16.50
Opprinnelig skrevet av Agahnim@30.03.2005, 14.39
<!--QuoteBegin-Crizpy
@30.03.2005, 14.05
Det står hvertfall ikke bak på coveret mitt.
198514​

Nei, det står forran. :ler:
198644​

Les litt bakover, så ser du at jeg har skrevet det!
Det regna jeg også med at du hadde fått med deg kozeloz.
Eller kanskje du gjorde det, men trangen til å slenge litt mer dritt ble for stor?

:ler:
198713​
Det står frempå coverene, begge to; refererer du til at du kjøpte det på internett? Sto det ingenting om hvilket stort slemt spill det var du kjøpt, som tar pengene dine hver måned? Å dakar. Herrejesus slutt å være så jævlig lavmål. Det står på fremsiden av coveret, og om man har hørt om spillet burde man også ha hørt om månedsavgift. Gi faen i å forsvare dumhet, dummen.
199108​
[/b]
altså , det er litt teit og ikke legge merke til at at det står at man må betale . men hallo du har 1 gratis mnd med gaming + for 219 kr får du 60 dagers til med spilling kan vel ikke være så galt og betale det vel ?
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+31.03.2005, 02.57-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.03.2005, 16.50
Opprinnelig skrevet av Agahnim@30.03.2005, 14.39
<!--QuoteBegin-Crizpy
@30.03.2005, 14.05
Det står hvertfall ikke bak på coveret mitt.
198514​

Nei, det står forran. :ler:
198644​

Les litt bakover, så ser du at jeg har skrevet det!
Det regna jeg også med at du hadde fått med deg kozeloz.
Eller kanskje du gjorde det, men trangen til å slenge litt mer dritt ble for stor?

:ler:
198713​
Det står frempå coverene, begge to; refererer du til at du kjøpte det på internett? Sto det ingenting om hvilket stort slemt spill det var du kjøpt, som tar pengene dine hver måned? Å dakar. Herrejesus slutt å være så jævlig lavmål. Det står på fremsiden av coveret, og om man har hørt om spillet burde man også ha hørt om månedsavgift. Gi faen i å forsvare dumhet, dummen.
199108​
[/b]
Fy faen, er du bare ute etter å lage kvalme? Skjønner jævlig godt nå at Plan_9, eller "plani" som du har gjort en lite morsom (?) vri på, synes du var en jævla bråkmaker.

Jeg viste at det kostet penger! Ja, det står på fremsiden av coveret, og det har jeg allerede skrevet i emnet.
Men alikevel måtte du prøve å latterliggjøre meg med en dårlig kommentar lengre oppe.
Antageligvis kun får at Agahnim prøvde på det samma, og da tenker du "Yes! nå er vi fler om å drite'n ut!"
Og du fortsetter.

Vær så snill, Kozeloz, jeg prøver å føre en litt sakelig diskusjon, men blir bare avbrutt av idiotien din og den evige trangen for å slenge dritt.

Hvis ikke du kommer med noe mer saklig, gidder jeg ikke å svare på den dritten din.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Break it up, you two.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+31.03.2005, 12.03-->
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@31.03.2005, 02.57
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.03.2005, 16.50
Opprinnelig skrevet av Agahnim@30.03.2005, 14.39
<!--QuoteBegin-Crizpy
@30.03.2005, 14.05
Det står hvertfall ikke bak på coveret mitt.
198514​

Nei, det står forran. :ler:
198644​

Les litt bakover, så ser du at jeg har skrevet det!
Det regna jeg også med at du hadde fått med deg kozeloz.
Eller kanskje du gjorde det, men trangen til å slenge litt mer dritt ble for stor?

:ler:
198713​


Det står frempå coverene, begge to; refererer du til at du kjøpte det på internett? Sto det ingenting om hvilket stort slemt spill det var du kjøpt, som tar pengene dine hver måned? Å dakar. Herrejesus slutt å være så jævlig lavmål. Det står på fremsiden av coveret, og om man har hørt om spillet burde man også ha hørt om månedsavgift. Gi faen i å forsvare dumhet, dummen.
199108​
Fy faen, er du bare ute etter å lage kvalme? Skjønner jævlig godt nå at Plan_9, eller "plani" som du har gjort en lite morsom (?) vri på, synes du var en jævla bråkmaker.

Jeg viste at det kostet penger! Ja, det står på fremsiden av coveret, og det har jeg allerede skrevet i emnet.
Men alikevel måtte du prøve å latterliggjøre meg med en dårlig kommentar lengre oppe.
Antageligvis kun får at Agahnim prøvde på det samma, og da tenker du "Yes! nå er vi fler om å drite'n ut!"
Og du fortsetter.

Vær så snill, Kozeloz, jeg prøver å føre en litt sakelig diskusjon, men blir bare avbrutt av idiotien din og den evige trangen for å slenge dritt.

