OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

#61
Hadde vært en bedre ide å tvunget deg til å skrive 100 poster i generelt-delen, for det er der man egentlig viser sitt rette ansikt. Virker man oppegående etter 100 poster i generelt, så er man velkommen inn til resten av sidene også.

Ja, jeg vet det er en dårlig idé.
 
#63
Hadde vært en bedre ide å tvunget deg til å skrive 100 poster i generelt-delen, for det er der man egentlig viser sitt rette ansikt. Virker man oppegående etter 100 poster i generelt, så er man velkommen inn til resten av sidene også.

Ja, jeg vet det er en dårlig idé.
Jeg liker måten du tenker på, selv om det egentlig ikke er noen god ide. Det samme gjelder den andre 100-posts regelen, det resulterer bare i spamming.

Selv om det er ikke akkurat renner over av spilldiskusjoner her syns jeg de vi har holder bra nivå. En fin blanding av fanboys, naysayere, fagfolk (om jeg tør si det), casual gamere og geeks og egentlig alle forskjellige typer postere som ofte skriver ting det er verdt å lese, istedenfor smørja man finner på andre forum.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#64
Personlig har ikke jeg hørt om noen av de andre kandidatene, og to av de (ut i fra navnet) høres litt kategorifiserte ut, men jeg gidder ikke skjekke om de faktisk har om annet enn Battlefield eller Wii. Det har jeg ikke tid til
Så hvis dere vil unnskylde meg, skal jeg lurke litt på 4chan.
 
#65
Jeg ble litt nysjerrig på dette med hvorfor SG er nominert til denne "gjeve" prisen, så jeg satte meg ned og gjorde litt research (les: Googla Gullstikka)

Kriterier for nominasjonene
Ved å scrolle ned til Årets Community, så finner mann nok synderen på hvorfor vi er nominert.
Sprelske påfunn kan vi mildt si at vi har i bøtter og spann til tider.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#66
Vel, vi har da høy kvalitet på det vi skriver og engasjement i lange baner. (Og noen ganger høy temperatur også.)
 

Terje

mostly harmless
#67
Buggz skrev:
eg synes det er litt trist at så mange her er redde for nye medlemmer, de vil jo alle sammen uansett gå gjennom SG-filteret før de eventuelt finner ut om de vil bli eller ikke, og det SG-filteret er en finmasket jævel.
Dét stemmer. Jeg har vanket innom her en del år allerede nå (først som Tallhill for de som husker det), men det går nesten ikke en dag uten at jeg lurer på hvorfor i helvete jeg fortsetter å gjøre det. En slags morbid fascinasjon muligens.
 

demake

Seksuelt godteri
#69
Hei alle sammen, jeg så at dere var nominert til gullstikka, så jeg bestemte meg for å bli medlem her inne:p
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#70
Jeg vedder på at alle tenker det samme akkurat nå: Tullebruker. Hvilket det sikkert er. :p Spillegal er slikt et åpent og inkluderende forum, haha. Morsomt at det kunne bli nominert.

Men for sikkerhets skyld, velkommen skal du være :)
 

demake

Seksuelt godteri
#71
Tullebruker?

Nei, faen jeg tenkte det var på tide å registrere meg her før bølingen fra gamle gamer.no finner veien hit. Jeg vil ærlig talt ikke havne i samme bås som dem.
Jeg har lurka her siden spillegal var heit bæsj for mange mange år siden. Så dro jeg i militæret, og etter noen år fant jeg veien tilbake hit, og hva faen skjedde? Det var som å komme på åstedet etter en stygg trafikkulykke...der bare 4chanere hadde overlevd og knulla levningene etter de oppegående menneskene som lå klemt inne mellom bilvrak og autovern.

Jo, her føler jeg meg hjemme. Når får jeg modstatus forresten lodde?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Si meg: Hva faen er poenget med å lurke spillegal? Hvor jævla dårlig selvbilde har du hvis du ikke tror du har noe å bidra med på faens Spillegal? Jaja, the more the merrier osv.
 

Terje

mostly harmless
#74
Poenget er vel at å åpne kjeften her uten å kjenne de diverse særingene litt har lett for å føre til diverse sinnslidelser. Spillegal er vel egentlig definisjonen på plasser det lønner seg å lurke først?
 
#75
Alpha male-opplegget fungerer ikke alt for bra her, man blir uansett sett på som en pikk til det motsatte er bevist, å lurke rundt i et par år hjelper ikke akkurat på den fronten.
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Hvis det ikke allerede er nevnt i denne tråden så bør det gjentas at faenskapen skal streames på Blagdadet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#78
Hvordan er Gullstikka som show?
 
#79
Jepp, da snakka jeg med sjefen, vår sjef. Jeg skal være personen som møter opp for å ta imot premien hvis vi vinner, noe jeg neppe tror vi gjør, men vi har noe som heter håp i vårt vokabulær

Dere lurer sikkert på hvorfor akkurat Nilo to the Pilo ble valgt.
Jeg har pult bestemorra til Sebbern, men sånn seriøst jeg vil være tilstedet.... PEACE!


Trust me, vi hadde ikke engang vunnet hvis kriteriene hadde vært:
Årets Community
Gullstikkas communitypris skal belønne Norges styggeste spillcommunity i 2008. Nettstedet skal være drevet av homser og må ha ordene G E L L I S P L A som navnet på communitien. Tanken er å gi noe tilbake til negerne som bruker aller mest tid på å slengge dritt og skryte hvor mye de har pult mordi di, og som gjør det best i Norge. Communityet trenger å representere et spill som hadde release i 2008.

Kriterier som man bør ta hensyn til er:


  • Kukk
  • Dumminger
  • SHDR & SIRI
  • Homse påfunn
  • Homser
 
#80
Homse påfunn