Nytt forum (oppdatert).

#61
Betyr det at jeg er en spesiell person, siden jeg ser Slåssespill-avdelingen?

BOW TO ME!
 
#66
Nei, du er for langt borte, men jeg kan lukte deg.

EDIT:
Etter å ha konversert med ILiuz kan jeg igjen se Slåssespill-delen. :p Gudene vet hva det var for noe.
 
#71
Shadar: Det vises nok ikke på forsiden hos NiloPilo. Trolig fordi det ble byttet til nytt forum og foruminndelingen ble annerledes. I sted kunne heller ikke jeg se det, men da fikk jeg ILiuz til å sette det slik at også lokale moderatorer kunne se det.
 

Endre

Ødela forumet
#72
Jeg så på det for en stund siden, og det var ingenting som skulle tilsi at Nilo ikke skal kunne se Slåssespill-seksjonen.
 
#74
Opprinnelig skrevet av ILiuz@10.07.2004, 16.27
Jeg så på det for en stund siden, og det var ingenting som skulle tilsi at Nilo ikke skal kunne se Slåssespill-seksjonen.
73001​
I can see i can see, thank you Jesus or Iluiz or ja, hvem som helst :D
 
#76
Opprinnelig skrevet av Eulogy@10.07.2004, 00.23
Jeg takler ikke dette her... Blir gærn snart! Er sånn at jeg ikke har lyst til å poste noe her. Uff...
72716​
Det er rart, det der. I mitt tilfelle har det motsatt effekt. Grått er not!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#77
Opprinnelig skrevet av Zico@10.07.2004, 19.40
De er en gjeng hermere som hverken kan skinne eller oversette

EDIT: Til clixz
73059​
Etter det jeg har hørt, var det jo DU som skinnet SG i første omgang, og vi så jo alle hvordan det gikk...

Ang. oversettelsen, så synes jeg de har gjort en ytterst respektabel jobb, og etter å ha studert skrivingen din vil jeg bare konkludere dette ytterst informative innlegget med det faktum at du på ingen måte er i noen posisjon til å komme med slike uttalelser.

Takk for meg.
 
Z

Zico

Gjest
#78
Har jeg sagt at jeg kan oversette?

og det med skinnet. Jeg fikk beskjed om å gjøre noe jeg fulgte... Skal du klage på resten så si det til Shadar...