Hvis ikke du kommer med noe mer saklig, gidder jeg ikke å svare på den dritten din.
199210​
[/b]

Du argumenterer for at det ikke er rart at noen synes det er idiotisk at man må betale, etter å fått den overaskelsen etter å ha kjøpt spillet. Jeg sier det er idiotisk. Du fortsetter vitterlig å kverulere på dette idiotstandpunktet ditt, etter flere saklige argumenter mot det (argumenter har for øvrig ikke du gulpet opp), da tenker jeg fra Lurtz' side.

Du kan gjerne underminere meg helt med at jeg hater deg. Nja, hater er vel litt sterkt. Jeg vil si "misliker kraftig". Du er en idiot av så enorm dimensjon at jeg ikke fatter det engang. Du er yrkis-mongis-stereotypens endelige bekreftelse. Epitomen av alt idioti man finner med dummhet. Å prøve å forsvare det at noen er dum nok til å klage på noe som er åpenbart ved et produkt, er om ikke umulig iallfall VELDIG vanskelig å forstå.
Men fortsatt, gjør ikke det en dritt, at jeg hater deg og at jeg er "innhabil" til å diskutere med deg som du så fint legger det opp til nå.


Vet du hva du kan få gjøre, for meg? Sett opp argumentene dine punktvis, og formuler meningen din uten å gå rundt grøten. Jeg tror visserlig jeg må ha misforstått deg. For det jeg ser, er ikke en saklig diskusjon. Bare idioti.

Men når du ikke gir spillerene den muligheten å spille offline, og du MÅ spille på en server...er det da urimelig at folk synes det er idiotisk?
Ok. Hmm. Feil. Idiot. Som mange har påpekt, man må være rimelig tett for å ikke skjønne at dette er et rent onlinespill.


Du kunne fortsatt gjort oppdrag og ha hatt glede av spillet selv om du ikke kan gjøre akuratt det.
Ja. Det hadde vært et helt annet spill, også. Og ikke det man betaler for. Du aner ikke hvor stort nettverk av mennesker som må til for å opprettholde den "singleplayerverdenen" din i WoW.


SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Du har jo kjøpt spillet, jeg antar at intensjonen var å spille det. Hva er poenget med denne setningen, da?


Nei, men igjen: siden du ikke har valget, er det da så veldig rart at folk synes det er idiotisk?
Det finnes ingen stor illusjon, eller konspirasjon om du vil, for å lure mennesker til å tro at man har et valg før de kjøper spillet. Valger er å ikke kjøpe spillet, eller å kjøpe det. Nok en gang, skjønner jeg ikke helt det "argumentet".

Det jeg mener er: er det virkelig så idiotiske at folk synes det er dumt at de må betale en gang i måneden?
Det er vel mange som kjøper et spill og regner med at nå har de betalt for spillet, og kan spille det.
Nok en gang. Det eneste som kunne rettferdiggjort dette argumentet ditt, er om man blir lurt til å tro at WoW er noe det ikke er.


Beklager for at jeg synes Crizpy er en idiot, andre som har interesse i en diskusjon uten drittslenging.


EDIT: OH THE SWEET EDIT. Jeg husker vitterlig at du synes jeg hadde eid planni så innihelvete mye. kos at du er enig med planni nå da, når jeg er på kant med deg, denne gangen. :tommelopp:
 
Jeg er en av de som hater WOW det er så utrolig kjedelig å bare spille det!

Flørte med damer går det også ann å gjøre, men jeg liker sol chatt bedre en å flørte på WOW
 
Opprinnelig skrevet av Per lise@31.03.2005, 14.19
Jeg er en av de som hater WOW det er så utrolig kjedelig å bare spille det!

Flørte med damer går det også ann å gjøre, men jeg liker sol chatt bedre en å flørte på WOW
199248​
vet ikke om du helt har fått det med deg, men WoW er ikke et chatteprogram hvor meningen er å flørte med jenter...
 
...og 70 % av damene er sikkert ikke damer uansett.
=D
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@31.03.2005, 16.17
...og 70 % av damene er sikkert ikke damer uansett.
=D
199377​
Jeg ville sagt 80%, om ikke mer.
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy+31.03.2005, 17.16-->
<!--QuoteBegin-Per lise
@31.03.2005, 14.19
Jeg er en av de som hater WOW det er så utrolig kjedelig å bare spille det!

Flørte med damer går det også ann å gjøre, men jeg liker sol chatt bedre en å flørte på WOW
199248​
vet ikke om du helt har fått det med deg, men WoW er ikke et chatteprogram hvor meningen er å flørte med jenter...
199376​
[/b]
Det finnes fortsatt en hel haug av suppehuer som gjør det. Tro meg - jeg spiller kvinnelig night elf ... :svette:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.