seriøst hvor er moderatorer i den posten der. det er jo 3 snørrunger som slenger dritt til hverandre over msn ???
Det er
faen ikke mangel på oneliners på BF.no heller da. Snakk om å bæsje i egen postkasse.
Ser også at de stjeler de
beste trådene våre. Det jeg lurer på er hvem i huleste er det som har funnet denne dritten under støvla sine og bestemt seg for å nominere det til årets community? Visste virkelig ikke at det fantes et slikt lavmål-community i Norge gitt, men jøss... Da vet man hvertfall hvor man kan regge seg hvis man får lyst til å fyre og disse meningsløse fragmovies til andre, lufte litt innestengt idioti der, og komme tilbake hit hvor det er fornuftige og oppegående mennesker som ikke er redd for å si hva de mener.
Å lese poster fra det hølet der gjorde meg egentlig bare enda mer glad i spillegal.no
Finnes en fin grense mellom totalt ubrukelig spamhelvete og (aka gamle gamer.no) og overkontrollerende-på-grensen-til-det-diktatoriske, og spillegal plasker ned et sted langt over bf.no.
Minner meg mye om gamle gameroobie egentlig, der var det også ubrukelige-fragnubs og om å gjøre å ha høyest kill-death-ratio til du pressa deg inn i den indre sirkelen. Men det var gøy når jeg var 15 og lettere tilbakestående lzm.
djizez.. Gullstikka ble plutselig helt freakin verdiløs når de nominerer sånt søppel samtidig som de nominerer seriøse communityes som oss som er så jævla awesome at ingen kan måle seg! SE PÅ OSS!
Årets kriterie for spillsamfunn - "Må ha fler enn 10 medlemmer som fremstår som en totalt arrogant idiot av dimensjoner."