Perfect Dark Zero

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@05.10.2005, 17.37
Er det ikke slik at man slipper reklame om man betaler for insider ? En plass må jo pengene komme når folk skal bli lønnet, da er reklame eneste utvei når spillnerder verden over forventer gratis nyheter og gratis arbeid.

Trodde det var slik at man slapp unna da, korriger meg hvis jeg tar feil.
266345​
Der tar du faktisk feil. Selv insidere må faktisk tåle noe reklame, og dette er noe IGN har fått mye kritikk for. Men mulig de har gjort noe med det nå. Gamespot Complete medlemmer, on the other hand, får ikkke se reklame.

IGN: Multiplayer is top notch!

Høres bra ut:
Opprinnelig skrevet av IGN
Finally, at one point a few pigeons flew out from a section of scaffolding we were running across. We zoomed in on one and unloaded a few P9P rounds and were overjoyed to find the bird exploded in a bloody mess. Perfect Dark Zero was looking very impressive from what we got to play, we'll have more info as it comes in.

Blasting enemies was a ton of fun, especially because as you fire away you'll see chunks of armor that correspond to where you hit them fly off and bounce to the ground. This armor isn't just cosmetic, you'll need to blast off a foe's helmet before you can headshot them.
Noen nye bilder, som jeg ikke tror noen har postet før meg.

Likte best dette:

Opprinnelig skrevet av arnis@05.10.2005, 20.53
Nei off. Perfect Dark ser tragisk ut. Killer app? Don't think so.

PGR3 derimot. mm
266423​
Vel å si det ser tragiskt ut synes jeg er litt usakelig. Det ser jo meget bra ut og kommer nok til å bli et meget bra salgs argument for mange. Så på et klipp av det idag og det er noe av det bedre jeg har sett på utrolig lenge...

Dette på Xbox360 i HD vil nok få di fleste konsoll hatere til å bli litt svak i knea uansett å mye dem benekter det...hehe.

Er dette nye videoer?

3 nye på Gamespot, 2 gameplay og 1 cut-scene HER
1 ny på 1UP HER

Laster ned mens jeg skriver dette innlegget. Sistnevnte tar nesten 100 MB(fikk ikke streamingen til å virke).

Beklager på det sterkeste om disse er postet før. Har kommet så mye nytt media angående X360 i dag at jeg har mistet litt kontroll over alt. :svette:

Edit: meget mørkt bilde på 1UP videoen. Måtte endre litt på kontrasten for å se, siden bildet mitt generellt var ganske mørkt fra før av.

Opprinnelig skrevet av 1up
Added On 10/05/2005
Kom nok idag Mongis. Laster ned nå. :tommelopp:

Fiendene så veeeeeeeldig low-poly ut, for ikke å snakke om at alle var identiske (mesteparten iallefall). Ellers virket leveldesignet veldig streit, det så altså ut som om man måtte følge en veldig stram vei med mye fine omgivelser. Er det tilfelle at man ikke engang kan hoppe i spillet?

Opprinnelig skrevet av plan_9@05.10.2005, 23.57
Fiendene så veeeeeeeldig low-poly ut, for ikke å snakke om at alle var identiske (mesteparten iallefall). Ellers virket leveldesignet veldig streit, det så altså ut som om man måtte følge en veldig stram vei med mye fine omgivelser. Er det tilfelle at man ikke engang kan hoppe i spillet?
266500​
Stemmer det. Du kan Rulle og bruke jet-pack.

Har mistet helt feeling på PDZ. Fram til nå er det kun PGR3 og Kameo som har imponert meg skikkelig. GoW ser litt crappy ut på animasjonsfronten.

1UP sine førsteinntrykk av spillet

De virker positive.

Opprinnelig skrevet av plan_9@05.10.2005, 23.57
Er det tilfelle at man ikke engang kan hoppe i spillet?
266500​
Det er med hensikt ja. Utviklerene liker ikke all hoppingen(bunny jumping) som f.eks. man ser mye av i Halo 2 over Xbox Live.

