Old School. Spillegale spillere spiller analoge spill.

#81
Ingen fare for at jeg noen sinne kommer til å kjøpe noe på norsk om originalen er engelsk. Oversettelser gir meg spader, så kommer nok til å forsikre meg godt ja. Brettspill.no var faktisk dyreste siden jeg har sjekket ut. Men det er da uten frakt, så mulig det veier opp. Har (egentlig) ikke råd uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Jeg vurderer å coppe Chaos in the Old World samt expansion siden folk som Rob Florence anbefaler det så sterkt. Det er da en spill hvor hver deltager tar kontroll over en av kaosgudene samt hornrotta til skavenene og skal kjempe om landeområderi Warhammer Fantsy Battle settingen. Hadde det vært no interesse for det her?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#84
Ja! Har noe med Warhammer Fantasy Battle å gjøre så da må det være kult.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#85
Disagree. Det er seff kjipt å gjøre det, men et liv i det spillet er ganske mye verdt. Mulig du har spilt med kjipe folk, men jeg synes det er knall ihvertfall. Eneste ulempene med spillet er egentlig at det tar altfor stor plass, pluss at man har for lite zombier, så det må bestilles ekstra.
Det er gøy ja, men om man ikke greier å vinne i spillet, så skal man på ingen måte dra en Filip-i-Neptune's-Pride og bare synes det er hyggelig og greit at noen andre vinner. Da skal det faenimeg saboteres og hviskes ukvemsord hver gang terningen rulles for å slå bort de siste zombiene ved helipaden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Må gjøre det beste ut av det man har, tar heller en solid tredjeplass enn å gå ut i blaze of glory på femte.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#87
Det er gøy ja, men om man ikke greier å vinne i spillet, så skal man på ingen måte dra en Filip-i-Neptune's-Pride og bare synes det er hyggelig og greit at noen andre vinner. Da skal det faenimeg saboteres og hviskes ukvemsord hver gang terningen rulles for å slå bort de siste zombiene ved helipaden.
Altså. Det kommer helt an på spillet. Hvis man har et godt samarbeid så er det en ting. I neptunes pride var det faktisk rangering. Men i Zombies!!! så er det ingen andreplass. Det er ingen sisteplass. Det er kun en vinner og jeg ihvertfall sørger alltid, ALLTID, for å prøve og sette en machete inn mellom ryggskive fire og fem til den som er nærmest å vinne.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#89
Det var ingen rangering i NP heller, det finnes intet annet enn vinnere, svindlere, og ærefulle tapere.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#90
Nilo, meg og deg altså :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#91
Var vel heller jeg som var svindleren akkurat det gamet der, og det eide. Yetipants var lettere frustrert over geriljinga mi finansiert av hemmelige sponsorer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Ah, ja. Husker det fortsatt. Det tok cirka tre dager fra Erlend og jeg begynte med "okay nå knuser vi Buggz og så setter vi siktene utover" til vi endte opp med "okay vi prøver å iallfall få kapra noen stjerner fra Buggz før vi begge blir knust". Eid spill ass. :D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#95
Joda Agra :)

Jante tipset om at det har kommet en oppfølger, jeg kunne vært villig til å ta en ny runde. Synes det var moro, selv om det seff tar mye mer tid enn det gis uttrykk for.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#96
Livet mitt den måneden. :penga: Det blir helt ødelagt, men det var gøy, det skal det ha.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Men, hva er dette? Quinns og en til som anmelder blant annet Dominion (og det langt mindre vellykkede Car-cassonne)? Jammen.


En veldig grei og god innføring i hva Dominion går ut på og hvorfor du bør skaffe det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Men okay, hva om jeg sier at et brettspill jeg lenge har hatt lyst til å prøve er Scotland Yard? Og hva om jeg sier at det har kommet en oppdatering av spillet, hvor du ikke lenger er dektektiver som skal fange en skurk, men vampyrjegere som jakter på Dracula? Hvis det høres artig ut, så kan kanskje denne omtalen av Fury of Dracula være noe.