Nytt forum (oppdatert).

#25
Opprinnelig skrevet av Younes14
det var ikke så bra design men jeg lurer på hvordan man oppgradere designet....klarer det ikke på forumet mitt. .....har prøvd og prøvd men vet lissom ikke hvordan man gjør det.....noen som vet?
Designet var som passe men man kan ikke se alle smyliene ? det er det jeg har oppdaget så langt.....
Angående ditt forum, det var veldig mange skrivefeil på det.
 

Dukie

nice girl
#26
Jeg synes faktisk dette skinnet er ganske fint jeg. Er jeg rar?
Jeg har alltid brukt standardskinnet på dette forumet her. Synes blåfargen er behagelig.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Duke@09.07.2004, 17.05
Jeg synes faktisk dette skinnet er ganske fint jeg. Er jeg rar?
Jeg har alltid brukt standardskinnet på dette forumet her. Synes blåfargen er behagelig.
72424​
Eg også.
Synes gråfargen blei for dyster og kjedelig. Blåfargen blei liksom så klar! Meir behagelig å lese poster osv.!
Merkelig at det er så få som liker blåfargen.

Men smaken er som baken. ^_^
 
#29
Mitt problem med dette skinnet er at det lyser alt for mye. Jeg liker å ha det litt mørkere når jeg leser lange poster. Får vondt i øynene etterhvert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
De som synes det signaloransje helvetesdesignet på Weebl-forumet er pent er fargeblinde.
Nei, dette er ikke en antagelse eller en personlig mening.
 
#35
Au!
Såg akuratt på det Weebl skinnet og når eg lukka det vindauge og fekk Spillegal forumet fram igjen gjorde det faktisk (Heilt seriøst) litt vondt i auga pga. den voldsomme overgangen frå det skrikende Weebl skinnet til det behagelige Spillegal skinnet. :blunk:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#36
Jeg har vondt i øya fra altfor mye spill- og filmkvelder i ferien allerede. Dette skinnet hjelper ei.

Håper dere finner ut av noe mer behagelig no'.
 
#38
Jeg liker egentlig alt bedre med oppgraderingen, straks smileyene og det nye skinnet er på plass.
 
#39
Forumet virker en smule raskere og det er jo selvsagt mer stabilt. Men jeg vet jo at de fleste bugs kun er synlige for admins...som det er på forumet jeg selv styrer.
Alltid kjekt å oppgradere til en nyere versjon.
 
#40
Så veldig stanard og fint ut, hehe. Til alle de som lager forum selv når de tror det er morsomt med noe stort. Hvorfor? Det er ingen etterspørsel etter flere forum? Det er ikke spesielt morsomt å lede et forum, og det er heller ingen morsom jobb å dra folk dit.. hoihoi. Skal folk ha et forum må de nesten ha ei skikkelig side også.