Perfect Dark Zero

åå glede mg sånn t perfect dark zero :D tror d blir min fuste spill på xb360

Perfect Dark Zero - Black Edition

"The Black edition contains (tons confirmed) the full version the play, 2 DVDs in black, high-quality metal box, 30-minütiges Making OF, 4 Gamer Tiles (photo, with which one can present oneself over Xbox live one) and a Comic Book. This Special edition is limited on something over 1 ´000 piece for entire German-language Switzerland. Joanna Dark returns? in exclusive for Xbox 3-D-Action-Game developed 360? Perfect Dark Zero?. The action is before the events in the price-crowned and millionfold sold Ego Shooter? Perfect Dark? settled"
Dette er oversatt fra tysk til engelsk, det er grunnen til at sitatet ser litt rart ut. Men uansett, det kommer en limited edition av PDZ, som man mest sannsynlig må være tidlig ute for å sikre seg ett eksemplar.

D

Doctor Downs

Gjest
To DVD-er? Som bonus? Eller er selve spillet på 2 DVD-er? I såfall håper jeg ihvertfall det er multiplayer på ei plate og single på den andre...

Erfaringsmessig synes jeg "Limited Edition" et svært vidt begrep på xbox. Ta halo 2 for eksempel. Du skal lete lenge etter en vanlig versjon av spillet, mens spesialutgaven florerer det av på butikkhyllene. Jeg har også ennå til gode å se en ikke-limited edition av Jade empire på en butikhylle. Og butikken jeg handeler på fikk flere kopier av limited edition enn vanlig utave av doom 3 og Forza. Så jeg tror ikke det blir store problemet å få tak i en slik en.

Dette med tegneserien virker interessant...

Opprinnelig skrevet av Aquila@21.07.2005, 06.23
To DVD-er? Som bonus? Eller er selve spillet på 2 DVD-er? I såfall håper jeg ihvertfall det er multiplayer på ei plate og single på den andre...
244051​
Er det ikke slik at man kan spille co-op? I tilfellet ville vel det være unødvendig med singelplayer på den ene og multi på den andre, med mindre co-op ikke blir ansett som multiplayer(?). Hmf ... jeg suser.

Nytt intervju!

1- Many players are worried that the multiplayer mode in PDZ feels more like Halo 2 than it does to the original Perfect Dark. How are you going to keep the feeling of the original game?

RARE: Many of the people that have played it said that the Perfect Dark feel is still there. Sadly, you can’t see that by watching videos or images; you have to play it. Also, you have to remember that all we have shown is only 2 multiplayer levels.

2-Have you redesign the controls to play similarly to Halo or do you have the same style as Perfect Dark on the N64?

RARE: Both. There are some things similar to Halo, and some things keep the same feel of the original Perfect Dark on N64. Obviously, the control has been amplified to give you a brand new set of moves like rolling and taking cover. Half of the team wants to have the control feel similar to Halo, the other half wants the same feel of the original Perfect Dark. I can tell you that the teams are balancing the controls.

3-It has been mentioned before that there are 28 weapons in Perfect Dark Zero, a lot less weapons than Perfect Dark on the N64. Can you explain why?

RARE: Perfect Dark on the N64 had more weapons, but you couldn’t use all of them on multiplayer and they didn’t have secondary fire.
On Perfect Dark Zero, the secondary fire modes give the weapons more options and they are all unique and different. The weapons on PDZ will have more variety than the original.

4-Following our conversation about weapons; all the weapons we have seen, have options already seen in the original Perfect Dark. Can we expect surprises?

RARE: We have decided to show how our weapons have the best visual effects ever seen. Are there new weapons with secondary mode? of course. One of the weapons that we will have, can project holograms as a bait that represents a character while making moves.

5-There seems to be a lot of focus on evasive maneuvers. Are there more movements like this?

RARE: There are more new moves on third person, but we are saving it for more surprises later on.

6- Is there an option to include our own face on the game ? Is this going to be included?

RARE: No. It won’t be included.

