Nyhetstråd: Grand Theft Auto: Liberty City Stories [PSP]

#81
Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.10.2005, 17.20
Det er GTA2, ja. Det spillet hadde deathmatch over LAN og Internett, ergo er ikke GTA:LCS det første GTA-spillet med deathmatch.
Cluet med den telleren er at GTA2 foregår "om en måned". Du kan klikke på "Future" og få info om spillet. Geddit? ;)
266628​

hadde ikke det første GTA death match over lan (i allefall har nyutgivningen som kan lastes ned gratis det)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Jo, ja. Men etter hva jeg husker var den jævlig primitiv og spillet bare sluttet når noen vant eller tiden gikk ut. Eller noe sånt. Lenge siden.
 
#83
Prisen jeg måtte betale for en PSP kan egentlig ennå ikke forsvares. Særlig med tanke på en ubrukelig d-pad (diagonale bevegelser er tilnærmet umulige - men den fungerer helt greit som 4-veis kontroll - opp, ned, venstre, høyre), uergonomisk plassering av analogen (kramper i håndleddet) og helt forferdelige skulder-knapper. Sistnevnte er ekstremt irriterende i spill hvor disse brukes mye, som for eksempel i Winning Eleven 9. D-pad'en og plassering av analogen har egentlig gjort meg litt skeptisk til GTA:LCS, men jeg håper at DENNE kan redde bildet jeg for øyeblikket har av designet til PSP'en.
 
#85
skulderknappene bråker og føles billige ut - løse og for mye "knepping". Både GBA, GBA SP og NDS har langt bedre skulder knapper. De er i det minste ikke på langt nær så bråkete, du hører nesten ikke de.

Selvsagt, det er fullt mulig jeg har fått en litt "sær" enhet. Det er i så fall ikke første gangen.
 
#86
Opprinnelig skrevet av plan_9+02.10.2005, 19.32-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@01.10.2005, 11.16
Men... men... men jeg har ikke lyst på PSP!  :grine:
265136​
Mista mamma deg i gulvet som spedbarn, eller makter du ikke å tenke logisk?

PSP ser ut til å bli en av tidenes konsoller, oppe på lista sammen med PSX og Dreamcast. Jeg klarer knapt å vente. Bare så jævlig synd vennene mine lider av Lodin-syndromet, som altså betyr at de - uten god grunn - ikke er keene på å kjøpe seg PSP.
265462​
[/b]
PSp= TO EXPENSIVE. DS=Billig :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@11.10.2005, 20.07
skulderknappene bråker og føles billige ut - løse og for mye "knepping". Både GBA, GBA SP og NDS har langt bedre skulder knapper. De er i det minste ikke på langt nær så bråkete, du hører nesten ikke de.

Selvsagt, det er fullt mulig jeg har fått en litt "sær" enhet. Det er i så fall ikke første gangen.
267993​
Den PSP-en jeg har testa hadde også slike ubrukelige skulderknapper - harde å ta på, løst festet og bråkete. Føltes veldig billige.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#89
Jepp, og nå som jeg endelig har fått fingra i en PSP (høhø) kan jeg glede meg med god samvittighet. Personlig gleder jeg meg mest til multiplayer-modusen, får bare håpe jeg støter på noen andre som har PSP og GTA, sånn rent bortifra på SG-treffene. :ehm...:

Og forøvrig, GTA: LCS til 299,- hos Elkjøp FTW!

Og forresten, Anmeldelse hos IGN
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#91
Fortsatt bare 9 av 10, altså? Da tenker jeg at jeg at jeg styrer helt klar. Jeg hater spill som ikke er perfekte.

:) ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Bare sånn fordi jeg er nysgjerrig, hvordan kan et spill som har kontroller som ikke virker tilfredsstillende få 9/10...? Se det vites ikke.
 
#93
:D til Houseman.

Yeti: Kanskje spillet har annet å by på en kun shootouts? Du har vel spilt de tidligere spillene i serien?

Regner med at multiplayeren i seg selv kommer til å være verdt pengene mine når det endelig kommer ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Det er nettopp fordi jeg er storfan av GTA (på PC, vel å merke) at jeg er skeptisk, far. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#95
1UPs Jeremy Parish har dette å si om LCS:
I was kind of looking forward to Liberty City Stories, but now that I've played the game it's sort of painful. It takes every design flaw inherent in the GTA series and every design flaw inherent in the PSP, smashes them together, and amplifies them. I get the impression that there's an addictive, entertaining game lurking somewhere beneath the surface, but I can't figure out how to extract it from the ill-suited hardware and clumsy game engine.

I swear, with each new GTA game Rockstar makes it a goal to find new and impressive ways to make it harder to enjoy one of the most compelling franchises ever.[/b]
 

SHDR

Gullmedlem
#96
Bingo.

Houseman: Det er mulig du og jeg har ulike kriterier for god spilldesign, men ett av mine er altså at jeg skal klare å spille et actionspill uten å skrike av frustrasjon hver gang jeg må inn i en skuddveksling.

Plan_9: Regner med at multiplayeren i seg selv kommer til å minne meg om hvorfor jeg stort sett aldri spiller multiplayer-spill.

Jeg gleder meg litt til å se fartsfylt dødskamp i et spill der siktet låser seg på søplekasser istedet for fiender.
 

oma

Village Drunk
#97
jeg må ærlig talt innrømme at når jeg runnet GTA 3 når det kom ut så hadde jeg ikke noe problemer med siktingen what so ever, eller jeg ble aldri frustrert pga at siktingen var helt på trynet, eneste gang jeg har fått 'wtf' utrykk pga sikting var faktisk sist helg da jeg spilte det litt for old times sake og jeg plustelig sto og fyrte ned en av mine egne, så at det er dårlig sikte system tar jeg ikke som ett nederlag, slik har det alltid vært og slik vil det sikkert også alltid være..
 
#99
Noen som har fått fingre i dette spillet enda?
Har Spider'n i oslo fått det inn? Kom jo ut i USA denne uken!!Vurderer å stikke innom før jeg tar helga!