SirkusMartini endte opp med å invitere på fest for å feire den siste tids gode resultater, nå som spillerne og manager endelig har våknet og fått i seg BURGR og KOLA kan vi nok en gang tasse bort på treningsfeltet.
Og der står det ikke særlig bra til. Som tidligere nevnt sliter vi med skader på sentrale spillere som
Dodraugen, sheriffen og shinra85 og følgende er beste startellever i skrivende stund, legg merke til tilstanden (prosent under navn)
Ja ja, dette kan bli tungt, men heldigvis er det ikke mange kampene igjen før sommerferie og den neste er mot Mjøndalen:
Gratuleer til tomålsscorer
Jante, godt jobba i
shinra85s fravær! Kamprapporten sier det lett kunne blitt et helt annet resultat, i Mjøndalens favør, men det er bare tull da vi hadde full kontroll hele tiden, alt var en del av planen.
Så noen nyeheter, Bryne og Sandnes/Ulf sparker trenerne sine, jeg ler av de, hahaha!
Jante får masse skryt for innsatsen sin OG uttaler på pressekonferanse han er fornøyd med innsatsen (sin):
Ungdomslaget vårt får endelig en opptur da de slår KFUM U19 hele 5-0 med
NormalGeekinho og lillejavi i startoppstillingen mens de voksne gjør seg klar til kamp mot trenerløse Sandnes/Ulf, det kan bare gå en vei!
Ohyes, en knepen ettmålsseier etter
Houseman-goal og
Erketorinho som banens beste, men det er tre poeng til i sekken! Tar også med en liten del av den enorme mengden skryt Erketorinho fikk etter kampen:
Media er fortsatt noen negative dicks da
Men vi skal vise dem (på internett) og følger raskt opp med en spennende cupkamp mot Tromsø. Her vil jeg være veldig fornøyd med ettmålstap. Men cup er cup.
OH SHIET, hvordan vi fikk til dette skjønner jeg nesten ikke men
Houseman hadde en eksepsjonell kamp! Ikke bare scoret han 9.6 av 10 på spillerbørsen, ble banens beste men tror du ikke han scoret alle tre målene og? Herregud så bra, champis i garderoben!
Også noen gla nyheter,
Sancti har endelig tatt trenerlisensen sin og NMSP FL 2 (reservelaget) spiller uavgjort med en rekke kjente fjes på banen of scoring av demake
Og med det er det første juli og overgangsvinduet åpner! Det er mitt cue til å dra på ferie, min halvdel av sesongen over og riffa står klar til å ta over, lykke til med resten av sesongen, sikre opprykket og ikke minst hjemmekamp mot Brann i neste runde av cupen!