Problemer?

#81
Jeg får heller ikke redigert tittelen min, prøvde Mongis sin enkle guide, men finner ikke denne fordømte funksjonen...

Egendefinert eksisterer tydligvis ikke på min komputah...
 
#82
Gå inn på "Mitt kontrollpanel".

Finn "Rediger profilinformasjon" under Meny'en.

Trykk der.

Under "Din personlige profil, denne seksjonen er valgfri" står det "Egendefinert", og til høyre for den ruten kan du skrive inn din egendefinerte tittel.



Sånn, her har du teskjeguiden. :hehe:
 
#84
jeg tror du mongis har rett, for hos meg er fødselsdag det som står øverst... Så det er vel muligens et lite minimumskrav ute og går...

Ellers er det fordi jeg er blind, siden den er der nå... eller så var dette innlegget det avgjørende... Herregud, jeg har jo studert den sida opp og ned for å leite etter egendefinert:p Rart det der...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#86
Hva med å føre opp dato og ikke bare klokkeslett under "siste handling" på emneoversiktene?
 
#87
Og, på det gamle forumet, sto det ting som "i dag" og "i går" istedetfor bare datoen, noe som jeg foretrekker. Ikke akkurat en stor sak da men.
 
#88
Til gjengjeld stod det også "I dag den" og klokkeslett. Hurra for språkpakker.
 

Endre

Ødela forumet
#91
Mas, mas, mas. Det er vanskelig å sette seg inn i hvor alt vises, og hvilke ord som passer best, når man ikke alltid ser sammenhengen.

Tar en titt på det nå ...

Redigert: Der tror jeg det skal være ordnet.
 
#92
hmmm, på mitt kontrollpanel står det noe som hter konto-opplysninger.

Der står det antall innlegg. Hos meg står det 9 og i går sto det 8. Og idag har jeg skrevet mer enn 1 innlegg, why?
 
#94
hmmm, javel. Akkurat som om jeg gidder å lese før jeg spør:p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#95
Hva faen er greia med at Q er så svær for tiden? Se å få satt inn den gamle igjen, før jeg ramponerer lokalene!

:eng101: for dere uinnvidde, så er Q den som dere bedre kjenner slik:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#96
Den het da strengt tatt =D på gamleforumet også? Var ihvertfall det jeg skrev når jeg ville ha den fram.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#97
Q kommer fra SomethingAwful, ikke det gamle forumet. Akkurat som eng101.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Funker ikke. >_<
 
Nytt problem...

Er det helt umulig for meg som bruker å slette en tråd jeg har lagt ut, hvis jeg har noe ute som jeg synes tar opp dyrebar forumplass??? Snakker ikke om svar på emne, men selve emnet...Ta for eksempel Tomb Raider Legend-tråden min på førsteintrykk...