Problemer?

Bare moderatorer kan slette emner, for straks du lager et emne er det ikke ditt, det blir hele forumets emne.
 
Og vi behandler det og hyller det som et elsket medlem av familien...*snufs* Ok, og da er det ikke stort annet å gjøre enn å rapportere til admins hvis jeg ønsker et emne slettet???
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Kan noen ordne så man kan merke tekst og trykke B igjen? Isteden for den homo popupen som vil ha meg til å skrive tekst i den?
 
SITAT(Aslak @ 31.05.2006, 00.28) 6897
Kan noen ordne så man kan merke tekst og trykke B igjen? Isteden for den homo popupen som vil ha meg til å skrive tekst i den?
[/b]
Det fungerer helt greit for meg...Har du husket å merke teksten og trykket B Da kommer det opp sånne tegn på hver side av det du har merket...hmmm
 

Aslak

Humanoïde, incognito
SITAT(Aslak @ 31.05.2006, 02.28) 6897
Kan noen ordne så man kan merke tekst og trykke B igjen? Isteden for den homo popupen som vil ha meg til å skrive tekst i den?
[/b]
Men det er nok en nettleser-relatert bug. Jeg gjetter de som har fiksa på B-knappen ikke har giddi å lage Firefox-støtte.
 
Det fungerer fint for meg, min Firefox-venn
 
Er det barehos meg at SG har vært uvanlig tregt i dag? Tar fryktlig mange sekunder mellom klikket, og man kommer inn på den siden man skal. Går vanligvis uten noe ventetid i det hele tatt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nei, har vært helt grusomt tregt i denne enden også. Stoppet tilogmed et par ganger istad.
 
Var tregt hos meg også i går, men nå går alt på skinner.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Et nytt problem:



Når emnet er mer enn en dag gammelt forsvinner datomerkingen, og kun klokkeslettet for siste innlegg vises. Det skal vel ikke være slik?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg spurte Invisionize om hjelp til dette, men jeg fikk ikke noe svar. Hvis noen vet koden(?) for å fikse dette kan dere sende en PM til meg. Jeg kan fikse så dere ser dato og klokkeslett, men etter hva jeg forstod var det today/yesterday som var best likt.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Jeg har et problem med at poster i generelt ikke teller på post-counten, og at forumet suger generelt.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Anngående det første skal det være sånn og det andre problemet ditt løses ganske så enkelt ved at du ikke kommer hit mer. <_<