Norges Mest Sofistikerte Promperom Fotball`s Lag Manager

Terje

mostly harmless
#81
Men hva er dette da? Ikke bare tar han oppkomlingen all æren for de flotte målsjangsene jeg gir'n, han stikker av med kapteinsbindet mitt også? Rettigheta! Trekke sei!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Leste over innlegget ditt to ganger Filip men ser at du har glemt å gi Yetipants tilbake plassen på laget og si unnskyld og overrekke en diger blomsterkvast og tre millioner som plaster på såret og god klem og tårene bare renner og alle er så glade så glade, bare en liten heads up, den fikser du vettu :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#83
Fetthesten: Du må bare bli litt bedre og litt yngre og mye bedre så går du rett inn på laget igjen!

Vi ruller på, første seriekamp!

Før kampen kommenterer en eller annen kis vi kan slå Hamkam og unngå nedrykk, det er jeg naturligvis enig i så takk for den kompis!



Ham-Kam er riktignok favoritter før kampen...



Men her er laget i sesongens første kamp:



Og med en sånn gjeng kan det bare gå en vei!



Jaggu!



Mitt hemmelige våpen slår til



Oh shit!



Lekestue!



:riffa:




Var det jeg sa! SHDR ble banens beste og Houseman styrte midtbanen og kontrollerte spillet, sagosen var tryggheten selv i forsvar, Nilo bosset rundt i ankerrollen sin og shinra85 lurte hele tiden rundt i 16-meteren, målkåt som vanlig!

Flott start på sesongen, går umiddelbart til styret å krever bedre lønn, til alle!

Edit:

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#85
Sesongen fortsetter i samme spor, beholde plassen hah jeg LER av å beholde plassen det blir null stress, spesielt når vi har slike detaljerte nyttige analyser fra vår sjefsspeider:




Får fortsatt ikke lov av Skoen å speide utenfor Skandinavia ritkignok... (har ikke råd liksom, han er bare gnien). Men vi har noen bra spillere og nyinnkjøpte SirkusMartini, McHatersen og Erketorhino går rett inn på laget og Novastrum gjør en god rolle i kampene Shinra85 må hviles. Jevnt over er jeg fornøyd med stallen selv om vi har visse utfordringer...



Men vi er i bra fart å opprettholder momentumet, nøkkelen ligger i en kategorisk og oppmuntrende teamtalk, smarte bytter og å starte hver trening med enspretten med rompeskudd på taperen. Vi spiller hjemme mot Bryne:



U19-laget ledet av Fabelous Fossmo gjør det også godt med NormalGeekhino på laget!



I tredje runde spiller vi borte mot serieleder Kongsvinger. Media tror ikke vi har sjangs. Bookmakerne har ikke trua. Til og med egne supportere håper vi reiser hjem med færrest mulig baklengs. Hvordan svarer Norges Mest Sofistikerte Promperom på dette?



Awwyeah, Erketorhino er helt sjef og blir banens beste mens Terje gjør sin første svake forestilling for sesongen. Uansett stek borteseier selv om ikke alle gjør det like enkelt (Jo Inge og sheriffen jeg ser på dere)





Fansen er uansett fornøyde!



Og med god grunn for her fortsetter den gode trenden



Uavgjort borte mot Bodø/Glimt må vi si er godkjent



Og kvelden avsluttes med seier hjemme over Tromsdalen, flott start på sesongen!



Legger merke til at mediene bare venter på formsvikten vår, men jeg har god tro på å videreføre den gode formen, NMSP for seieren!

Startoppstillingen for tiden er:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Legger merke til at en viss Fetthesten sitter på benken her. Jeg har litt lyst til å mekke et filmklipp for å feire anledningen når han endelig får stå på banen, men jeg gidder ikke stresse med å laste ned no videoredigerings mer avansert enn Windows Movie Maker så da får dere bare se for dere at jeg har lagt på noen klønete overlays av en fotballbane og en fotball, samt byttet ut ordet "British" med "Norwegian" og ordet "Fire" i tittelen med "Fett" i dette klippet, og så kaller jeg det en dag.

 

Lodin

Der Waaaah
#87
Neste bortekamp skal jeg snike meg inn på stadion og hive en sekk døde grevlinger på banen. Resultatet blir såklart at NMSP blir bøtelagt for rasistiske fans og går konkurs fordi resten av budsjettet allerede gikk til ræva innkjøp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#89
Var på hengende håret og, LarZen måtte varte opp med noen drøye reaksjonsredninger og B/G hadde skudd i tverliggeren, jeg satt på benken og bet negler. Fetthest derimot satt på benken å spiste pølse i brød, han virker overraskende fornøyd med benketilværelsen. Også skulle Terje hatt straffe. Møkkadommer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#90
Da ble det litt fremgang ikveld og, la oss se på høydepunktene!

Dette er ståa i serien etter de innledende rundene, pen lesing for alle klodens NMSP-fans:



Men får man være i fred med suksessen? Neida, her må apparatet rundt også ha oppmerksomhet awgad



Greit da argh hva erre dere vil? Ikke så mye spennende, Fetthesten må trene på grepet sitt, Terje oppfordres til å bli mer offensiv og GalMann må skjønne at høyreback ikke er en utelukkende offensiv posisjon, alt det er sikkert greit men hva er det her?



Haha særlig, men setter han iaffal ned til "viktig førstelagsspiller". Ingen umiddelbar sutring så da er vel det greit. Fetthesten derimot får ny backup-status, sorry Hesten. Men du er for gammal. Derimot får både Houseman og sagosen ros for god innsats og utvikling!

Så er det på tide med litt mind games, jeg forteller pressen at selv om Ranheim-sjefen er en hyggelig type burde vi slå de i neste kamp, men manageren til laget vi slo i forrige kamp? Ikke særlig flink, mener jeg. Så da har man lagt lista og neste kamp går som følger (med Sjuttolini og kakarlshino tilbake fra skader!):



(Kan nevnes jeg etter kampen rolig fortalte laget de måtte heve seg for dette var ikke bra nok, alle tok det greit bortsett fra McHatersen som begynte å sutre verre. Jeg ba han ta seg sammen så får vi se)

Endelig får man litt streetkreds rundt her og, styret er også fornøyd men Terje får litt stress for innsats på både trening og i kamp men uansett:



He he. Cupens første runde mot Ås følger (hvor jeg stiller alle dere som ellers aldri får spille fra start, jeg ser på dere CockMcBalls, Jo Inge, neocon og Fetthesten) men de skuffer ikke:



Og gladnyhet for Novastrum!


(Det kan hende jeg før kampen nevnte dette er muligheten hans til å vise seg frem, godt å se han grep sjansen!)


Ny runde i cupen som naturlig nok går vår vei




Speiderne er på plass for å se JustinCase (som jeg lurer på å selge, spiller ikke fast uansett), og Novastrum pådro seg en liten skade, som var synd for han er i målform og har satt shinra85 ut av startoppstillingen. Kreds til Erketorinho for flott form i det siste og laget klarer seg flott i Adeccoligaen!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Ute av laget igjen. Vel vel, vi har alltids minnene å se tilbake på.