noen som syns disse nymotens spillene suxer?

Novastrum

Feminist-elitist
#83
Opprinnelig skrevet av Neptun@11.06.2004, 18.26
Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan syntes at spill som The Legend of Zelda: The Wind Waker, Metroid Prime og Prine of Persia: The Sands of Time er kjedelige eller ikke underholdene. Hmmm ... Mulig at spillene er for krevende for deg og at du gir opp når du ikke kommer videre.
Haha!! :D
Thats Haggar for ya.

Akkurat nå ser jeg mest frem til Resident Evil 4 og Tales of Symphonia. Tror nok også du Haggar blir i 100 da ... hvis ikke er det noen seriøse problemer ute å går, hehe.
Ja, måtte Gud forby. Noen som har andre preferanser innen spill enn deg.


Før:

Nå:


Jeg har fått troen tilbake. Far Cry!
UT2005 også.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#85
Opprinnelig skrevet av Shadar@15.06.2004, 10.28
Novastrum: Du må ikke glemme at Sandefjordskarer alltid har rett, og vinner selv når de taper.

Far Cry er ikke bedre enn DN3D :p
Selvfølgelig er det ikke det! Duke nuke 3D som singleplayer FPS-spill har tilgode å bli overgått.
Duke Nukem Forever!!! (åhhh ja...nå ble jeg deprimert :( )

Men du må huske at jeg ikke har hatt "ny" PC siden 1999. Så Far Cry er jo helt fantastisk i mine ubortskjemte øyne.
Mao. Jeg har fått troen tilbake. :)

Trodde alle gode spillselskaper hadde gått over til å lage realistiske krigsspill.
Heldigvis ikke!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#86
Trenger man ikke DirectX 9 for å spille Far Cry? Da må det jo funke på min PC, som var "ny" i 2001.

Fantastisk skjermskudd av City of Heroes, med oppdaterte skjermkortdrivere: Clicky!