There is no jumping in PDZ, but you can perform an evasive roll, which is a much more realistic way of evading someone's fire than hopping around like a bunny.
Kunne gravd frem en link til deg, men skal ta kvelden nå. IGN og mange andre nettsider har omhandlet dette. Står kanskje noe om det tidligere i emnet også?

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av arnis+06.10.2005, 00.00-->
<!--QuoteBegin-plan_9
@05.10.2005, 23.57
266500​
Stemmer det. Du kan Rulle og bruke jet-pack.

Har mistet helt feeling på PDZ. Fram til nå er det kun PGR3 og Kameo som har imponert meg skikkelig. GoW ser litt crappy ut på animasjonsfronten.
266501​
[/b]
Spillet var bare 50% ferdig da det ble vist på TGS eller så var det E3, husker ikke:p Tror nok at animasjonene blir bedre med tiden.

Mener nå å huske at ved E3 sa Rare at spillet så og si var ferdig, og tiden fremmover skulle brukes til finpussing, tror jeg altså....

Har mistet mye av troen på dette nå etter å ha sett en del videoer. Trodde spillet virkelig skulle vise seg som like bra som originalen på X05, men det gjor ikke det i mine øyne. Jeg er med andre ord skeptisk, og venter til ferdig versjon er ute før jeg vurderer å kjøpe det.

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av Camrot@06.10.2005, 10.45
Mener nå å huske at ved E3 sa Rare at spillet så og si var ferdig, og tiden fremmover skulle brukes til finpussing, tror jeg altså....
266557​
Jeg mente egentlig Gears of War.
Men jeg var dum nok til å ikke skrive det <_<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Greit å se at "Next-Gen-grafikk" fortsatt betyr "nesten like bra som PC-grafikk", i det minste. :)
Kan jo være at gameplayet i Perfekt Mørke Null blir bra, men jeg begynner å lure litt når jeg leser dette: "There is no jumping in PDZ, but you can perform an evasive roll, which is a much more realistic way of evading someone's fire than hopping around like a bunny." Bare sånn til info for Rare... DERE LAGER ET SPILL HVOR MAN ER SUPERSPION I FREMTIDEN, HORER. REALISMEN HAR DERE ALLEREDE GITT ET NAKKESKUDD.
Når jeg blir konge blir folk som setter likhetstegn mellom realistisk og moro de første mot veggen.

D

Deleted member 1518

Gjest
Hysj, du ødelgger magien din tøs.

Hvorfor i all verden skal du klage på det derre når du ikke vet hvordan spillet fårgår i praksis, hadde spillet blitt bedre med hopping hadde dem selvfølgelig hatt med det <_<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du fikk ikke med deg at det var nettopp det jeg var bekymret for? At de ikke klarte å se hva som var morsomt?

D

Doctor Downs

Gjest
Multiplayer har gang paa gang blitt oedelagt av hopping. Jeg klarer ikke spille CS eller lignende online paa grunn av horer som hopper som horene de og gjoer hele spillet til en spoek. Jeg er sjeleglad for at det ikke blir hopping i PDZ. Haaper bare ikke folk kommer til aa rulle overalt hvor de skal.

SHDR

Gullmedlem
Ah ... cabbage rolling! The next-generation lamer issue, brought to you, in part, by Áquilo, Lord of Nicaragua.

Jeg tittet nettopp på den store traileren til 1UP. Jeg må si jeg faktisk er litt vennligere stilt nå. Det så mye bedre ut i bevegelse, og om de bare klarer å implementere kampen noenlunde bra, er saken biff. Selv om jeg gjerne kunne sett litt mer valgfrihet innenfor lineariteten, à la Halo ... flere vinkler å angripe en situasjon fra, for eksempel, isteden for Medal of Honor-style løp-rett-på-og-bli-servert-set-pieces. Jaja. Det er PDZ. Dere kommer til å kjøpe det uansett, hele bunten.