Nytt forum (oppdatert).

C

Crizpy

Gjest
Jeg hørte rykter om at *kremt* de som har 2000 eller mer innlegg skal få redigere den.. blir det noe av det?
 
Nå er iallfall forumet oppe igjen etter to dagers nedetid. Savnet var stort, men det tar litt tid å flytte ;)
Alt innhold ble flyttet knirkefritt, bortsett fra at den backupen som ble brukt, satte forumet tilbake cirka 12 timer.
 
aw.... 2000 er jo alt for mye. jeg vill ikke være pillegal så lenge.
det var bare en litt morsom sak. jeg skulle gå på spillegal, men av en eller annen grunn hoppet jeg over "s" www.pillegal.no var litt gøy..
budre være på 1000 posts, slik som på det forige forumet (var det ikke 1000 der da?) [CsHax0r] det gamle var mye bedre[/CsHax0r]
 
asso...

så lenge alle seksjonene er her, og ingen emner eller inlegg har blitt slettet, så er det ikke verdens undergang.

Minner meg om den "winMX vs Kazaa" diskusjonen.


synes designet er ryddig og behagelig, det kunne vært en tone mørkere, men det funker.


:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
I mellomtiden får vi litt av hvert, ser det ut til <_< En slags blanding av standardskin og SG-skin.

Neida, stå på gutter. Bedre å få opp forumet fort og så finslipe etter på, i stedet for å la det gå en uke eller tre (igjen) mens dere forberederer.