Perfect Dark Zero

Kilik

Lokal moderator
#82
Etter all kritikken som kom etter de første middelmådige bildene, kan jeg absolutt skjønne det. Det virker som Rare har MYE igjen før lanseringen i november...
 
#84
Tatt fra Gamespot.com

The build of Perfect Dark Zero that we were looking at was eight weeks old and running on alpha development kits that, we were told, have only a fraction of the power that will be available on the Xbox 360. The game still looked really great, although the frame rate was a bit choppy at times. In the final game, Rare is shooting for a solid 30 frames per second, whether you're playing solo or with three other players on the same screen.
Tror ikke det er vits i å frykte det verste enda. Tydeligvis masse krefter å hente. Og en 8 uker gammel build er ikke noe man skal se på som sluttresultat. Spillet kommer til å imponere på en eller annen måte uansett.
 
#85
Opprinnelig skrevet av IGN
I had mixed expectations; I'm a realist. Games in development often have low framerates and shoddy AI. They're not done. Of course they do. Today, I saw a demo of Perfect Dark Zero running on a Xbox alpha kit (a PC) using an old ATI graphics card, not the final GPU from the Xbox 360, and was told the game was only using about 25% to 30% of the system's full power. And Perfect Dark Zero looked incredible. Incredible. It looked nearly as good as Gears of War, which, in my humble opinion is the best looking 360 game of the show so far (I saw that running in realtime too). So, simply put, Perfect Dark Zero shocked me.
Gode nyheter. :tommelopp:
 
#87
Mer positive inntrykk fra GameSpy.

Opprinnelig skrevet av GameSpy
Of course, Perfect Dark Zero has some great graphics. It exhibits something called parallax mapping, which makes bump-mapping look like a pile of puke. Flat polygons making up the floors, walls, and random objects come alive with a realistic sheen that changes as you rotate around them. The game is running pretty smooth at the moment, but we're told that it's only at about 30% speed now -- due to both alpha hardware and the fact that the build was several weeks old.

Xbox isn't hurting for FPS titles, and I doubt Xbox 360 will, either. Still, Perfect Dark Zero should sit at the top of the hype heap. Its multiplayer shows great strides for the genre, and we haven't even seen story mode yet. The wait is looking like it will have been well worth it.
PDZ blir bedre og bedre for hver dag som går. \m/
 
D

Doctor Downs

Gjest
#88
Gleder meg som en unge til å se litt fersk media nå. Er utrolig spent på multiplayeren. Om de avgrensa banene vil ha usynlige vegger, avsperringer eller hva annet. Om alle mulighetene i originalen vil komme tilbake og ikke minst om stemninga i originalen fortsatt er intakt.

*Benner'n*
 
#89
Gamer.no har fått sett PDZ bak lukkede dører på E3.

Opprinnelig skrevet av Gamer.no
Vårt glimt inn i Joanna Dark sine nye eventyr, som før øvrig er satt tre år før hendingane i det første spelet, var basert på ein åtte veker gammal versjon av spelet. Spelet er ein alpha-versjon, og køyrer på ein tredjedel av Xbox 360 si fulle kraft. Med dette i betraktning er det lett å bli imponert av kva Rare har fått til med oppfølgjaren til Perfect Dark til Nintendo 64. Spelet ser allereie enormt bra ut, og det er ærleg talt veldig vanskeleg å forstå kvifor Microsoft ikkje promoterar dette heftigare. Det knuser Kameo: Elements of Power fullstendig, nok eit spel Microsoft ikkje har hatt noko problem med å vise fram.

På nærmare spørsmål om lansering, blei folka frå Rare tydeleg ille berørt, og ein latter sa eigentleg meir enn orda deira: "Du kjenner oss."
 
