Playstation 3 is a temptation i could not resist!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
"Fem tusen spenn, og så kan den ikke ta oppvasken engang?!"
 
R

roy_nor

Gjest
#43
SITAT(Hazen @ 05.01.07, 22.35) 45330
Negative er som det også var med 360, når man laster ned ting må man sitte og se på. ellers ikke så mye og si på det, gamle psone spill kan lastes ned til din psp for 5 - 10 dollar og man kan spille fint online laggfritt.[/b]
Du etter du har starta downloaden(e) kan du bare trykke på continue og så på "b" helt til du er ute på dashboardet igjen. Skal du spille online mens det laster ned blir nedlastningene satt på pause til du slutter å spille. Lastet ned en del video'er i går mens jeg hørt på musikk fra PC via Xbox og spilte Arcade spill :D

Digger denne saken. :)

Btw; Blir PS3 på meg når jeg drar til japan tenker jeg. Utrolig at den koster litt over halvparten av hva den vil koste her til lands. Genialt at PS3 er sonefri, knølete at det er spill utviklerene som lager spill til 360'n som bestemmer om spill skal være sonefrie eller ikke..

ang det; Noen som har en liste over spill til 360 som er regionsfrie? Fant en på play-asia, men der var ikke halvparten av spillene testet ut engang.. :(
 
#44
zeros jeg sa jo det. det var slik med 360 i de første månedene att du ikke kunne gjøre det du nettop sa, det kom i en update seinere.
 
#45
Jeg fikk min maskin i dag. Og så langt er jeg veldig fornøyd. Han som sendte den til meg blanda kompositt og komponent så jeg sitter igjen med ganske rævva bilde. Satser på å selge fjernsynet til Agahnim rimelig kjapt og kjøre HDMI i stede.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#46
Fortsatt ingen bilder, Hazen?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#48
Jeg har også fått spilt PS3, en venn av meg bestilte en japansk maskin med Resistance, Genji, og Riiiiidge Racer 7. Han var kjempeskuffet over maskinen selv, og planlegger å stue den inn i et skap når han har spilt alle banene i RR7.

Resistance: Fall of Man
Eh. Helt greit spill, men det føles som å spille et hvilketsomhelst PC-FPS, bare i veldig høy oppløsning. Ingenting ved spillet virker nytt eller friskt. Nå har ingen av oss giddet å spille så langt at man får alienvåpen, og artitekturen skulle jo også bli kulere etterhvert, men dette var virkelig traurige greier. Du løper gjennom eksplosjoner, og skjermen rister mens fiender skyter på deg fra høyder ... men det er ingen rumble i stikka. Føles kjempesært etter at man har hatt det siden N64-dagene. Teksturene er lite å skryte over i forhold til Gears of War, alle soldatene ser like ut og detaljnivået generelt er lavt. Badguyene er også overraskende glatte.

Det mest positive jeg kan si om spillet er at det bruker 100 % tradisjonelle FPS-kontroller, og det var inget problem å styre spillet (annet enn at triggerknappene til SIXAXIS føles kjempeekle).

Genji: Days of the Blade
Grafikken er flott, og det samme kan sies om animasjonene. Det er også en del underholdning å hente i de håpløse engelske stemmene i cutscenene (som du ikke kan skippe!). Synd gameplayet er på trynet. Genji funker veldig likt Onimusha-spillene, bare at du ikke kan locke på en fiende, og du blir ofte fastlåste i lange comboer som går forbi fienden så han kan angripe deg i ryggen. Spillet konspirerer også konstant mot deg ved å droppe brennende trebiter i hodet ditt uten forvarsel :)argh:) og ved at kameravinklene er de verst tenkelige. Fiender er for det meste utenfor skjermen, noe som fører til at du heller ser på minimappet/radaren i hjørnet istedenfor på selve actionen. :p

Vi kom oss til et sted hvor gutta må hoppe over en vegg for å komme seg videre, men vi fant ikke ut hvorhen man skulle hoppe. Løp rundt i ti minutter før jeg ikke gadd mer.

