Perfect Dark Zero

Ahhh... I see. Tusen takk for at du svarte.
Dette skal jeg definitivt følge nærmere med på. Gleder meg så til jeg får min Xbox 360.

SHDR

Gullmedlem
Jeg liker å tenke på at hypen til dette spillet er så massiv at et bilde av en jævla EKSPLOSJON holder til å piske opp stemningen.

Men jeg så videoene. Så bedre ut enn tidligere, mye bedre grafikk, iallfall, så får vi se hvordan de har designet det når det kommer. Det virker ikke som de er helt etter Halo-skolen, som ... kanskje kan virke litt gammeldags. Ren ildkamp er vel og bra, men litt sofistikasjon og gode ideer er vel så viktig.

Vi får håpe.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@28.09.2005, 23.26
Jeg liker å tenke på at hypen til dette spillet er så massiv at et bilde av en jævla EKSPLOSJON holder til å piske opp stemningen.
264671​
Hype er vel hype uansett. Man gleder seg til et spill og vil vite mest mulig om det, og da kan noe såpass enkelt som et nytt screenshot med noen eksplosjoner vekke begeistring. Man er ukritisk og ser etter alt som er positivt. Hvem som har laget det, hva utviklerne har laget de siste årene, eventuell urettferdighet overfor mindre, mer talentfulle utviklere og hva man nå klarer å putte inn i tolkningen av det du skrev, ser jeg ikke at har noe med saken å gjøre. Vi vet hva du mener om Rare og det som har kommet derfra i det siste, men vi andre må få lov til å glede oss likevel.

word Houseman

som dere ser så støtter ikke spille link noe som jeg synes er :tommelned:

Endre

Ødela forumet
Det står også at noen har spillet i samlingen sin, så ... det er kanskje ikke helt offisiell informasjon?

Nicholas: «Det hjelper å lese før man poster vettu, soppen.»

Shadar: Ha deg ut av denne PDZ-runketråden, du ødelegger stemningen med de kjipe innleggene dine! :D Bare fordi du ikke klarte å holde Nintendo 64-kontrollen (bahaha), og ikke lærte deg å sette pris på Perfect Dark, så kan vi andre se frem til PDZ. Hva var forresten galt med det originale spillet? Har du noen gang spilt gjennom det? Testet de forskjellige vanskelighetsgradene? Kost deg med litt multiplayer-moro med tre andre, kanskje? Jeg spilte det for litt siden, rett etter GoldenEye med fire spillere, og kan si at Perfect Dark har bedre framerate og flyt enn GoldenEye med fire spillere, så det er i alle fall ikke uspillbart. Det er greit at Rare har gitt ut en del dritt i det siste, men det er lov å holde håpet oppe når forrige spill i serien var bra.

Blir spennende å se hva som blir vist på X05, kanskje noen HD-trailere eller gameplay-videoer, forhåpentligvis.

Du din hvite nigger....du kan disse Perfect Dark så mye du vil, men hold Black and white 2 unna :p

Vil egentlig ikke si at Perfect Dark Zero er så veldig hypa sett i forhold til andre stortitler. Bare se på samtlige zelda spill og mario spill. Alle som liker nintedo for jo søren meg en svak ereksjon hver gang det kommer opp noe nytt om Mario 128 som til dags dato har blitt hypet til tusen av fanboys over hele kloden. ;)

(siden jeg liker PD og B&W gjør det meg vel dobbelt som teit som alle her inne :kul: )

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shigsy@29.09.2005, 01.43
Hva er egentlig XSN?  :confused:
264697​
Xbox Sports Network. Matchmaking/ranking-tjeneste for Microsofts sportsspill.
Artig nok er det kun to spill som har fristet meg til å skaffe Xbox Live så langt, og ett av dem er Top Spin som er et XSN-spill.
Det andre er Halo 2, om noen lurte.

D

Deleted member 91

Gjest
Før jeg redigerer inn hva jeg syns om filmene: At jeg må klikke meg forbi TO JÆVLA REKLAMER sier faenmeg en god del om IGN. Drittside.

Redigert: Greit. Jeg håper AI-en var deaktivert på de filmklippene der, for det var faenmeg labre saker. Syns også siktingen i seg selv virker ganske ustødig. Kunne trengt bittelitt *kremt* ... auto-aim? Eller ihvertfall gjøre det litt mindre fiddly. Ellers var voiceoveren på klipp nr. 2 helt helvete.

Grafikken ser helt grei ut nå, men ikke noe mer. Når det gjelder lyden så var det skikkelig dårlig. Stemmene var bare skikkelig irriterende å høre på.

Hvis ikke jeg ser noe tegn til forbedring så skipper jeg denne tittelen. I motsetning til Kameo ser dette til å bli et labert og rusha lanseringspill som har mistet all sjel gjennom alle de årene det har blitt utvikletl, men siste ord er ikke sagt....enda..

Opprinnelig skrevet av Nicholas@05.10.2005, 13.41
Før jeg redigerer inn hva jeg syns om filmene: At jeg må klikke meg forbi TO JÆVLA REKLAMER sier faenmeg en god del om IGN. Drittside.

Redigert: Greit. Jeg håper AI-en var deaktivert på de filmklippene der, for det var faenmeg labre saker. Syns også siktingen i seg selv virker ganske ustødig. Kunne trengt bittelitt *kremt* ... auto-aim? Eller ihvertfall gjøre det litt mindre fiddly. Ellers var voiceoveren på klipp nr. 2 helt helvete.
266273​
Er det ikke slik at man slipper reklame om man betaler for insider ? En plass må jo pengene komme når folk skal bli lønnet, da er reklame eneste utvei når spillnerder verden over forventer gratis nyheter og gratis arbeid.

Trodde det var slik at man slapp unna da, korriger meg hvis jeg tar feil.

D

Deleted member 91

Gjest
Du har helt sikkert rett, men som forbruker har jeg en rett til å gå med skylapper på størrelse med Tokyo, og når man gjør det er reklame reklame, og det suger massive mengder kuk. Hater å måtte trykke meg forbi det, det er nesten like irriterende som pop-ups.