Opprinnelig skrevet av JINsama@01.07.2005, 05.19
Duke: Ikke driiiit deg ut'a, du hadde ikke eid noen i Mario Kart (ikke Card, unless du skal spille Mario Poker eller no). :ler:
Prøv å kom med noe latterlig come-back her nå, så skal jeg legge ut hvor god du er i Mario Golf.. 
237815
Haha! JIN!! nå er du urettferdig, faen ta den forpulte planta i Mario Golf. Jeg mener .. en forvokst plante! Øhhh ... jeg suger i Mario Kard.

(Bare vent ^_^ )
Ja, rart det der, fordi jeg syns å huske at jeg dro på Spillegaltreff, og ikke Fighting-treff. Jeg antok da at treffet skulle være et (hold deg fast) Spillegaltreff, ikke et Fightingtreff.
Akkurat det, flesteparten som kom forrige gang ville spille fighting. Saken er at enkelte folk kan være griske. Jeg vil gjøre flest mulig fornøyde, hva skal jeg gjøre når flesteparten vil spille fighting og det er noen få ved sidelinjen som klager. Jeg har en meget vanskelig "jobb" her. Spessielt siden jeg mistet fire projektorer dagen før gp.
Sukk ... dette var nesten som jeg fryktet, jeg vil ha dette HVIS jeg skal komme, jeg MÅ ha dette hvis jeg skal komme osv. Det MÅ være i Oslo.
Fightinggames er fredet, og angående spill; Ta med de spilla dere vil ha, skrik ut. Jeg vil at vi skal variere, og jeg vil ha f.eks DDR og annet fjas, det er og blir moro. Men at det blir litt mer fighting enn annet skjer trolig igjen. I og med at GP før var bare dette. MEN, klarer jeg å hoste sammen åtte projektorer så burdte de aller fleste ha en happy-fjes.
Saken er igjen, at Lillestrøm er både billig og endel utstyr er allerede der. Alså, jeg forstår ikke at folk mener det er en drittby. Jeg, Violet og JinPsycho var jo alene på gameparty siden vi var 15 år og aldri hatt problemer. Løsningen er at dere går flere og flere når dere handler, jeg kan også følge dere om det er ønskelig. Jeg ser noen ønsker å ha det i August. Jeg vet at Gutti kommer hjem *tenke* 13 August var det ikke?
Uansett! ØgleJon, Endre, Shadar, flere .. kom med synspunker. For meg så ser det ut som at vi kan prøve å ta det fra begynnelsen av August. Trolig en ny lørdag.