#90
Da har jeg oppdatert første post med et lite sammendrag av hva som er kjent om spillet så langt. Det er helt sikkert noe jeg har glemt, så hvis det er noe viktig er det bare å si ifra. Dere må også gjerne si ifra hvis jeg har skrevet noe som ikke stemmer. :)
 
#91
jeg ble sånn middels imponert over PDZ. kanskje fordi rare insisterte på å bare vise multiplayer (flashback til fjorårets E3 der jeg bare fikk spille multiplayer Halo 2), kanskje fordi grafikken ikke var noe dramatisk i mine øyne. jeg digget spesialeffektene, x-ray vision og balansen mellom de forskjellige ekstrakreftene, men totalinntrykket var blandet. gi meg gears of war i stedet, det tok kronen i mine øyne.

men som sagt, rare-gutta fortalte at all koden var pre-alpha, kjørte fra doble power pc-maskiner og alfa grafikkbrikke. så det kan jo bare bli bedre.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#92
Var du på privatvisning på E3? Eller snakker du om de bildene og klippa som kom etter MTV-visninga?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#94
Og du sneik ike med deg et aldeles så lite microcamera...? :p

Har du lyst til å fortelle i nøye detalj hva du så, hva som ble gjort og alt?

Hvem jobber du for, forresten?
 

Endre

Ødela forumet
#96
Jeg tror du tar feil, Shadar. Og det er uansett ikke pent å legge ut sånn informasjon i et offentlig forum ... nå får vi sikkert noen på nakken.
 
#97
shadar tar feil. anyway, jeg sliter fortsatt med jetlagen og hukommelsen svikter meg nå, men de viste kun multiplayer, det går an å mounte sånne mech/jetpack-saker som altså kan enten gå på bakken eller fly i lufta, du kan bytte viewmodes til varmesøkende eller x-ray (x-ray er utrolig tøft, tenk skanner-scenen i total recall der du ser skjelettene til folk, sånn kan du se rundt deg i PDZ)... det går an å bytte til tredjeperson og gjemme seg bak hjørner, men da er du utsatt for å bli skutt bakfra, det går også an å bli usynlig (tenk unreal championship/tournament), men hvis du går inn i en røyksky vil motstanderen kunne se omrisset av deg, osv, så balansen er bevart uansett hvilken modus du bruker, det skal alltid være en svakhet.

grafikken var fin, men ikke sjokkerende, en del kule teknologier og spesialeffekter, men jeg tror ikke det er spillet som viser den sanne kraften til x360. ingen av rare-spillene gjør det, alle er tross alt porta fra xbox.

gears of war derimot, det var saker. i alle fall når det gjelder grafikk.
 
#99
:blunk: Har venta lenge på Perfect Dark Zero nå... jeg var en hardcore Perfect Dark fan på N64... og spilte det så si hele tiden, i en viss periode.. men enkelte pauser.. så klart, men jeg venter nå i spenning.. og jeg mener på jeg har lest det meste som er å lese av informasjon om PDZ.. Uti fra det jeg har sett.. av videor.. som den MTV videoen.. der får man faktisk se litt ingame skyting.. og eksplosjoner..

Ingen hopping i PDZ.. noe som jeg mener er bra.. bevarer litt den game følelsen i N64. Rulling derimot.. er nytt.. man kan rulle seg til siden.. Dette kan komme bra med.. Med andre ord, jeg tror dette kan bli litt mer realistisk enn de fleste hopp og skyt spill man finner..

Jeg er i grunn en som ikke liker spill som CS.. har ikke likt det noe særlig.. for mange som spiller det etc.. blir bare for dumt IMO. Håper det kommer litt mer info om PDZ snart.. og håper at de klarer å launche PDZ til den offisielle XBOX360 launchen... Det hadde vært topp.. da sover jeg gjerne i en sovepose utenenfor spaceworld, for å si det sånn :ler: :confused:
 
Hmmm... spillet virker kult nok, men jeg vil heller se noen freshe screens. Parallex mapping er jo greit nok, det kjorer jo U3 ogsaa. Mapping teknikken er vel bedre kjent som Displacement mapping. Den gaar ut paa at overflaten blir endret av en monokrom tekstur. Derimot bump-mapping faar det bare til aa se slik ut. Det beste er vel en kombinasjon av begge teknikkene. Displacement mapping for aa faa overflaten til aa se mere levende ut, og bump mapping for alle dem mindre detaljene.