Big Fucking Gun. Har ikke helt peiling på så mange gamle spill, og det blir bare teit å slå det opp på internett. Med andre ord kan noen annen komme med neste spørsmål.
Siden jeg har vært på ferie i en ukes tid, og dere kom med haugevis av spørsmål jeg hadde klart på strak arm i den tiden, er jeg frekk som faen og stiller et nytt et (lettere inspirert av Thinnerns flotte Kirby-spørsmål):
[#106]
Hvilken av disse hører ikke hjemme i listen, og hvorfor?
Den der var litt vag, det finnes ganske mange spill de forskjellige tingene kan være ifra. Jeg tipper uansett at det er saksen som skal vekk, man finner alle de andre tingene i Zelda - A Link to the Past, men ikke saksen.
Hvis det ikke er korrekt burde du legge til flere ting på den listen...
Mens vi venter på kakarlsen sitt etterlengtede spørsmål kan jeg benytte sjansen til å spørre de aktive medlemmene i Spillegal beste trivia om følgende:
Skal vi stenge av triviaen nå (eller ganske så snart) og telle opp poeng for å kåre en vinner for å så fortsette med en ny nostalig trivia eller skal vi bare fortsett så lenge vi gidder?
Vi burde kanskje bremset den rundt 100 ... men hvorfor ikke fortsette litt til? Med denne hastigheten er vi oppe i 1000 spørsmål om ... æh ... ca. 5 år.