Norges Mest Sofistikerte Promperom Fotball`s Lag Manager

Shinra85

Spillegals effort emo
Riffen and Reka, sittin' in a tree
K-I-S-S-I-N-G
 

Jante

privileged CIS shitlord
Agradula er NMSPs Joey Barton, lager bare bråk. Låne ham ut til Romanias andredivisjon kanskje?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Deres trener. Riffen. Vi vet jo alle at han slet med fedme i sin trenerkarriere,
krig med riffen.jpg

men ble heldigvis kvitt den etter intens trening. Ting så bra ut for The Riffmeister. Spillerne så opp til han. Terje var kaptein. Lodin var fast på laget.
Men så satte han Agradula på benken. Ting begynte å gå til helvete for de andre også. Agradula var kanskje ikke den flinkeste på laget, men han gav alt, alltid. Han hadde mange pasninger og allikevel fikk han bare muligheten to ganger. Terje ble plutselig fratatt kapteinsbindet. Lodin... Ja hva skjedde egentlig med Lodin?
krig med riffen 2.jpg

Som dere ser er Riffen på bedringens vei, men Lodin er ikke på laget lenger, for å si det slik.

Nei. Riffen må nok begynne å ta ansvar for sine egne handlinger.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
BREAKING NEWS

Supporterne har det siste døgnet klødd seg i hodet over manglende aktivitet på treningsfeltet til NMSP FL og klubben har endelig kommet med en uttalelse: Grunnet omfattende doptesting av hele stallen (inkludert manager) har NFF (Norges Fotballforbund, nubs) satt en stopper for all aktivitet i klubben inntil testene er kontrollert og godkjente.

Media har flokket seg rundt manager Jon Pålsen som gjennom bilvinduet sitt åpenlyst forbanna sa "de vil jeg skal pisse i en kopp? Jeg skal pisse dem i trynen!", og en uttalelse fra Anti-Doping Norge bekrefter de gjennomfører kontrollen på bakgrunn av to ting:

- Klubbens åpenbare kobling til Sør-Amerikanske narkotikakartell (en talsmann sier "du kan ta gutten ut av Colombia men ikke Colombia ut av gutten")
- Tilbakemeldinger fra de andre Adecco-klubbene på at resultatene til en nyopprykket klubb ikke kan være så overbevisende uten hjelp av ulovlige substanser.

Klubben betrygger sine supportere med at dette ikke er noe å være nervøse for og at denne saken vil være ute av verden iløpet av kort tid så vi kan fokusere på det viktigste: Mere foppal. Dette er bare et utslag av god gammeldags misunnelse, som reflekteres i pressemeldingen fra tillitsvalgt for spillergruppa: HATERS GON HATE.


Det var viktigere fotball i går, kom hjem sent, ikke tid men får spilt ikveld!
 
Ny runde snart eller?

(tør ikke poste giffen fordi Thinaran blir så grinete og bare sletter innlegget)

(takk for meg)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Thinaran er tyldigvis opptatt av denne tråden.

Etter at Liverpool tapte 2-0 tidligere ikveld lar vi oss inspirere av managerens kommentar: "Apart from the opening 5/10 minutes it was a near perfect away performance."

Vel, spillerne på NMSP FL veit at det venter hardere skyts fra denne kanten om de taper 2-0 så da driter de i det. Først en liten oppdatering på hvor mye vi eier:



Men noen spillere tar ikke var på seg selv, støtteapparatet mistenker det har noe å gjøre med en manglende julegave men kakarlsinho sendes ihvertfall hjem for å bli frisk



Det er knyttet stor spenning mot kampen mot Strømmen, SHDRs gamle klubb, men som dere ser uttaler han at livet er godt på sin nye hjemmebane. Får håpe på seier!



Men vi spiller uavgjort! Var beste laget da så litt kjedelig, skylder på at shinra85 som ble fort sliten og måtte byttes ut og nå er ute i mange uker!