7- Many Xbox live enabled games seem to have more focus on the online multiplayer mode. I think I speak for most gamers when I say that we don’t want the story mode to be a secondary thing. Can we keep calm and be confident that the single player campaign will rock?

RARE: We agree with your statement; that’s why most of our team is working really hard on the campaign mode for Perfect Dark Zero. You will have more information about it later this year.

8- What can you tell us about the single player? How many missions? How many new gameplay features can we expect?

RARE: We can tell you for sure that the single player mode will have a similar feel as the original Perfect Dark but it will have much more replay value; and now with Xbox live there are new possibilities………

9-We have all seen the comic of Perfect Dark Zero and have been wanting more for some time. When can you expect to have merchandising related to Perfect Dark?

RARE: We hope so. The comic has been really successful and there could be plans of more things like that.
Takk til "Master J 007" på TeamXbox forumet for oversettelsen.

D

Doctor Downs

Gjest
"You will have more information about it later this year."

Jeg skal kjøpe spillet senere dette året så nå begynner jeg å skjelve litt med tanke på tidspresset til PDZ som release-tittel....

Edit: Når jeg tenker meg om så hadde det ikke gjort noe om det ble utsatt en måned eller to. Jeg kommer til å være borte i fire månedet fra 27. denne måneden, så jeg har vel litt av hvrt å ta igjen når jeg kommer hjem. Må få spillt Twilight Princess, Splinter Cell: Chaos Theory, Resident Evil 4... Jaja. For min del kan Rare ta den tida de trenger med PDZ så lenge det er ute innen neste sommer (og ikke på neste konsoll som var tilfellet sist).

Opprinnelig skrevet av Mongis@19.06.2005, 14.20
Siste rykter er nå at det orginale Perfect Dark skal være med i PDZ.

Besides that, this is a prequel to the original Perfect Dark that came out on Nintendo 64. Also while we can’t confirm it, we believe that the original Perfect Dark along with updated graphics will be in the game. While this cannot be confirmed and I didn’t think to ask Rareware when I was there, they did mention it a few years ago when it was still in development for Xbox.
Hadde ikke vært meg imot. Altfor lenge siden jeg har spilt gode gamle PD...
Tviler på det blir oppgradert grafikk derimot. Ser jo hvor lang tid Conker: LAR tok, så de kommer nok til å bare hive inn en rom om dette stemmer.
234465​

Kanskje grunnen til at Rare brukte så lang tid på remaken av Conker var fordi de lagde en remake av Perfect Dark også? :p

D

Doctor Downs

Gjest
Faen, mann, nå så jeg det var en ny post her og var sikker på at vi hadde en oppdatering på spillet. Horegutt.

Da får jeg komme med en liten oppdatering. ;)

Ser ut som Perfect Dark Zero ligger i rute. Grunnen til at jeg sier dette er at det er en på PDZ.com forumet som har postet en scan fra et eller annet blad som ikke er navngitt. Bildet viser Joanna med to Magsecs på en svart bakgrunn med logoen og M-ratingen. Om dette stemmer, har altså markedsføringen begynt.

Klikk her for å se bildet

Edit:

GameStop skal vistnok ha lagt ut et nytt skjermbilde av PDZ, klikk her for å se det aktuelle bildet.

D

Doctor Downs

Gjest
Å, kanon! Deilig å se tegn til liv. Hvis alt går etter planene kan jeg komme hjem fra Nicaragua til Xbox 360 og PDZ på slutten av året.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oemge alt for små pupper. Blir nok bare 9.7 dette, gitt.

D

Doctor Downs

Gjest
Hvis det faktsik er et litt levende miljø i den banen det bildet er tatt fra og man kan gjemme seg i busker etc. så er dette godt på vei til å slå an skikkelig.

D

Deleted member 1518

Gjest
Perfect Dark Zero rekker ikke Xbox 360 launch.
Den blir utsatt til "giftmas"

Får ikke Xbox360 av dama før til jul anyway. Så det gjør meg ingenting :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må ha rik dame.