Såh ... kan vi slutte å diskutere dritt som dette uten å stille eksempler og begrunne meninger? Til slutt vil jeg bare si til alle som mener at Wii-spillene så langt er ræva og at teh wii is teh d0med at de bør lære seg å tenke to steg fremover før de uttaler seg. Hvis Wii tar igjen x360 i løpet av året, og det ser det jaggu ut til at den vil gjøre, så har vi nettopp overvært et paradigmeskifte i måten videospill lages og markedsføres på. Om det ikke passer dere, så er det snart på tide å finne seg en ny hobby, for om Nintendo når salgsmålene sine for 2007 ser det ut til at dere må lære dere å like den nye verdensordenen. Selvsagt vil det alltid være et hardcore-nisjemarked, og til slutt vil krysspollinering av casual- og hardcore-spillkonsepter og designprinsipper sørge for at det finnes et langt bredere tilbud av spill enn hva som finnes i dag, men det er visse sjanser for at spillbransjen slik vi ser den i dag ikke kommer til å bestå for alltid.
Så. Get with the program.
[/b]
Så. Get with the program.
[/b]
(mulig alt det jeg skriver nå er helt feil og kommer fra rastusen min, men det er min rastus og mine meninger)
Når en spiller, man bruker øynene, hørsel, for frem følelser, forkjellige ting stimulerer deg, du får en ytre impuls som rører din "tingeling" Du blir rørt på en måte aldri nabo-jenta kunne gjøre det på.
Wii har stimulert noe "nytt", vi tror det er nytt, fordi det er så lenge siden "det" har blitt rørt. Når denne"tingelingen" har blitt rørt nok ganger, vil behovet for å stimulere den falle bort. Og behovet for konsollen dra til helvete.
Det nintendo har gjort nå, er enestående, desperat forsøk på å vinne markedet, og næmen...de har klart det. Nå gjenstår det bare å se om de kan leve videre på deres lille mirakel.
Så, get with the program u fucking retard! Rettet mot Lodin(fordi jeg hater han