Nytt forum (oppdatert).

Endre

Ødela forumet
#1
Snart blir forumet oppgradert til versjon 2.0, og den første stunden etter oppgraderingen vil vi ikke ha en egen skin, så dere blir nødt til å klare dere med standardskinnen.

Oppdatert: Ja, der var forumet oppe, men det er fortsatt en del ting igjen. Dere får bare være tolmodige mens vi ordner skin, ordentlig språkpakke og smilefjes.

Takk for oppmerksomheten.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#4
Opprinnelig skrevet av Shadar@09.07.2004, 00.18
Whoa. Håper vi får opp et nytt skin ganske snart, for fy! dette er ikke mye pent >.<
72129​
Det skal jeg love deg, det svir i øynene når jeg leser posts her nå :(

Men alt blir sikkert bra når skinpakkene kommer på plass igjen ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Ang. språkpakken og skinnet, vet vi noe mer presist enn "snart"?
 
#11
det var ikke så bra design men jeg lurer på hvordan man oppgradere designet....klarer det ikke på forumet mitt. .....har prøvd og prøvd men vet lissom ikke hvordan man gjør det.....noen som vet?
Designet var som passe men man kan ikke se alle smyliene ? det er det jeg har oppdaget så langt.....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Jeg vet hvordan du "oppgraderer designet"! Du leser instruksjonene!
"Takk, jeg skal huske på det til neste gang," heter det.
 
#14
Gud, som jeg gleder meg til skinnet er oppe igjen.. Dette er grusomt..
 

Endre

Ødela forumet
#15
Opprinnelig skrevet av Younes14@09.07.2004, 04.15
Takk jeg skal husker det til neste gang!

men hvor er/hvor ligger instruksjonene?
72301​
Du kan laste ned IPB 2.0, så får du dette utseendet, eller så kan du lage din egen skin, sjekk IPB-dokumentasjonen.

Ser forresten frem til litt mer meningsfulle innlegg fra deg. Det er ganske åpenbart at du har registrert deg nesten utelukkende for å reklamere for ditt eget forum, og det setter jeg ikke videre pris på, for å være helt ærlig.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#16
Er jeg alene om å ha feilstilt klokke, sånn apropos kjøttkaker? Ja, jeg har sjekka alle tids-innstillingene, de er som de skal.