Jante er bekymra men Novastrum og han selv er grei back-up på spissplass, vi roter vekk en ledelse på 2-0 og spiller uavgjort mot Odd, vi spiller cupkamp mot Mjølner og scorer vinnermålet sent i andre ekstraomgang (SirkusMartini i 109- minutt) som ikke er imponerende men ihvertfall videre i cupen men nå er både Dodraugen og sheriffen skadet i tillegg til nevnte shinra85! I tillegg ser en del ganske slitne ut (som dere ser i "Tilstand"-kollonen i bildet under)...









Vi trekker Tromsø i neste runde av cupen som... er noe litt annet enn Mjølner. Vi får se. Vi runder uansett av med seriekamp mot FK Fyllingsdalen som vi vinner etter scoringer av McHatersen og Terje:



Slenger også med en oversikt over kampdatoene for denne perioden, ikke merkelig vi har mange slitne nerder med kamp ca HVER DAG



Oooooog en oppdatering på styrets tillit. Fornøyde med alt, bortsett fra en viss hestefett



Ellers har vi sendt Runar Berg på trenerkurs betalt av klubben, forsøkt å hente inn noen spillere til å dekke opp for de skadede men får ikke lov av Skoen å bruke penger, og gleder oss til å fullføre den første halvdelen av sesong to i Jon Pålsens managerkarriere!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Der har du meg vettu, lurer meg med på laget for så å bryte ned hele Fotball-Norge innenfra. Alt går etter planen osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SirkusMartini endte opp med å invitere på fest for å feire den siste tids gode resultater, nå som spillerne og manager endelig har våknet og fått i seg BURGR og KOLA kan vi nok en gang tasse bort på treningsfeltet.

Og der står det ikke særlig bra til. Som tidligere nevnt sliter vi med skader på sentrale spillere som Dodraugen, sheriffen og shinra85 og følgende er beste startellever i skrivende stund, legg merke til tilstanden (prosent under navn)



Ja ja, dette kan bli tungt, men heldigvis er det ikke mange kampene igjen før sommerferie og den neste er mot Mjøndalen:



Gratuleer til tomålsscorer Jante, godt jobba i shinra85s fravær! Kamprapporten sier det lett kunne blitt et helt annet resultat, i Mjøndalens favør, men det er bare tull da vi hadde full kontroll hele tiden, alt var en del av planen.

Så noen nyeheter, Bryne og Sandnes/Ulf sparker trenerne sine, jeg ler av de, hahaha! Jante får masse skryt for innsatsen sin OG uttaler på pressekonferanse han er fornøyd med innsatsen (sin):







Ungdomslaget vårt får endelig en opptur da de slår KFUM U19 hele 5-0 med NormalGeekinho og lillejavi i startoppstillingen mens de voksne gjør seg klar til kamp mot trenerløse Sandnes/Ulf, det kan bare gå en vei!



Ohyes, en knepen ettmålsseier etter Houseman-goal og Erketorinho som banens beste, men det er tre poeng til i sekken! Tar også med en liten del av den enorme mengden skryt Erketorinho fikk etter kampen:



Media er fortsatt noen negative dicks da



Men vi skal vise dem (på internett) og følger raskt opp med en spennende cupkamp mot Tromsø. Her vil jeg være veldig fornøyd med ettmålstap. Men cup er cup.



OH SHIET, hvordan vi fikk til dette skjønner jeg nesten ikke men Houseman hadde en eksepsjonell kamp! Ikke bare scoret han 9.6 av 10 på spillerbørsen, ble banens beste men tror du ikke han scoret alle tre målene og? Herregud så bra, champis i garderoben!

Også noen gla nyheter, Sancti har endelig tatt trenerlisensen sin og NMSP FL 2 (reservelaget) spiller uavgjort med en rekke kjente fjes på banen of scoring av demake




Og med det er det første juli og overgangsvinduet åpner! Det er mitt cue til å dra på ferie, min halvdel av sesongen over og riffa står klar til å ta over, lykke til med resten av sesongen, sikre opprykket og ikke minst hjemmekamp mot Brann i neste runde av cupen!
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg hadde selvfølgelig stor tro på at Houseman ville være et klassekjøp da jeg signerte fyren. Også bra å se at Erketorinho og resten av innkjøpene mine har slått gjennom.

Minn meg på å sparke sjefsspeider Erik Ribsskog, han har virkelig ikke peiling på noen ting.