[Mobil] Pokémon GO

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ja, overraska over hvor ræva appen er med tanke på hvor populært det er, og det tyder på at de ikke hadde forutsett hvor stort det kom til å bli. Regner med at vi evt kan kjøpe klær og at vi får en drøss av kloner. Markér mine ord.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det må vel renne inn penger nå fra folk som vil skaffe seg Lucky Eggs bl.a., og dermed får de ressurser til å utvikle appen videre.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det eneste småfornuftige jeg fant i appen var "Battery saving mode" i settings. Har ikke merka store forskjellen enda.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men pliz fiks det a Nintendo. Plz.
De har ikke hatt all verdens med det å gjøre ut over å passe på at lisensen er ivaretatt, merk at de eneste selskapene som krediteres på starten er Niantic og The Pokemon Company.
 
Det eneste småfornuftige jeg fant i appen var "Battery saving mode" i settings. Har ikke merka store forskjellen enda.
Denne gjør bare at skjermen dimmes når du snur telefonen opp ned (og trolig putter den i lomma) :eng:
 

Jante

privileged CIS shitlord
Aha, akkurat like bra designet som resten av appen altså..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Made with Unity.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Samler som faen, Team Mystic wooo!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Mystic er det største laget på verdensbasis. Har visstnok å gjøre med at hvis du gir noen tre valg og de er usikre så velger de det i midten. Skulle vært random.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
Skulle rydde litt i pokemonsa just nu, og registrerte at jeg plutselig hadde en Pikachu jeg ikke kunne huske å ha fanget. What gives?



ForumRunner_20160719_112717.png



ForumRunner_20160719_112729.png
 

demake

Seksuelt godteri
Mystics er så jævlig faggy.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Et egg som har klekket uten at du fikk beskjed kanskje?
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
Houseman skrev:
Et egg som har klekket uten at du fikk beskjed kanskje?
Men, hvor ble det av Eevee'n da? Sjekk siste catch er Gastly, så Eevee iflg. journal, men Gastly, så Pikachu iflg. Pokemon sortert etter recent catches.