Nytt forum (oppdatert).

Endre

Ødela forumet
#81
Det nye skallet kommer snart.

*sett inn morsom referanse til relanseringen av Spillegals hovedside*
*sett inn sammenligning med Duke Nukem Forever*

:blomster:
 
#82
Opprinnelig skrevet av ILiuz@11.07.2004, 23.47
*sett inn morsom referanse til relanseringen av Spillegals hovedside*
*sett inn sammenligning med Duke Nukem Forever*

:blomster:
73460​
Huff, ikke nevn Duke Nukem Forever sammen med ordet "spillegal" og "forside". Du gir oss lite håp. :usikker:
 
#84
Hvis du sikter til meg; jeg prøvde faktisk ikke å være morsom :p
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#85
Duke Nukem Forever kom ut høsten 1997, og det vet alle.

Forresten, hvorfor gjorde dere om til gammel forside på forumet for så å skifte tilbake igjen. Meget irriterende. Dette kommer jeg ikke til å få noe logisk svar på, selv om det selvfølgelig er en grunn til det.
 
#90
Opprinnelig skrevet av Skoen@12.07.2004, 13.00
Samme for meg hvilket design de har bare det funker, mener nå jeg.
73663​
Stakkar Skoen, så ensom og alene...
 
#91
Hehehe, nå skal det jo sies at dette designet er ikke det peneste, men jeg har sett verre......mye verre design. De kunne jo ha stengt forumet for ei uke for å få til designet og oversettelsen fullført, men da hadde verden gått under for de fleste ihuga spillegalmedlemmene. De hadde fått skrivekrampe fordi de ikke fikk yte sine meninger her :p
 
#92
Personlig så syntest jeg Invision er ganske bra jeg. Oversiktlig, ryddig og ikke minst stilfullt. Har faktisk byndt å posta mer her siden det skifta.

Men det er vel bare meg >_<
 
#93
Jeg synes det er et greit skinn, men håper dere legger opp SG-Skinnet snart.. det var dobbelt så tøft!! (ºOº')
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#94
Huff, huff og huff. Det er ikke så me stas med dette skinnet der bruker nå, så kom med det nye skinnet snart. ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#97
Opprinnelig skrevet av Skoen@12.07.2004, 12.29
(...)men da hadde verden gått under for de fleste ihuga spillegalmedlemmene. De hadde fått skrivekrampe fordi de ikke fikk yte sine meninger her :p
73675​
Så vidt jeg vet er ikke du mindre avhengig av ting som foregår på www enn mange av de mest ihuga SG'ere, selv om du konsentrer deg om andre ting enn akkurat dette forumet, så "I'm better than you"-holdningen din kler deg ikke.

"Jeg måtte bare si det, assa" *vifte med et slapt håndledd*
:)
 
#99
gleder meg til man kan skifte den skrifta under avataren sin igjen, jeg må skifte den til Hero Of Wind