Perfect Dark Zero

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg irriterer meg litt over rare nå. Altså noe av det mangen annmeldere klager på er at karakter designet er for dukkete, kan bli for glinsete, voice acten er ass. For min del virker ikke dette som et stort problem å fikse, det er bare det at det allerede er for sent ;_;
Storyen skal heller ikke være sterk men det hadde tatt tid å forandre på ;_;
 
D

Doctor Downs

Gjest
Akkurat med Perfect Dark spiller den slags liten rolle for meg, men jeg er for saa vidt enig. Det er litt sloevt aa sende et spill avgaarde til butikkhyllende naar det helt klart er noe i veien med det som heller ikke vil ta lang tid aa fikse. Naar det gjelder voice acting er jo dette noe man boer tenke over underveis ogsaa. Spiller man inn et sample som hoeres helt jaevlig ut saa er det litt sloevt aa bruke det for det. Jaja. Noen som kan svare meg paa Live-spoersmaalet mitt?
 

Kilik

Lokal moderator
Vel, spillet har jo blitt rushet ut i butikkene for å rekke deadline som mange av de andre lanseringsspillene som strengt tatt burde hatt noen måneder til med utivklingstid.

8.4 fra IGN. Det virker som det er multiplayer-greiene som er det store her, mens singleplayeropplevelsen er en middels affære. Da er det ingen must-have for min del.
 
Det er en mustplay for meg. Ettersom jeg brukte noe med 300 timer på å tusle rundt i Perfect Dark til 64 bitten. Hadde virkelig ønsket at de hadde gjort det skikkelig. Det er så plagsomt når produkter blir kastet i hyllene for kjapt... Sukk ja. Men multiplayer har nå alltid vært det store på Perfect Dark, hvis den kan leve opp så skal jeg ikke klage for høyt.
 

Kilik

Lokal moderator
Ser ut til at vår venn Rune ikke er like begeistret som alle andre anmeldere: Terningkast 3 i VG.


"Mellom alle de gode brettene, finner du det ene kjipe brettet etter det andre. Fra de håpløse første oppdragene til det katastrofale siste oppdraget, går Rare fra bunn til topp og tilbake igjen som en jo-jo. Med noen gjennomsnittlige brett som fyllmasse"
[/b]
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men arven har ikke blitt mer enn et vagt ekko, et ekko jeg mener bare de mest trofaste og innbitte tilhengerne av originalen bør ha lov til å juble over. Nostalgi er en sterk drivkraft, og kan føre til at man glemmer fremskrittene som er gjort innen sjangeren førsteperson skytespill siden tusenårskiftet. [/b]
Jeg håper dette er nok for oss som hadde mye glede av Perfect Dark på N64. Perfect Dark var for meg bare et «vagt ekko» av Goldeneye, men likevel mye mer engasjerende enn mange andre N64-spill.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Sånn overal så var det nesten bare 1 av singelplayer banene jeg spillte på det orginale Perfect Dark. Og det var første bane. Ellers så gikk det i Multiplayer. Klarer PDZ og levere en nasty online del og 4-5 fete singelplayer levler så holder det for meg:) Jeg har enda ikke sett mer til den motorsykelen vi alle ble lovet.
 
"Men arven har ikke blitt mer enn et vagt ekko, et ekko jeg mener bare de mest trofaste og innbitte tilhengerne av originalen bør ha lov til å juble over. Nostalgi er en sterk drivkraft, og kan føre til at man glemmer fremskrittene som er gjort innen sjangeren førsteperson skytespill siden tusenårskiftet. "


Elsket det på N64, så det kan ikke gå helt galt for min del.


Forresten, hvem sier forresten at alt må revlusjoneres så jævelig? Jeg mener å huske at en avis ved navn VG anmeldte Quake 4, som hovedsaklig er en liten oppgradering av 3-ern grafikkmessig. Anmelderen skrøt av at Quake 3 hadde alt som trengs og derfor kunne oppfølgeren være meget lik. Hvorfor forandre på noe som fungerer så bra?

=D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis et spill skal være flaggskipet til en ny nestegenerasjonskonsoll, bør det vel helst ha et og annet å slå i bordet med som vi ikke har sett før. Mer av det samme kan ofte være greit nok, men vi har kommet til 2005 og det har skjedd mye innen FPS-sjangeren siden Perfect Dark på N64.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bakom den skinande blanka fasaden finner vi ett gammalmodigt spelupplägg och en urusel artificiell intelligens. Rare har inte hängt med i den utveckling som skett i genren de sista fem åren och står fortfarande och stampar på samma plats, även om kläderna är nya. Istället för att använda all nyvunnen hårdvarukraft till att utveckla och förnya konceptet har man nöjt sig med att smälla på med massa grafiska effekter.[/b]
Disse linjene tror jeg oppsummerer PDZ ganske bra. Det er et gammelt og umoderne spill frisket opp av det helt nyeste innen konsolltekonologi. Old shit, new wrapping.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Che Chou fra 1UP er kool.
Han annmeldte Condemnde og Perfect Dark Zero.
Og PDZ fikk bedre enn Condemned.
Skandinaviske sider er bare wannabe koole siden dem tror det er koolt å gi PDZ dårlig score.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Uff og uff. Ja, nå kan jeg virkelig angre på at jeg ikke skal ha XBox 360 på en lang stund ennå. :D