Perfect Dark (XBLA)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
HAHA :ler:

med mindre Sony kjøper Rare fra Microsoft

D

Doctor Downs

Gjest
Å mappe c-knappene til høyre analog, vil jo strengt tatt automatisk bli det du beskriver...?

Edit: Nei, vent. Man side-steppet med c-høyre/venstre, så det blir jo selvsagt ikke helt riktig.
Og bortsett fra at C-knappene ikke er analoge. Ikke-analog bevegelse fra en analog stikke ville vaert teit.

D

Doctor Downs

Gjest
Faar... ikke... sove...

Julaftenstemning paa Xbox-forumet naa. En gjeng morgenfugler i pysjamas som panisk F5-er nedlastingssida. Visstnok en halvtime igjen naa. Jeg er 23 aar gammel, jeg er 23 aar gammel, jeg er 23 aar gammel...

Nabbe

Har fin hatt.
Eyh. Jeg hadde både tid og lyst. Men jeg fikk ikke joinet. Skjer det samme i morgen må jeg raege mot noen, men hvem?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den der jeg eide dere noe så grønnjævlig gadd du ikke vise neiheiiiiiida. Feiging! FEIGING!

Jeg er klar rundt kl 21 i morgen.

D

Doctor Downs

Gjest
I kveld? Hells yes!

Dere faar bare unnskylde, men jeg erklaerer herved Perfect Dark Best Xbox 360 Game Ev4hr.

Spillte i godt over 12 timer i strekk i gaar og fikk unnagjort mesteparten av cheatsa jeg hadde paa N64 pluss runna spillet paa agent og secret agent og 18 challenges eller noe i den duren. Latterlig moro!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stakkars, han greier ikke gjenkjenne moro lenger. Er det tegn på demens?

Dr. Downs 2 ting:

1. Takk gud at du skifta tilbake til det gamle nicket ditt
2. Jeg liker at du spiller PD hardcore =D

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Musikken eier.

Er gjerne med i kveld jeg og, så har dere noe nybegynner-kjøtt å prøve dere på. Jeg og en kamerat splitscreena litt på demoen i sted, og det var kos. Spillte aldri dette, men kjente igjen mye fra goldeneye. Knall at de har kopiert Call of Duty-kontrollene, også.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nghh. Kan man ikke mikse opp hoder/kropper mellom mennesker/aliens/kjønn fritt lenger? Gidder ikke spille dette spillet!

WHAT!??!!? Grunnen til jeg skal skaffe meg 360 er for å endelig spille med deg KAK! Ikke drit deg ut nå!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er noe raegings på gamefaqs, så jeg tror ikke det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er også klar ikveld, er sykt ræva men moro. Hit me up!