Opprinnelig skrevet av Crizpy+17.08.2004, 19.31-->
Opprinnelig skrevet av Eulogy@17.08.2004, 12.43
Opprinnelig skrevet av Crizpy@17.08.2004, 09.52
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@17.08.2004, 08.48
Hvis man laster ned eller kopierer spill trenger man ikke å fortelle andre hvor og hvordan man gjør det.
88777
Ok, nå viste du at du overhodet ikke har fulgte med.
Det er ikke lov å linke til sider, eller hjelpe folk med å få tak i piratkopierte spill.
Følg med litt før du kommer med sånne dumme inspill.
Edit: siden du er ny, er det vel ganske logisk alikevel 
88778
Det er ikke lov å linke til sånne sider, men husker jeg rett så var det faktisk ikke så lenge siden at du gjorde det. Hvis folk sier at de har lastet ned det og det spillet, så er det alltid noen som kommer til å spørrre hvor man kan få tak i det. Det bør være strengere, og jeg stemte ja.
Hva med en egen avdeling i forumet for akkurat ting som dette? Eller det blir kanskje for dumt det....vet a pokker jeg...
Du mener det ja? Åssen tror du de forskjellige distributørene vil se på dette, de gir Spillegal spill, også skal Spillegal oppfordre andre til å laste ned ulovlig? Tror ikke det nei.
88882
Ja, jeg gjorde det, og fikk anmerkning.
Så hvorfor skal det bli strengere.
Jeg var 100% klar over at det var ulovelig det jeg gjorde, men det var faktisk (tro det eller ei, det driter jeg i) en test for å virkelig se om det ble reaksjoner på det. Noe som det ble. Med andre ord: strengt nok.
89050
[/b]