Playstation 3

Kilik

Lokal moderator
#43
Et gammelt bilde ja. Dukket opp på forumet her for noen måneder siden...
 
#44
Men viktigst av alt: PlayStation 3. I dag er altså dagen. Dørene til pressekonferansen, som vil foregå i Sonys Culver City-studio, vil åpne klokka 12 lokal tid i dag - men det hele begynner ikke før klokka 15 lokal tid (det er midnatt hjemme hos dere).

Jeg er på plass helt fra starten, og vil rapportere tilbake til dere med en gang det kommer noe nytt.

Og for å pirre nysgjerrigheten din litt ekstra, kan jeg fortelle at jeg nettopp snakket med en representant for Sony. Hva kunne han fortelle meg? Jo, alt selve PlayStation 3-maskinen vil vises fram i dag. Ikke bare bilder, ikke bare video - men altså maskinen i sin helhet.

Sitert Snorry Bryne fra Dagbladet.no
 

Kilik

Lokal moderator
#45
Oi, det var litt overraskende. Det kan tyde på at PS3 kommer ut tidligere enn forventet. Sjelden man viser ferdig design mer enn et halvår før lansering i alle fall...Kanskje ute i Japan rundt årsskiftet?
 

K999

Keystone State Of Mind
#46
dette kan bli velidg intressant, men viktigst av alt er d noen som vet hva klokke slett jeg kan få tilgang til pressekonferansen?? :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#50
Et hint til at den kan være ekte er at det kun er to kontrollerporter på den. Teite Sony. :p

Men den ser ut som en gammel VHS-spiller, og kontrolleren ser ut som en batarang, så … sannsynligvis ikke.
 

Kilik

Lokal moderator
#53
De sender ikke ut live streaming før etter 18 timer av en eller annen grunn :(
 
#57
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@16.05.2005, 23.54


Dette er vist helt nytt.. mulig dette er et mer riktig bilde...
221416​
Hva er disse bildene for noe da? :usikker:
 
#58
Må bare få noe klart. Det er altså ingen sider for det er mulig å streame whatsoever, og veit noen grunnen for dette?
 

Kilik

Lokal moderator
#59
Livestreamingen til Sony starter kl. 18.00, det er samtidig som Nintendo har sin konferanse. Bare for å ødelegge for Nintendo selvsagt...