Playstation 3

Nabbe

Har fin hatt.
Hva annet?

Faen ta deg Shadar! Du stjal poenget mitt!

btw, you got mail

Kilik

Lokal moderator
Har begynt å se litt nærmere på specs jeg nå:

7 x SPE @3.2GHz
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy
Betyr dette at den faktisk har 8 SPEs som oppriinnelig planlagt, men at bare 7 brukes effektivt? Hva er denne redundansen godt for?

256MB XDR Main RAM @3.2GHz
Klokkefrekvens på RAM like høy som CPU. Det må sies å være meget imponerende.

Nei, alt i alt imponerende specs de har fått til.

Basert på kvaliteten av oppdateringer som har vært her og andre steder, virker det ikke som de har vist frem noe mindblowing i det hele tatt. Eneste noen har giddet skrive noe om er specs og design.

Opprinnelig skrevet av Kilik@17.05.2005, 03.38
Video kan streames på Gamespot.com nå.
221715​
About bloody time!

D

Deleted member 91

Gjest
En time og femti minutter, ja. Can you say "fast forward through all the technical details"?

Back...da var dama transportert hjem. Drita og sur som ei ja....kasta h ut av bilen og sa natta. LOL! Må snoke litt på nettet her nå da..hihi!

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@17.05.2005, 04.52
Back...da var dama transportert hjem. Drita og sur som ei ja....kasta h ut av bilen og sa natta. LOL! Må snoke litt på nettet her nå da..hihi!
221722​
Bra Larzen. Det er snakk om prioritering ^_^

Noen link til en plass jeg kan få lasta ned den helvetes filmen? Linja mi er hetero så den hakker veldig.

Jeg anbefaler alle å se det klippet her det er endel klipp av spill men det er ca 5min ut det virkelig tar av med Killzone. Det er det RÅESTE jeg har sett...

Jeg var opprinnelig positiv til dette, men etter å ha lest dette togkrasjet av en tråd så ble jeg overbevist av Shadar at dette sannsynligvis er piss. Takk gutter. Jeg vil heller ha litt nyttig info her istedenfor hysteriske anal-sammenligner og vanvittige photoshops.

takk.

Lite nytt på nettet egentlig...er vel litt tidlig. Men det er 2 klipp som Gamespot har som viser di spilla dem viste i natt. Om det virkelig er ingame mye av det og det kommer til å bli så bra så kaster jeg hele Pc'n ut vinduet....

NB: Klippa ligger på bunnen av siden.

Klikk på meg da!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Killzone 2 så drøyt bra ut grafikkmessig, jeg tror faktisk ikke på at det kan se så bra ut. Hvis det gjør det så er det virkelig en grafisk revolusjon. Gleder meg enormt til å se mer.