Omtale av nettbutikker

#81
Si ifra om du vil kvitte deg med Halo-faceplaten. ;)

Selv brukte jeg nylig DVDFromKorea for første gang. Kan trygt anbefale denne nettbutikken videre. Varen ble sendt dagen etter bestilling, og den ankom ca. 8-9 dager senere. De sender rekommandert, og under checkout kan man selv velge hvilken verdi som skal stå på selve pakken og også på kvitteringen som følger ved. Kommer til å benytte meg av denne siden senere, mange fine DVD-utgivelser der. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#82
Bør også nevnes at DVDfromKorea vet hva innpakking betyr. Så godt som samtlige pakker jeg har fått fra dem har hatt tydelige tegn på juling på utsiden, men innholdet overlever alltid.
 
#84
SITAT(Yetipants @ 15.03.07, 14.28) 56719
Utrolig stilig at du ikke nevnte hva slags RGB-kabel det er snakk om, da.
[/b]
Ohoi, her gikk det litt fort i svingene gitt...! Jeg mente RGB kabel til PS2..... :) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en brukbar en..?
 
#87
Thank God. Billigere, lettere, pluss at jeg er blitt så vant til å beregne pund til NOK de siste årene at alt ble så bakvendt når de innførte Euro-tvang. :p
 
#88
Dårlig karakter til DVDBoxOffice herfra.

Forhåndsbestilte Pokémon Diamond og Pearl fra dem, det tok over to uker fra spillene ble sendt derfra til de kom hit, etter å ha vært (ifølge diverse tags på pakkene) innom Canada (sendt fra), New Zealand, Tyskland og så Norge. Spillene var sendt separat og uten markert verdi, så jeg måtte betale 50 kroner i MVA pluss 90 kroner i tollbehandlingsgebyr. Per pakke. Dvs. 280 spenn for å løse ut pakkene. De gav heller ingen mulighet til å spore pakkene, og (dette er nok mer posten sin skyld) jeg fikk ikke mulighet til å fortolle varene på egen hånd. Drittgreier.

Bestiller tre nye Pokémon-eksemplarer fra VideoGamesPlus, satser på at det blir en mer behagelig handel.
 
#89
VideoGamesPlus merker pakkene med $20, så der slipper du toll. Vet ikke hvordan det blir om du bestiller flere spill på samme ordre dog. Og pakkene tar ca 1 uke å ankomme. Selv liker jeg DVDBoxOffice, har enda til gode og betale toll på varer derfra. Frakten deres tar noe lengre tid ja, spesielt siden den var innom tollen som du nevner.
 
#90
Når man bestiller flere spill fra VGPlus er pakken fortsatt merket med lav verdi, men den tar ca. en uke fra de har shippet, i motsetning til 4-5 dager, som den pleier.

Var ihvertfall det som skjedde da jeg bestilte 3 Pokémon-spill i to forskjellige pakker.
 
#91
I dag kom bestillingen fra VideoGamesPlus på døren hjem til meg. Bestilte sent på kvelden den 11. mai, og fikk pakken sendt med DHL (3 spill). Betalte ikke moms og fikk, som sagt, levert pakken på døren. Dessuten har de jævlig god kundeservice.
Stor pluss til VideoGamesPlus.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#92
Et spørsmål om VGPlus: Merker de pakkene automatisk til 20$ når de ser at du bor i Norge, eller burde man legge det til i kommentarfeltet? Sitter med fingeren på "Confim"-knappen her.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#94
Jessjess, Take us to warp 5, Mr. Spock.

Uansett om MVA hadde kommet i tillegg hadde det faktisk vært en konkurransedyktig pris. FIne folk, virker det som. De bruker sikkert slavearbeidere og uredelige regnskapsmetoder for å holde prisen nede.
 
#95
www.ronnysmusikk.no

Som også selger spill....

Hold dere langt unna denne nettbutikken. Etter å bestilt ett spill der i fra, fikk jeg en ordrebekreftelse på e-post...men ikke noe mer.......

Spillet kom aldri.........

De svarer heller ikke på mail

Jævla fitte butikk :grr:
 
#96
Takker for tipset på VideoGamesPlus, bestillte 360 elite kontroller, sort oppladbart batteri og F-zero legends. Pakken kom på ca. en uke på døra hjemme. :) Jeg er så glad i DHL også. :elsk:

Den sorte kontrolleren kjennes ut til å ha en litt forbedret d-pad også, eller har de to hvite jeg har fra før bare råttne d-pads? :blunk:
 

K999

Keystone State Of Mind
#98
Jeg fikk min pakke (bioshock) satt ned med 70%, som jeg fikk bekreftet på mail. Men i pakken så stod det bare, pre-payed visa på kvitteringen, ikke noe pris.
 
#99
SITAT(LordWarlock @ 21.07.07, 15.10) 74368
www.ronnysmusikk.no

Som også selger spill....

Hold dere langt unna denne nettbutikken. Etter å bestilt ett spill der i fra, fikk jeg en ordrebekreftelse på e-post...men ikke noe mer.......

Spillet kom aldri.........

De svarer heller ikke på mail

Jævla fitte butikk :grr:
[/b]
Ikke for å strø salt i såret ditt, men bekymret ikke designet på denne nettbutikken deg på forhånd :eek: ?
Lenge siden jeg har sett en nettsjappe som ser ut som om den er laget en 8åring, eventuelt en vernet bedrift.

Et spørsmål har jeg uansett til hvem enn som kan svare meg.

Finnes det noen nettbutikker som sørger for at jeg får meg en PSP uten å måtte betale den norske stat så mye som ett øre ?
Ser feks at en PSP fra vgplus vil koste meg knappe tusenlappen. Litt over tollgrensen kan man si :p