Playstation 3

#21
Syntes å huske et eller annet sted at Sony vurderer en 05 launch... Pågrunn av xbox360 sin release...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Jeg skjønner ikke hvorfor Sony vil det. Jeg kan forstå at de vil kapre sin del av forbrukerne, men det hadde vært langt mer økonomisk lønnsomt - ihvertfall for min del - om Sony tok sin tid og gjorde maskinen sin "helt ferdig" før de gav den ut. Hvis de drøyer det lenge nok, så blir jo Xbox 360 sett på et mellomledd mellom nåtidens konsoller og ordentlig Next-Gen. After all, det var ikke altfor mange som ikke kjøpte en PS2 fordi de allerede hadde en PS1? Tar man seg tid med utgivelsen av konsollen sin så slipper man jo å krangle om massene med konkurrentene uansett...?

Jeg har egentlig ikke peiling på noesomhelst, så ikke ta noen av spekulasjonene mine for sannsynlige eller gode.
 
#24
Det er noe i det du sier der, Nicholas. Kan ta et scenario fra virkeligheten som jeg regner med at de fleste vet om. Sega slapp Dreamcast tidlig for å komme konkurransen i forkjøpet, akkurat som Microsoft gjør nå. Sony hypet da PS2 så langt oppi skyene at mange droppet å kjøpe Dreamcast, fordi en ny "og mye bedre" maskin var rett rundt hjørnet. Sony kunne jo prøvd på det samme igjen, altså hype PS3 så mye at ingen gidder å kjøpe Xbox 360 Men så er det ganske stor forskjell på Sega og Microsoft. Microsoft har gryn i bøtter og spann, og har klart å hype Xbox 360 langt bedre enn Sega hypet Dreamcast.
 
#25
kan ikke spillegal opprette en egen krangle seksjon der folk som har noe aa krangle om kan krangle i vei ?
Det blir bare til ord mot ord allikevel. :mad:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#26
Eller at de som ikke har noe å bidra med til en diskusjon bare legger til alle de andre uduglige medlemmene her på MSN-lista si og tar "ja hehe"-inga si der?
 
#27
Eller gi MEG litt makt så jeg kan sette folk litt på plass her i forumet, jeg er tros alt her 24/7 omtrent :p ( Belklager for nok et off topic emne her slik)
 
#29
Opprinnelig skrevet av ShoDan@15.05.2005, 15.10
kan ikke spillegal opprette en egen krangle seksjon der folk som har noe aa krangle om kan krangle i vei ?
Det blir bare til ord mot ord allikevel.  :mad:
220441​

Enig.
Dette går for langt syns jeg. :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#31
hei, rulleguru du kan har rett i det.
det ser litt sånn ut, eller kan ver at de vil bare ha et kult symbol.:)
 

Kilik

Lokal moderator
#32
Opprinnelig skrevet av ShoDan@15.05.2005, 20.51
saa naar i norsk tid er det store oyeblikket ?
220656​
16.mai kl. 24.00. Altså i morgen kveld/natt.
 
#33
Opprinnelig skrevet av En IGN ansatt som postet på forumet
Wanna know what to expect from IGN at E3 this year?

Barring any technical issues, we will have streaming versions of each of the major conferences this year!

The Nintendo conference will be 100% live, with the Microsoft and Sony conferences streaming as soon as humanly possible. MS doesn't want any true "live" streaming this year and we've gotten the same response from Sony. We are, however, going to stream out our video feed as soon as MS and Sony lets us, so the conferences will be streamed as close-to-live as possible. This means Insiders will be the first people not at the live show to see these conferences.

Also expect hi-res downloadable versions of the conferences only for Insiders.

On top of that, expect in-depth game coverage, booth tours, live streaming interviews and coverage directly from the big show, special features like "Diary of an E3 Virgin" and more babes than you can shake your rump at (with a babe interviewing the babes, so expect babe-on-babes action on IGN Insider this year).

Meet Alexia, our E3 booth babe spokesperson...
Det ser altså ut til at MS og Sony ikke tillater pressen å streame konferansene deres live. Blir ikke det samme å se opptak. :(
 
#36
Xbox er for godt plantet i jorda for at konsollen blir en mellomplattoform. Dreamcasten kom ut ganske lenge før. Tviler på at PS3en blir utsatt et år + for at 360 skal virke gammel.
 

Kilik

Lokal moderator
#38
Opprinnelig skrevet av Shigsy@15.05.2005, 23.05
Det ser altså ut til at MS og Sony ikke tillater pressen å streame konferansene deres live. Blir ikke det samme å se opptak. :(
220738​
Ah, det er kjipt. Da blir jeg nok heller sittende å trykke Reload-knappen på sider som Gamespot og IGN under konferansene :(
 

Alexander

frilans ufør
#40
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+15.05.2005, 21.49-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@15.05.2005, 15.10
kan ikke spillegal opprette en egen krangle seksjon der folk som har noe aa krangle om kan krangle i vei ?
Det blir bare til ord mot ord allikevel.  :mad:
220441​

Enig.
Dette går for langt syns jeg. :(
220695​
[/b]
Dette kvalifiserer til hard fisting for min del. Jeg hater dere intenst.

Deg også, LarZen. Din ubrukelige jødesønn.