Norges Mest Sofistikerte Promperom Fotball`s Lag Manager

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, dere starta spillet med å redigere Excel-filene med en aldri så liten Konami-kode sånn at NMSP FL skulle få den røde løperen rulla ut på veien fram til mål, ikke sant? Det er ikke vanlig at fotballag spiller i to år og taper null ganger? Hilsen en som lurer.
 
Faktisk ikke. Det eneste jeg gjorde var å endre på navnet til Valdres IL og flytte de til Oslo, og mekke en ny stadion. Utover det fjerna jeg gjelda og satt eieren (Skoen) til å være økonomisk garantist, sånn at vi har en bedre sjanse til å gå fra halvproff til proffe spillere når den tid kommer. 2. div var enkel fordi vi kunne plukke gode amatørspillere gratis, men jeg overrasket over hvor bra det har gått i adeccoligaen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg er også overrasket over hvor godt det går i Adeccoen. Med gode fri transfers er det lett å gjøre det godt i lavere liga, men dette gikk over all forventning.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja dette har vært over all forventning, var redd for å gi fra meg laget i dårlig stand men i mange kamper var alle friske og fine men ikke minst har kjøpene Jante gjorde før jeg tok over slått til og holdt høyt nivå. Ga fra meg laget til riffen nå et par kamper tidligere enn planlagt for å overlate overgangsvinduet til han, det er åpenbart veldig sentralt.
Taktikken er solid defensiv så få baklengs men overraskende få uavgjortkamper, og seier mot Tromsø hadde jeg ikke mye trua på. Men tror riffen vil merke kjøret utover høsten (in-game) da kvaliteten i bredden i stallen ikke er veldig god.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jante besvarte en rekke spørsmål angående hans reaksjon på kampen og ryktene om at deler av trenerteamet er en forfyllet gjeng med tapere og døgenikter. Bilder av den innleide konsulenten med omdiskutert opphav JustinCase, observert på nattklubb med tredjetrener sheriffen og en rekke yngre kvinner som snakket østeuropeisk har gjort rundene på sosiale medier etter tapet mot Sarpsborg i helga. Det ryktes at nordlendingen dro med seg resten av gjenget på det han lovet var et bra nach. Var nachet så bra at han rotet til taktikken fullstendig mot særpingene?

Assistent-manageren nektet å svare på spørsmålene fra pressen angående ryktene, og ville bare snakke om selve kampen. Jon Pålsen, den mystiske lederen av dette laget, var ikke å se verken på stadion eller på pressekonferansen etter oppgjøret.

Er NMSP i krise? Er det dramatikk og fyll bak kulissene? Er østeuropeisk mafia innblandet? Ble kampen fikset???
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan være pølseselger. Ps dere får ingen pølser.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Du skal være keeper, skal jeg si deg.
 
Ligaformen vår har vært litt skrøpelig siden jeg tok over. En rekke uavgjortkamper gjør at Odd har krøpet opp og er bare 3 poeng bak oss etter at 18 kamper er spilt. Spillerne merker hardkjøret, og det er få alternativer på back og spesielt kant som er brukbare. Midt oppi denne svake formen møter vi Brann i cupen på Snus Kjerra Arena. Og da skjer dette.


Terje og Jante gjør oss stolte, og vi er i semifinalen! Der skal vi møte Ham/Kam, som ligger 12 plasser under oss i adeccoligaen. Jeg tror vi er på vei til Ullevaal.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Over all forventning!
 

Jante

privileged CIS shitlord
Sjuttolini senker sin gamle klubb og vi er på tur til Ullevål. Hvem lager cupsang?
 
Ok, tilbake til adeccoligaen igjen.

Vi har bare en kamp igjen, og det er mildt sagt jævlig tett. Legg merke til at Odd, som vi møter i cupfinalen, er poenget foran oss på tabellen.


Her er alle kampene vi har spilt siden jeg tok over. En dårlig start med mye uavgjort, men høsten er rosa som dem sier og fra august og utover var vi i jævla bra form. Nå har vi bare Asker igjen.


På en dag der stort sett alle skuffer er det en som tar trør til og tar saken i egne hender.


Houseman sender oss egenhendig til tippeligaen, og ikke nok med det...



Det holder også til 1. plass. Vi har vunnet Adeccoligaen, men hvordan går det i cupfinalen? Følg med!