Nytt forum (oppdatert).

#42
AAAARGH! LYST!!! :blunk:

jeg finner ikke frem... :(

ta tilbake det grå plis.... :usikker:

*ta på seg solbriller :kul:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#43
Ho ho, dette er jo uten tvil det råeste skallet.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#48
Umm, skal postcounten bli synlig nå da? Også håper jeg for gudsskyld at forumet blir delt inn slik det var før. Da var det mye mer oversiktlig.
 
#49
kommer denne inndelingen til å forsette?
kommer det flere forandringer?
 
#50
Opprinnelig skrevet av Sheffield@09.07.2004, 22.22
Umm, skal postcounten bli synlig nå da? Også håper jeg for gudsskyld at forumet blir delt inn slik det var før. Da var det mye mer oversiktlig.
72663​
For å vere heilt ærlig ser eg ikkje noe galt i at postcounten er synleg. Tar noen noe skade av det da? :confused:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#51
Opprinnelig skrevet av Burton+09.07.2004, 23.00-->
<!--QuoteBegin-Sheffield
@09.07.2004, 22.22
Umm, skal postcounten bli synlig nå da? Også håper jeg for gudsskyld at forumet blir delt inn slik det var før. Da var det mye mer oversiktlig.
72663​
For å vere heilt ærlig ser eg ikkje noe galt i at postcounten er synleg. Tar noen noe skade av det da? :confused:
72677​
[/b]
Folk blir så jævlig opphengt i den. Det blir nesten en spammekonkuranse for å få flest post. Etter at postcounten forsvant har det etter min mening blitt en del mindre spam. Det kan godt hende det er like mye, men nå er det ingen som bryr seg noe om det, da ingen kan se hvor mye man har posta.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Sheffield+09.07.2004, 23.07-->
Opprinnelig skrevet av Burton@09.07.2004, 23.00
<!--QuoteBegin-Sheffield
@09.07.2004, 22.22
Umm, skal postcounten bli synlig nå da? Også håper jeg for gudsskyld at forumet blir delt inn slik det var før. Da var det mye mer oversiktlig.
72663​

For å vere heilt ærlig ser eg ikkje noe galt i at postcounten er synleg. Tar noen noe skade av det da? :confused:
72677​
Folk blir så jævlig opphengt i den. Det blir nesten en spammekonkuranse for å få flest post. Etter at postcounten forsvant har det etter min mening blitt en del mindre spam. Det kan godt hende det er like mye, men nå er det ingen som bryr seg noe om det, da ingen kan se hvor mye man har posta.
72680​
[/b]
Forstår kva du meiner (Kjenner det igjen frå andre forum), men ein kan jo lese av postcounten i profilen på det gamle forumet. Dessuten fekk kvar bruker ein tittel etter kor erfaren du var med forumet. Og egentlig trur eg SG brukerane har andre ting i hovudet enn desse postcounts-greiane.

Men bare fjern den om sånne problem oppstår.

Du skal i alle fall vite at eg bryr meg i alle fall ikkje om den slags.
Men nå har eg ikkje tid til å skrive meir.
 
#53
Jeg liker å ha postcounten og all den andre infoen under avataren. Håper hvertfall at det får en sjanse, og evt. fjernes om det skulle resultere i økt spam.

Ang. foruminndelingen bryr jeg svært lite. Er så vandt med begge variantene.
 
#54
Jeg synes det er mer oversiktelig slik det er nå. Jeg begynte å bli salig lei av å klikke ørtenhundre ganger for å komme inn i et emne.

Og når kommer det nye spillegal-skinnet?
 
#55
Jeg takler ikke dette her... Blir gærn snart! Er sånn at jeg ikke har lyst til å poste noe her. Uff...
 
#56
:confused: Kan noen i alle verdens dager forteller meg hvor i min herrens norge er slåssespill avdeligen???


ER JEG BLIND eller er det det nye skinnet?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#57
Du er blind, siden det det vanlige SG skinnet ikke har kommet på plass enda :p Så blir vi nødt til og bruke standar skinnet til Invision Power Board. Til de her på SG får ordan opp i alt sammen etter oppgraderinga.
 
#58
Studer innlegget hans nøye én gang til, Don...

Slåssespillavdelinga er her, den.