Lørdag 14. april 13:19: jeg gir det et forsøk til, med åpne ører!
Lørdag 14. april 13:20: Oh man den er fortsatt godt over timen lang = /
Lørdag 14. april 13:22: Johan forklarer hvorfor han ikke burde jobbe med podcasting. I fire minutter. Minst.
Lørdag 14. april 13:26: Nå har Johan snakket siden starten og har hittil ikke kommet med noe substansielt i det hele tatt.
Lørdag 14. april 13:27: Nå snakker han om GoT igjen, og hvordan han ønsker seg en helt annen tv-serie og av en eller annen grunn snakker om den i kombinasjon med GoT.
Lørdag 14. april 13:28: Det har fortsatt ikke blitt tatt opp noe interessant. Noe om tidsreising som virker mer som en umorsomt Radioresepsjonendiskusjon.
Lørdag 14. april 13:29: Johan er endelig ferdig med å snakke, men jeg er beklageligvis lei allerede. Men skrur ikke av enda!
Lørdag 14. april 13:30: De introduserer seg selv, det er jo hyggelig nok men legg merke til volumforskjellen på Johan og de to neste, og ikke minst hvor mye tid de bruker på seg selv. Hallgeir virker som en hyggelig type da!
Lørdag 14. april 13:32: De snakker om sitt favorittspill, ingen nevner FFSju: 0/10
Lørdag 14. april 13:37 (

): Vel, nå starter fotball på TV og det er ingen grunn til å prioritere dette dessverre, de har snakket om respons fra lytterne som uansett bare blir avfeid og virker som et pliktløp for å møte lytterne på halvveien. Det ble startet en diskusjon om hva som er "nerd" og ja, vet ikke jeg. Det er bare så... opplagt.
Ok, jeg har pauset for nå men håper å få lyst til å høre resten, men jeg vil gjerne spørre dere som lager dette greiene her om én ting:
Hvorfor skal jeg høre på?
Det slår meg rett og slett ikke mens jeg hører på, og det beste tipset en som er utdannet til å tjene penger (som i bunn og grunn er målet med alt (ps dette er en test)) er å ta stilling til dette selv:
Hvorfor skal folk høre på dette? Hva gjør vi som er interessant? Hva differensierer oss fra de andre norske podcastene?
Og helt på slutten lurer jeg på om dere følger opp tall på hvor mange som hører ferdig hele greia og tatt en runde på lengden, jeg mener den per i dag er altfor lang.