Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvem refererer du til, Deg selv?
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@24.03.2005, 23.36
Etter det jeg har lest i dette emnet her trenger man ikke ha så dypt nick for å ta seg friheten til å korrektere andre :)
195461​
Kommer fra en rette ræva... ha ha...
 
Opprinnelig skrevet av analvakUm@25.03.2005, 13.47
Ville et nick som "Erik2k" passet bedre hvis jeg skulle rettet på andre ?
195616​
Jeg har ikke den største av fantasi, og tar det til meg, men ja, faktisk så ville det det :)
 
Har ikke spilt det, men synes det er så idiotisk at man må betale for og spille det online :tommelned:
 
C

Crizpy

Gjest
Er det idiotisk å betale 350,- for et spill? Du får den første måneden gratis, og hvis du betaler ca. 100 pr måned, i 2 måneder, er du på ca. samma prisklasse som det koster for ett spill nå i dag. Og det er maaaange spill du blir lei i løpet av de 3 månedene.
Blir du lei wow i løpet av den første måneden, har du bare "tapt" 350 kroner.

Er det idiotisk å betale for at de oppdaterer spillet støtt og stadig for at det skal bli best mulig? Er det idiotisk at de tar betaling for å holde de sinnsyke serverene oppe?

Sistnevnte kan diskuteres med tanke på at du ikke kan spille spillet offline.
 
Jeg gjør det gjerne.

Det så og si verste argumentet MOT MMORPGs er "det koster penger å betale i måneden"
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ja, det er et latterlig utsagn. Hvis de bare hadde en fjerneste anelse om hvor dyrt det var å holde serverene oppe og i tillegg tenkte på at folk konstant jobber med content til spillet.
100kr for en måned er ikke akkurat krise heller, kan røpe at det gir mer spilletid på en måned enn de aller fleste andre spill gjør totalt, og de andre spillene betaler du 500 kr for.
 
Opprinnelig skrevet av Evehr+21.03.2005, 14.39-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@20.03.2005, 22.33
Etter min noe begrensede erfaring med WoW, må jeg si jeg er veldig enig med fyren som har skrevet dette:

http://blog.vg.no/post/3/171
193470​
Han kom til lvl 5 og løp nok rundt i wetlands ashenvale eller no sånt og ble ganka

men noe av det han sier er rett, når man starter nye karakterer blir man veldig lei av å løpe rundt for noen folk bare for å ende opp med høyere reiseutgifter enn det du får i reward.
193682​
[/b]
En ting som er litt artig med det der er at "1337" skriver at trollmannen Gandalf87 kommer forbi. Litt leit det der, når man faktisk ikke kan ha tall i navnet sitt.

I stedet for å spille WoW å få et godt inntrykk så spiller vi det i 10 min og slenger ut en artikkel full av dritt :tommelned:
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Lurtz@28.03.2005, 11.43
Ja, det er et latterlig utsagn. Hvis de bare hadde en fjerneste anelse om hvor dyrt det var å holde serverene oppe og i tillegg tenkte på at folk konstant jobber med content til spillet.
196995​
Men når du ikke gir spillerene den muligheten å spille offline, og du MÅ spille på en server...er det da urimelig at folk synes det er idiotisk?
 
Nja, man vet jo hva man kjøper. Om man ikke er en bestemor/mor som handler til Barnebarnet sitt eller.no

Vis jeg tenker meg om, så har jeg med alle de forskjellige karakterene mine, fått nesten 7 dager spilletid.
Det eneste spillet jeg har spilt mer er Pokemon.
 
Folk liker ikke å betale for ting. Counter-Strike koster jo bare hundrelappen, og alle vet hvor kult det spillet er for den brede massen. Tenk å betale like mye vær måned, for å spille et spill som både er "teit" og "ukult" ?
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+28.03.2005, 11.56-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@28.03.2005, 11.43
Ja, det er et latterlig utsagn. Hvis de bare hadde en fjerneste anelse om hvor dyrt det var å holde serverene oppe og i tillegg tenkte på at folk konstant jobber med content til spillet.
196995​
Men når du ikke gir spillerene den muligheten å spille offline, og du MÅ spille på en server...er det da urimelig at folk synes det er idiotisk?
197007​
[/b]
Tenk litt over hvor kult WoW hadde vært i singleplayer... :confused:

Skal du ha nytt item på AH?
trenger group for Uldaman?
raid party?
Battleground?

glem det...
 
Opprinnelig skrevet av salamando@28.03.2005, 13.17
Folk liker ikke å betale for ting. Counter-Strike koster jo bare hundrelappen, og alle vet hvor kult det spillet er for den brede massen. Tenk å betale like mye vær måned, for å spille et spill som både er "teit" og "ukult" ?
197055​
Jeg synes ikke Cs er noe kult i det hele tatt :p.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Toz+28.03.2005, 15.27-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@28.03.2005, 11.56
<!--QuoteBegin-Lurtz
@28.03.2005, 11.43
Ja, det er et latterlig utsagn. Hvis de bare hadde en fjerneste anelse om hvor dyrt det var å holde serverene oppe og i tillegg tenkte på at folk konstant jobber med content til spillet.
196995​

Men når du ikke gir spillerene den muligheten å spille offline, og du MÅ spille på en server...er det da urimelig at folk synes det er idiotisk?
197007​
Tenk litt over hvor kult WoW hadde vært i singleplayer... :confused:

Skal du ha nytt item på AH?
trenger group for Uldaman?
raid party?
Battleground?

glem det...
197088​
[/b]
Du kunne fortsatt gjort oppdrag og ha hatt glede av spillet selv om du ikke kan gjøre akuratt det.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Toz@28.03.2005, 22.03
Men det er jo akkurat det som er det kjekke med WoW... :confused:
197306​
Ja, det var flott med diablo2 og det, men det funka flott å spille det singelplayer.
SÅ SAKEN ER AT DU IKKE HAR NOE VALG!
Ikke at det er like bra\bedre å spille alene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.