noen som syns disse nymotens spillene suxer?

#43
Opprinnelig skrevet av Haggar@03.06.2004, 23.48
hmmm.... er det noe feil med meg? når jeg finner blandt annet zelda WW og metroid prime kjedelige. når jeg ikke blir underholdt av devil may cry eller ikke finner grunnen til at jeg skal fortsette å spille PoP.

men...

på andre siden kan jeg sitte tre timer non-stop og spille RC-pro am eller contra?


jeg ser nesten ikke frem til mgs3 engang, og san andreas vet jeg ikke om jeg skal kjøpe en gang.

hva skjer?
noen flere som føler det slik?
Som jeg alltid har sagt, liker man ikke Metroid Prime, har man problemer ;)
 
#45
Opprinnelig skrevet av Thinaran+05.06.2004, 02.23-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@05.06.2004, 00.59
Tydeligvis en spillserie jeg har gått glipp av som jeg helst ikke burde gå glipp av.
Ikke glem Contra 4: The Hard Corps til Sega Mega Drive. [/b]
Finnes det på PAL, ved tittelen Contra 4: The Hard Corps (ikke Probotector?)?

Er det lett å få tak i originalt?

Fikk Super Probotector i dag, og det er genialt morro. Trodde det kun var et 2D Side-Scrolling, men når jeg kom til banene der man ser ovenfra, ble jeg mektig imponert. Det var skikkelig morro, og ga stor variasjon til spillet. Ah, så genialt.
 
#46
Jeg tror ikke at spillene som er nye nå er så utrolig mye dårligere enn de gamle spillene. De er kanskje riktignok mer lagd for uber grafikk og ikke har så lang spillbarhet, men jeg vedder på at de som er barn nå, og spiller disse spillene aldri i verden ville rørt et retrospill om de ikke ble tvunget til det.

Jeg tror at man liker de spillene man er oppvokst med, man liker minnene av første gangen man gikk igjennom spillene osv.

Det kan vel kanskje også ha noe med at spillene som kommer ikke er SÅ nyskapende lenger. Man har sett det meste før, og nye spill har en tendens til å bli en repetisjon av repetisjonene. Triste saker. Det eneste som holder meg i live på spillefronten nå for tiden er online spill, retro spill og kvalitetsrpg som morrowind og FF-spillene.

Håper det blir endret på. Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ha så mye imot dmc, men dere skal få lov til å ha deres egen mening om saken. Det jeg misliker sterkt med dmc, spillene er at de er for korte og lette. Tenk om de hadde vært like lange som FF spillene *drømme om*.

*drømme seg tilbake til tiden hvor man spilte lba, dot, mario3 osv*

Those were the days...

Hummm... Jeg ender vel opp som voksen etterhvert. *Synes synd på seg selv* :usikker:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@10.06.2004, 19.05
Finnes det på PAL, ved tittelen Contra 4: The Hard Corps (ikke Probotector?)?
 
#48
Opprinnelig skrevet av soppe@05.06.2004, 17.02
Dette var tider!



(day of the tntacle)
Agh. Som jeg elsker det spillet!

Ikke glem:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#49
Opprinnelig skrevet av Killahead@05.06.2004, 15.50
Hadde for mange år siden en favoritt på pc, ett 2D shoot em up spill hvor du styrte en ubåt med masse rå våpen i kamp mot robotfisker og gigantiske bosser, hvis noen husker navnet på dette så skrik ut.
In Search of Dr. Riptide?
 
C

Coroughian

Gjest
#51
Det var de ganle spillene som rulte dah! Tetris!! Jeg er hekta på tetris, og er det noen som vet om tetris relanseres snart? Jeg bare må ha det!
 
#53
Opprinnelig skrevet av Paynie@11.06.2004, 15.40
Andre enn meg som liker Pong bedre enn Doom, Halo og GTA  :p ?
Eyh, mr.class of 90', slapp av med retrofaktoren din. Alle vet du er blod-xbox fanboy, og mener ikke det grann at du liker pong bedre.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#55
C

Coroughian

Gjest
#56
Jeg liker de eldre spillene best. Jeg er skikkelig
glad i retro, det er gøyt.

Går for det meste i Snes, og vis jeg må velge ett
spill til den må det bli Skyblazer.
Det er ETT fett spill det gutter...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#57
Når vi snakker om FPS, har ingen klart å lage noe bedre enn dette enda:



Nå spiller jeg ærlig talt ikke så mange nye spill, men de jeg har spilt er veldig gode. Men jeg skal nok ikke legge skjul på at jeg spiller mest gamle spill.
 
#58
ååå, det spillet husker jeg :D

Husker da jeg var liten, og hadde barnevakt, barnevaktdamen hadde en damevaktpc som jeg kunne spille på :)
 
#60
Dette var tider, det.


Kunne tenkt meg en oppfølger til Duck Hunt. Nintendo var virkelig voldelige på den tiden. Tenk å skyte forsvarsløse ender for morroskyld...

----

GarlandG, hvilket FPS er det der? :ehm...: