Playstation 3 is a temptation i could not resist!

#21
jeg gir da fanden nå er det gjort, er da ikke vits i og komme her og si i ettertid att jeg kunne spart noen hundringser. no meaning.

Den er ankommet. laster opp bilde og "feelings" soon...ahah.
 
#22
Ja da har jeg fått den, og jeg elsker den.

hehe.

Maskinen er veldig pen, og stor svart og jævelig tung...solide saker.

Er vel ikke så mye og si enda, har spilt litt resistance og motorstorm.. begge veldig gode spill. resistance er inget Gears of war men en aldeles utsøk Launch tittel. motorstorm er bare brakende fett.

Negative er som det også var med 360, når man laster ned ting må man sitte og se på. ellers ikke så mye og si på det, gamle psone spill kan lastes ned til din psp for 5 - 10 dollar og man kan spille fint online laggfritt.

Selve maskinen er utrolig stille, helt TYST. og de har en flott ny kontroll... selv om den ser helt lik ut Ds2 så er den anderledes og spille med, de analoge spakene er litt høyere og litt taightere samt att det virker som de sitter litt lenger fra hverandre.. fps på ps har begynt og bli komfortabelt men ikke like komfi som på 360.

Hvem som er best av gigantene er det ingen måte og si på. begge er fete.

Men etter att jeg fikk denne...så føler jeg att den er mer for meg enn 360 og liker den mye bedre. av ukjent grunn.

Om noen har spøresmål så still i vei, jeg finner ut av det.

Om noen vil ha noen bilder av noe, si ifra!
 
#23
Altså, hvor har du kjøpt den? Etter Sony ble helt homo og bestemte seg for å voldta Lik-sang samt skremme alle andre nettbutikker så er det vel ytterst få som fortsatt shipper Playstationting til Europa?
 
#24
Jeg skal til Japan om ikke så lenge. Er det vits å kjøpe den der borte? Man kan stille inn språk osv.?

Dette med Blueray er ikke så veldig interessant enda, og når interessen kommer så har det nok kommet programmer som gjør den sonefri.
 

Kilik

Lokal moderator
#25
Den er utvilsomt billigst i Japan, ca. 3200 kr. for 60 GB-versjonen. Så spørs det om man finner en tilgjengelig da...
 
#26
Den er kjøpt av en person som importerer.

Den har jo samme firmware som alle andre så ja alt er engelsk på min konsoll og jeg har US konto og bruker Us ps store og online play uten problemer. Og ja...om du liker Playstation. kjøp ps3.
 
#27
Jeg skal være der borte et år så det er nok stor sannsynlighet for at det dukker opp en tittel som jeg vil ha, jeg nevner Motorstorm, Metal gear Solid, Tekken + sikkert mange andre titler etterhvert. Jeg drar i Mars så det er nok ikke så vanskelig å få tak i PS3 på den tiden.

Noen som vet om Resistance er på engelsk der borte?
 
#31
SITAT(AgentMC @ 06.01.07, 07.13) 45387
Fungerer den bevegelse sensorn bra???
[/b]

Tror den ideen ble scrappa...

Men uansett, grats Hazen:D Selv venter jeg nok til europa launchen, har planer om å skaffe meg både Wii og PS3, slik at jeg har alle nextgen konsollene:D
 
#33
At du sannsynligvis ikke kan gjøre noe annet når du laster ned. Slik var det med Xbox 360 også i begynnelsen, til du fikk muligheten til å laste ned i bakgrunnen, gjennom en firmware oppdatering.
 
#34
Hah! Enda en svak spillegalning. Jeg falt for det samme når en bekjent kom luskende med tilbud om PS3 fra Singapore. Den ligger i Trondheim for tiden frem til karen får fingen ut og sender. Jeg blir robbet for 600kr mer. Får en 60 gigger med ekstra stikke og Resistance. Men han testa maskinen for meg så jeg vet alt er i orden. Etter at både min Wii og 360 hadde produksjonsfeil kan man aldri være for sikker. Gleder meg til å leke med maskinen en gang uti uka.
 
#35
stareye taler korrekt.

Bevegelses sensor ble da ikke skrappa. rart att min kontroll har den funksjonaliteten i såfall.

Har bare kjørt litt bil med det, og det som på wii.
Ellers så rister du litt på kontrollen for og riste av deg stygge dyr i resistance
 
#36
Jepp, hadde helt glemt den sixaxis tingen. Tenkte på den bevegelsesensoren alla wiimote som folk pratet om for en god stund tilbake...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Du roter, Maximum. Den "wiimote-tingen" alle prata om for en god stund tilbake var nettopp tiltsensoren til Sixaxis. Da den ble presentert for første gang på E3 i fjor ble Sony anklagd for å kopiere Nintendo.
 
#38
Ah, ok, da begynner bitene å falle på plass...