Blu-Ray
Jeg var invitert til å se Monster House, men jeg kunne ikke fordi jeg fulgte med på MacWorld-keynoten. :p De som så filmen (pluss Fantastic Four) var lite imponerte over den økte kvaliteten, som de beskrev som "marginal". (Kjapp teknisk note: PS3-en er koblet til en splitter ny 43" Sony LCD via HDMI.) Skal besøke han neste gang han får en ny film på BD, men han sa det kunne bli en stund til. :p
 
#50
Selv ble jeg positivt overrasket over maskinen. Eller, kanskje ikke maskinen, men Motorstorm og Resistance er faktisk gode spill.


Klageliste over selve maskinvaren:
- Plastikken som er rundt kjennes billig ut og knirker hvis man trykker litt på den.
- Det høres ut som at maskinen tygger i seg discen når man setter den inn.
- Når man skal ha ut en disc, kommer den ikke langt nok ut til at det er ... behagelig å plukke den opp, ihvertfall i forhold til hvordan det er på Wii.
- Maskinen er ikke så lydløs som de fleste vil ha det til. Den lager lyd, men det er fortsatt imponerende lite med tanke på hvor mye varme som sikkert utvikles inni der.
- Man må plugge SIXAXIS til maskinen via USB for å syncronisere den med maskinen.
- Den er diger!

Positive ting med selve maskinvaren:
- "Få ut discen!"- og "skru deg på!"-knappene er stilige, eller det er egentlig ikke knapper, men touch-overflater. Stilig.


Men så lenge det faktisk er gode spill til maskinen, bryr det meg heller lite.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#51
SITAT(SHDR @ 12.01.07, 13.49) 46676
Tsch. Bare vent, du. Sony og PlayStation 3 skal nok lære ham disiplin.
[/b]
nja.. det er ikke sikkert, når både Time magazine og new york times beskriver maskinen som crap. eller ikke crap, men "ikke verdt prisen"
 
#52
jeg har fortsatt ikke noen kabel til kameraet. og har ikke hatt tid til og kjøpe det\finne det heller.

Men soon.
 
#53
Her kommer litt mer bilder av tjukkebollefeiten. Og ikke noe hat mot telefonkamera, please. ^^





Den er SCHVÆÆÆR.





Close and personal.





Jeg har ikke lov til dette. :x



Vil og nevne at plasten er litt transperang. F.eks plasten foran minnekortleseren kan du se orange lys igjennom fra kortleserene når de er idle eller aktive.



Stikkene er og svart gjennomsiktige.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Jeg er redd for den. :(
Er litt som med meg og dyr, jeg liker ikke noe som er større enn en ilder eller rotte. Kan godt kose med en hund eller katte, men de skremmer meg i bunn og grunn. PS3 blir derfor den irske ulvehunden onkelen min alltid måtte låse på verandaen fordi den beit alle andre enn ham. Her snakker vi en hund på størrelse med en ponny.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55
SITAT(Agahnim @ 12.01.07, 14.17) 46679
Positive ting med selve maskinvaren:
- "Få ut discen!"- og "skru deg på!"-knappene er stilige, eller det er egentlig ikke knapper, men touch-overflater. Stilig.
[/b]
Touch-knapper, for å velge kanal, hadde også den første TV-en vi hadde i familien. (sikkert fra tidlig 70-tall). Riktignok ikke like stilrene som de PS3 har, men av en eller annen grunn gikk produsentene bort fra det...
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#56
Lodin: Irske ulvehunder er søte, snille, og generelt godslige bamser. Derav følger det logisk at Playstation 3 også må være det.
 
#58
Har aldri helt skjønt vitsen i glatte flater på elektronikk. Stygge riper og fingermerker.

Ipod, DS, PSP og PS3 blir skikkelig stygge. Hvorfor ikke ha litt rue overflater med samme design?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#59
Bortsett fra en litt småstøvete skjerm ser min DS Lite ut som ny.
 
#60
Har aldri helt skjønt vitsen i glatte flater på elektronikk. Stygge riper og fingermerker.

Ipod, DS, PSP og PS3 blir skikkelig stygge. Hvorfor ikke ha litt rue overflater med samme design?
[/b]
Kanskje du ikke er så flink å ta vare på din Ipod, ds, psp eller ps3?